Btooom! 6
Ryota en Himiko komen in contact met de dokter en hij weet zich op nippertje niet verdacht te maken.
Ryota laat tegen een leeftijdgenoot, die hem blijkbaar kent, zien hoe geniaal hij is.
Blijft zijn leuke reeks en kan weer niet wachten op het volgende deel.
I Am A Hero 6
Onze held probeert er alles aan te doen om het meisje te redden van de besmetting.
Weer eens een vlot deel maar ik bleef deze keer wat op mijn honger zitten.
Ik was wel tevreden met de extra over Manga Taisho waarvoor deze reeks al 3 keer voor genomineerd is en laureaten als Thermae Romae en Silver Spoon kent.
Fate Stay Night 12
Shirou weet zich te bevrijden maar wanneer hij en Saber met hun bondgenoten proberen te vluchten blijft Archer alleen achter om tegen Berserker te vechten.
Archer blijft zo'n cool personage maar ik vond het spijtig dat ze extreem weinig van zijn gevecht hebben laten zien. Die van de anime was 10 keer beter.
Pandora Hearts 16
Glenn is eindelijk gereïncarneerd en zoekt Oz op die blijft sukkelen met de bewegende naald op zijn zegel. Wanneer ze elkaar confronteren komt er een geweldige plotdevelopment waarbij de rollen van Good en Bad worden verwisseld.
Vinland Saga 11
Thorfinn en Einar krijgen van Kettil goed nieuws te horen en het gaat niet goed met de broer van Knut.
Blijft een hele goeie reeks dat nu wat rustiger is geworden, maar ik mis de serieuse Thorfinn en Thorkel.