De twee titels voor dit jaar zullen zijn:
-Say Hello to Black Jack (Shuho Sato)
-Alice 19th (Yuu Watase)
heb een officiële bevestiging gekregen, maar wel geen data...in ieder geval dit jaar werd er gezegd.
Ik weet niet of het meteen publiekstrekkers zijn, maar ik verheug me er in ieder geval op
Say Hello to Black Jack is zelfs een reeks die ik nog niet in het Frans heb (nu ja, niet moeilijk vermits ze nog niet uit is ma bon! details! )
schitterend nieuws in elk geval, waar heb je hen gecontacteerd? of heb je het via de Franse site gedaan?
misschien geen publiektrekkers maar wel twee titels die nog niet in het Engels uitkomen (Alice is licensed denk ik maar nog niet lang, dacht ik) dus de mensen die into manga zijn zullen er wel voor gaan... hoop ik dan
de cover van Alice 19th 3 is trouwens mijn lievelingscover aller tijden
Heb gewoon gecontacteerd via de benelux pagina en krijg ene Catherine Jacquemart aan de 'lijn'...(klinkt wel Frans niet?) Nu ja, heel vriendelijk mens, want op al m'n andere pogingen om contact met Glénat op te nemen werd er niet gereageerd...
Ben ik even blij dat ik in geldnood zat toen Alice 19th uitkwam in't Frans...nu kan ik gewoon in't nederlands beginnen
Anywayz...ik ben eigenlijk zo blij als een kind met 2 titels die me toch wel aanspreken
alice is wel leuk ze, maar waar madame kyou 'ayashi no ceres' nog dat extra cachet gaf is er zoiets niet bij alice en das wel spijtig. ik vind yoshizumi eigenlijk iets toffer in het commerciële shojo genre *wacht ongeduldig op de ontknoping van mint na bokura*
mint is idd schitterend, een manga die me totaal verrast heeft...marmalade boy vond ik niet slecht, maar zeker naar het einde te melig...
en als appare zo slecht is, kan alice alleen maar beter zijn he, ben vandaag in m'n optimistische
(btw: een chat een idee, hehe, dan moet ik niet steeds trugchecken )
een chat, mja, geen slecht idee ma misschien moeten we eerst wa meer actief volk trekken dan eens voorleggen aan de compdudes gerrit, kenny en jo #mangaheuvel op IRC ra!
nochtans, onze shojo reviews hebben over het algemeen redelijk wat hits in vergelijking met andere titels... dus dedju ja, gebt totaal gelijk, die komen hier ni opt forum uit schrik, want ze komen blijkbaar wel op de site
MangaHeuvel, vanaf vandaag vrouwvriendelijk, kawaistyle (= stelt nu efkes niet de shocksmiley voor, maar de shojomangapersonage met grote ogen smiley )
...en mss nog een emotikonneke me ne zwiepende l**
oeps, het begin van de vrouwvriendlijke periode in mineur ingezet (<--een verliefd smileyke zoals ge ze in de shojo's ziet)
let the gay be gay... mor ni hier.
begone with your filthy zwiepende ideetjes!
chicks die nen animated gif versie van de willen maken zijn darentegen meer dan welkom
Gerrit http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! =-
-= Boards don't hit back! =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache =-