Drazic wrote:
Dat is waar, heb dus maar even liar game en psyren opgestuurd.
Okee, daarmee hebben we de drie voornaamste kanshebbers gehad.
Nu wordt het afwachten of we goed geraden hebben.
Nura Yokai Clan - Psyren
Nura Yokai Clan - Liar Game
Nura Yokai Clan - Sket Dance
Nura Yokai Clan - Needless
Nura Yokai Clan - 81Diver
Psyren - Liar Game
Psyren - Sket Dance
Psyren - Needless
Psyren - 81Diver
Sket Dance - Liar Game
Sket Dance - Needless
Sket Dance - 81Diver
Liar Game - Needless
Liar Game - 81Diver
81Diver - Needless
pietel wrote:Ik hoop nu eigenlijk heel hard op Psyren.
Reborn en DGM (en veel van de reeds afgevallen shonenseries) heb ik al gelezen en het is zoveel leuker om een serie voor de eerste keer te lezen in optimale omstandigheden (in mijn luie zetel in mijn handen en in het nederlands). Psyren wil ik al lang eens lezen, dus dit zou een perfecte gelegenheid zijn.
Ik vind het trouwens geweldig dat de nieuwe series nog niet in het engels beschikbaar zijn! het is maar een verwaarloosbare prik in de strijd tegen het amerikaans cultureel imperialisme, maar we moeten blij zijn met elke weerstand tegen die allesverslindende engelse taal. Hopelijk blijven ze in de komende jaren steeds een voorsprong hebben op de engelse release.
Klopt! Zeer verstandige keuze om titels te nemen die nog niet in het Engels bestaan. Misschien wel de enige manier om sommige mensen Nederlands te leren lezen. XD
En onze hoofdvogels zitten ook nog niet erg ver in het Frans, dus dat is een bijkomend voordeel. Als ze er vroeg genoeg bij zijn, gaan veel mensen wellicht nog overstappen.