Kleine kindjes moeten het altijd nog eens voor ze uitgespeld hebben.
Alhoewel, misschien is die 'Ren' zelf wel onder hypnose. Dat zou een goede trailer zijn.
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Van Beyblade maar een seizoen, van Yu-Gi-Oh een stuk meer.Kira wrote:Ik vind Beyblade en Bakugan sowieso al hetzelfde gedoe als Yu-Gi-Oh!.
En blijkbaar hebben ze dus van Beyblade heel wat seizoenen overgeslagen op vt4.
Sorry, maar ik vind het hetzelfde omdat zo'n gerne me niet interesseert. Fans van Yu-Gi-Oh! en niet van Bakugan/Beyblade/Duel Masters/Pokémon/Dinosaur King/..., vinden waarschijnlijk dat het verhaal op zich leuk zou kunnen worden, maar dat het dat niet is geworden en dat het veel te kleuterachtig is ofzoiets toch? En ik weet dat Yu-Gi-Oh! in het begin niet om het kaartenspel gaat, maar dan nog.Gurenn wrote:Van Beyblade maar een seizoen, van Yu-Gi-Oh een stuk meer.Kira wrote:Ik vind Beyblade en Bakugan sowieso al hetzelfde gedoe als Yu-Gi-Oh!.
En blijkbaar hebben ze dus van Beyblade heel wat seizoenen overgeslagen op vt4.
En Beyblade en Bakugan zijn behoorlijk minderwaardig aan Yu-Gi-Oh.
Vrouwtje Theelepel, Nils Holgersson, en Alfred J. Kwak zijn ook japans (al zijn die volgens mij wel speciaal voor het westen gemaakt, net als heidi)Kira wrote:Oh ja, ik vroeg me al af of dat anime was. Hetzelfde had ik bij Vrouwtje Theelepel, Nils Holgersson, Sinbad de Zeeman, Wickie de Viking, Maja de Bij, Alfred J. Kwak en Boes. Een hele hoop dus.
Heidi en Nils Holgersson komen trouwens ook op vtmKzoom. En als je digitale tv van Telenet hebt kan je op vtmKzoom+ ook kijken naar Sinbad de Zeeman, Pluizerd, Tao Tao en de Japanse versie van Pinokkio.
Maar als een van deze tekenfilms geen anime is, zeg het dan maar!
Wha!!!? die series japans???the donkey wrote:Vrouwtje Theelepel, Nils Holgersson, en Alfred J. Kwak zijn ook japans
Kweeni, Megumi als Alfred Jodocus Kwak heeft wel ietsthe donkey wrote:de series zijn ook geschreven in die landen, maar de animatie is in japan gedaan.
het is vervolgens in de westerse wereld uitgezonden, dus niet voor de japanse markt.
grote lading van de tekenfilms op kindernet dus...NeeNee wrote:Wordt er nu eigenlijk nog iets uitgezonden behalve Pokemon, Bakugan en Beyblade?
En Bleach ergens in de avond. Al schijn ik die altijd net te missen.