Ovenvers 2007

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Ohla daarmee is op Drazic zijn hart getrapt :wink: .
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Door een mening? Wat een geleuter :P

Ik zeg overigens nergens dat DC slecht is. Gewoon oubollig, en dat valt toch moeilijk te ontkennen? Niks mis mee, je bent er voor of niet.
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

barbapapa wrote:Door een mening? Wat een geleuter :P

Ik zeg overigens nergens dat DC slecht is. Gewoon oubollig, en dat valt toch moeilijk te ontkennen? Niks mis mee, je bent er voor of niet.
Moehaha, DC is voor hem de Koran van de moslims...

Of toch bijna :wink: .
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Post by Drazic »

barbapapa wrote:Door een mening? Wat een geleuter :P

Ik zeg overigens nergens dat DC slecht is. Gewoon oubollig, en dat valt toch moeilijk te ontkennen? Niks mis mee, je bent er voor of niet.
Niet zomaar een mening ;)

En ik ben blijkbaar de enige die er niks van merkte dat DC oubollig is ofzo, vond het veel te tof om daarop te letten zeker :P
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Tuurlijk wel zomaar een mening, wie ben ik nu? 1 persoon :P
User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Post by Drazic »

barbapapa wrote:Tuurlijk wel zomaar een mening, wie ben ik nu? 1 persoon :P
Maar wel een mening over Drifting classroom ;)
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Sol niet met Drazic 8) .
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Drazic wrote:
barbapapa wrote:Tuurlijk wel zomaar een mening, wie ben ik nu? 1 persoon :P
Maar wel een mening over Drifting classroom ;)
Ik geraak blijkbaar niet meer door tot de mensen. 1 woordje: relativeren.

Amuseer u met uw Drifting Classroom.
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Barbapapa wat zei ik je:
lambardi2 wrote:Sol niet met Drazic 8) .
:P En zeker niet over DC..XD.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

bacardike, niemand heeft u iets gevraagd.
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

barbapapa wrote:bacardike, niemand heeft u iets gevraagd.
Ok ik wou je gewoon waarschuwen :shock: .
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4050
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Ik neem een standpunt in ergens tussen dat van barba en Drazic ;) Eerste volume vond ik enorm sterk, de rest is ook nog goed maar haalt nergens meer dat beginniveau. Ben al een hele poos aan het twijfelen of ik Baptism zou kopen dat in het Frans verschijnt bij Glénat en dat van dezelfde mangaka is...
motivatiedip. help!
User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4050
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Boys be 11
Volume vol gemiste kansen voor de mannelijke hoofdpersonages. Toch wel fun om te lezen deze tidbits of love life.
motivatiedip. help!
User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4050
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Slam Dunk 1-2
Had gisteren zowaar zin om eens deze manga te herlezen. Zou beter aan m'n achterstand werken maar ja! Als ik dit eerste volume herlas wist ik weer onmiddellijk waarom deze reeks bij m'n alltime classics behoort. De humor, de gimmicks van Sakuragi, ... de hilariteit is nooit veraf bij die eerste volumes van de reeks. Nadien wordt het minder humoristisch maar neemt de intensiteit van de wedstrijden zo'n omvang aan dat je op die manier verknocht blijft. Echt een klassieker waarvan ik hoop dat Kana hem snel in het nederlands uitbrengt!
motivatiedip. help!
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Koen wrote:Slam Dunk 1-2
Echt een klassieker waarvan ik hoop dat Kana hem snel in het nederlands uitbrengt!
Hehe, idem. ;)
Een reeks die nog steeds ongelezen is door mij; geen zin om me door de scanlations te werken, noch is hij verkrijgbaar in het Engels (wat een schande).
Locked