De identiteit van de hoofdenjager is nu definitief ontrafelt. En de Baskervilles beschikken over het nieuwe lichaam voor Glen.
Blijft zo'n zalige reeks.
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Dat vond ik juist het leukst aan de reeks, schitterend geparodieerd op sentai reeksen die skeletmannen...Brook500 wrote:Ratman 1
Shuto wilt doodgraag een superheld worden maar door zijn kleine gestalte is dat theoretisch onmogelijk. Wanneer hij gevangen genomen wordt door de organisatie Jackal krijgt hij die kans. Alsniet hij het tegenpool van een superheld wordt - namelijk zelf de misdadiger spelen.
Heel goed is het (nog) niet maar het verhaal is wel leuk om te lezen. De humor is redelijk alleen dat ik het op mijn zenuwen krijg van die idioten "skeletmannen" die Shuto constant achtervolgen.
Ok, om eerlijk te zijn vond ik één of twee situatie wel grappig maar ze blijven mij toch wel storen.Koen wrote:Dat vond ik juist het leukst aan de reeks, schitterend geparodieerd op sentai reeksen die skeletmannen...Brook500 wrote:Ratman 1
Shuto wilt doodgraag een superheld worden maar door zijn kleine gestalte is dat theoretisch onmogelijk. Wanneer hij gevangen genomen wordt door de organisatie Jackal krijgt hij die kans. Alsniet hij het tegenpool van een superheld wordt - namelijk zelf de misdadiger spelen.
Heel goed is het (nog) niet maar het verhaal is wel leuk om te lezen. De humor is redelijk alleen dat ik het op mijn zenuwen krijg van die idioten "skeletmannen" die Shuto constant achtervolgen.