Nee, daar lijkt het helemaal niet op. Nou ja, misschien een beetje. Maar Rin is geen Jonkvrouwe in Nood die een halve arc in de cel blijft zitten.
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Ik vind het vooral vreemd dat ze niet meteen geprobeerd hebben of dat spul wilde branden. Dat was het eerste waar ik aan dacht.Marv wrote:Ep 20 was hoe het moet zijn. Vooral het stuk met de vlammen was geslaagd. Daar hebben ze veel te lang mee gewacht om die te gebruiken. Doordat de vlammen echt gevaarlijk zijn, ga je er als kijker tenminste in mee als hij ze moet gebruiken.
Hahaha!pietel wrote:Ok ik heb deze manga nog eens een kans gegeven,
en als je voorbij het begin geraakt, is het inderdaad best de moeite waard.
Ik denk dat dat 'niet deftig uitgelegd' voor een deel intentioneel is, Rins verwarring is een belangrijk onderdeel van de plot en als lezers worden we verondersteld met hem mee te voelen.Het eerste chapter is vreselijk, er gebeurt veel te veel en niets wordt deftig uitgelegd. en de tekenstijl is vaak rommelig.
maar het tweede chapter is al iets beter, en daarna wordt het snel heel erg goed.
Jup, jup! Dat zeggen we dus al de hele tijd. ^^Wat direct opvalt zijn de grote verschillen met de anime.
De karakterisatie is een stuk beter, bijna alle personages zijn meer evenwichtig in de manga,
En ik ben nog niet eens aan het punt waar de anime-verhaallijn begint af te wijken. Vanaf daar verwacht ik dat de manga de anime veruit zal overtreffen.
Dat jobgedoe vond ik persoonlijk nogal zinloos, maar de rest was wel duidelijker in beeld gebracht, ja. Sommige dingen heb ik pas goed begrepen toen ik de anime zag (zoals de reden waarom hij aan het vechten was in het begin).Maar het begin is dus een stuk beter in de anime.