Guess the manga
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Guess the manga
7. Fairy Tail (voor het geval dat Tamara de verkeerde heeft
)
Heb 't geprobeerd maar ik krijg ze niet groter.NeeNee wrote:5. 20th Century Boys
Is er niet een manier om de plaatjes groter te krijgen? Ik kan ze bijna niet zien.
Tamara wrote:1. Lunar Legend Tsukihime
3. naruto?
4. I's
5. 20th Century Boys
6. Letter Bee
7. Rave
1,2,6 zijn juist. De rest zijn fout.NeeNee wrote:7. Fairy Tail (voor het geval dat Tamara de verkeerde heeft)
Tamara - 9 punten
Nummer 2 is nog helemaal niet geraden.Brook500 wrote: 1,2,6 zijn juist. De rest zijn fout.
Foutje. 3 is juist.NeeNee wrote:Nummer 2 is nog helemaal niet geraden.Brook500 wrote: 1,2,6 zijn juist. De rest zijn fout.
5. 21th Century Boys?
Allebei juist.Koen wrote:4. Hatsukoi Limited
5. happy
Tussenstand
Tamara - 9 punten
Koen - 6 punten
Monster Soul dan?Brook500 wrote:Neen.Koen wrote:7. monster hunter orage dan?
Juist, Tamara.Tamara wrote:Monster Soul dan?Brook500 wrote:Neen.Koen wrote:7. monster hunter orage dan?
Tussenstand
Tamara - 11 punten
Koen - 6 punten
Als ge bij imageshack upload staat er een keuzebox met image resize, standaard staat die op webformaat (dus klein)
ge moet dat veranderen naar "do not resize"
Oh Naruto, zoiets maakt mij blij, ik heb enkel de populaire reeksen gelezen, dus ik ben kansloos in dit spel,
maar af en toe een weggever zorgt ervoor dat het op zn minst de moeite blijft om die 10 prenten te openen.
wel ja Hatsukoi wist ik ook, door diezelfde scene in de anime.
Oh Naruto, zoiets maakt mij blij, ik heb enkel de populaire reeksen gelezen, dus ik ben kansloos in dit spel,
maar af en toe een weggever zorgt ervoor dat het op zn minst de moeite blijft om die 10 prenten te openen.
wel ja Hatsukoi wist ik ook, door diezelfde scene in de anime.

Bedankt voor de gouden raad architect.pietel wrote:Als ge bij imageshack upload staat er een keuzebox met image resize, standaard staat die op webformaat (dus klein)
Ik heb de overige plaatjes groter kunnen krijgen.
Als er binnen een uur niet alles geraden is dan komen de eerste tips.