Vanaf mei verschijnen Jujutsu Kaisen en Demon Slayer bij Panini, waar we ook reeds de Pokémon-manga bij kunnen lezen...
Meer info:
https://www.stripspeciaalzaak.be/stripn ... bij-panini
Jujutsu Kaisen en Demon Slayer in het Nederlands!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Jujutsu Kaisen en Demon Slayer in het Nederlands!
motivatiedip. help!
Re: Jujutsu Kaisen en Demon Slayer in het Nederlands!
ooohla, 'k zen curieus hoe lang ze dat gaan volhouden!
Das de vraag die iedereen blijkbaar meteen stelt, maat op twee jaar tijd hebben ze toch twaalf delen van Pokémon uitgegeven, dus dat zou toch íets meer vertrouwen mogen inboezemen. Het gaat hier ook om afgelopen reeksen van 'maar' 23 en 30 volumes. Te lang natuurlijk om boekje na boekje verlies op te maken, maar toch een minder groot avontuur dan een Naruto of One Piece, zoals bij Kana en Glénat.
motivatiedip. help!
Maar Kana en Glènat hebben beide ook reeksen van die grootte die de helft missen...
20th Century boys, Fruits Basket, Kenshin, etc
20th Century boys, Fruits Basket, Kenshin, etc
Klopt als een bus. We zullen het snel genoeg weten... Als het écht tegenvalt is het misschien al in het najaar gedaan...
motivatiedip. help!
Ik zou graag zien dat ze ze per 5 ofzo releasen met een duidelijke planning van de rest.
Hoeft zeker niet maandelijks, maar per kwartaal ofzo?
Duidelijk statement maken naar de fans, "we gaan er 100% voor!"
En als het aanslaat, schakelen met extra reeksen.
Er is wel een nadeel JJK is al uit tot V26 in het FR/ENG en Demon Slayer is al compleet in FR/ENG uitgaves.
Ik weet niet ofdat de hype nog groot genoeg is rond deze 2 populaire reeksen om een NL vertaling verkocht te krijgen.
De fr/eng markt voor zijn gaat natuurlijk altijd tricky blijven, situaties zoals Pluto zouden dan ook niet mogen voorvallen.
Hoeft zeker niet maandelijks, maar per kwartaal ofzo?
Duidelijk statement maken naar de fans, "we gaan er 100% voor!"
En als het aanslaat, schakelen met extra reeksen.
Er is wel een nadeel JJK is al uit tot V26 in het FR/ENG en Demon Slayer is al compleet in FR/ENG uitgaves.
Ik weet niet ofdat de hype nog groot genoeg is rond deze 2 populaire reeksen om een NL vertaling verkocht te krijgen.
De fr/eng markt voor zijn gaat natuurlijk altijd tricky blijven, situaties zoals Pluto zouden dan ook niet mogen voorvallen.
Ik vermoed dat ze idd richting die 5-6 per jaar gaan uitgeven, zoals ze nu doen met Pokémon. Ik vind het ook ietwat vreemde keuzes, al is het voordeel dat beide reeksen afgerond zijn en dat ze dus weten waar ze aan toe zijn. En het zijn natuurlijk kleppers in het populairste genre. Er is alvast één mangaliefhebber die ik ken die ze nog niet heeft... 
motivatiedip. help!
Vandaag in het wild tegen gekomen, €11 is beter dan de ENG uitgaves, maar toch niet echt mijn categorie voor NL vrees ik.
Kans is ook groot dat ik gewoon te gierig ben.
Ne Belgische strip (Jommeke, S&W) is ook al €8 ondertussen.
Kans is ook groot dat ik gewoon te gierig ben.
Ne Belgische strip (Jommeke, S&W) is ook al €8 ondertussen.