Ovenvers 2007

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

tokyo seinen wrote:Tot hoe ver gaat de engelse manga nog door want verder dan #10 kan ik ze (nog) niet bestellen. Zijn die ook al gestopt?
Since then, American publisher DrMaster took over the licenses of several manga series, including Crayon Shin-chan, from ComicsOne. No new volumes of Crayon Shin-chan were released under the DrMaster imprint. On July 28, 2007, DC Comics' manga division CMX announced the acquisition of the Crayon Shin-chan manga.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Appolo's song

Vond deze eigenlijk verrassend goed.
Eigenlijk vind ik hem beter dan Ode to Kirihito, de liefde dat hier centraal staat vind ik best zeer tof.

Vind het jammer dat ik hem al uit heb gebeurd niet vaak dat ik zoiets dik in een keer uitlees.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Samurai Deeper Kyo 34

Zowat alles is al onthuld :shock: ! Dit wil zeggen dat ze in de laatste 4 volumes enkel nog moeten knokken. Nog 4 en ik ben er vanaf :?
User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

The World is Mine 9

Het tempo wordt flink teruggeschroefd om enkele personages volledig voor stellen. Een volume opladen om hierna terug goed te knallen, neem ik aan.
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Hunter X Hunter 12

Toch maar eens terug opgepakt na het nieuws dat het zal verdergaan :).
Was wel even zoeken over wat het weer ging maar bon was er snel bij.

Stond wel een taal fout in ofzo :s Mijn hart slaagt 200 per uur van de schrik :s.

Als je hart maar 200 per uur slaagt ben je toch zo dood zenne :s;
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Hoe is dat nu een taalfout? Mensen overdrijven toch ook zo vaak met woorden in het echt.


Eden 9-10
Ik had gehoord dat het wat minder wordt in latere volumes... en eigenlijk kan ik dat niet écht tegenspreken. Niet slecht, maar het doet me bijzonder weinig om eerlijk te zijn. Dat na zo een magistraal 8e volume. Jammer!
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Nou ja op de manier dat hij het zei moest het snel klinken maar dat is juist traag.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Ah, ja ik merk net de fout op. 200 per minuut zou het dan moeten geweest zijn.
fallout323f
Posts: 49
Joined: Thu Aug 19, 2004 1:16
Location: Mechelen

Post by fallout323f »

death note 11.
wie krijgt de bovenhand.
heb eingelijk altijd liever de oude L gehad.
maar ben toch benieuwd hoe het in het volgende en laatste volume gaat aflopen.
Image
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Hunter X Hunter 13

Vond hem matig omdat er vooral veel word verteld en weinig gebeurt.

De volgende ziet er dan weer naar uit super te zijn.

Zucht eerst wel Naruto halen.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Naruto 31

Nooit gedacht dat het gevecht van Sakura nog zo lang ging duren. Een bijzonder warrig gevecht, trouwens, gevolgd door iets wat een pakkend einde moest voorstellen. Nope, ik ben alweer niet overtuigd. Te droog gewoon!

Vagabond 25

Denshichiro vs. Musashi, de conclusie! Gevolgd door een mooie tragikomische ontmoeting tussen twee oude vrienden. Vagabond stelde mij nog niet teleur.
LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Post by LukeVonPerrywinkle »

Wegens te veel tijd verkwisten aan WoW kom ik niet echt meer toe aan anime kijken. Manga lezen lukt wel, op de trein heb ik tijd genoeg.

Yu Yu Hakusho 1 t/m 12 (English)

De reeks begint aangenaam maar nogal traag. Een keer voorbij de eerste volumes spat de actie van het papieren scherm. Ik heb al meermaals gezegd dat ik fan ben van toernooien en testen en dergelijk en hier is dat niet anders. Heb de anime nooit gezien, mogelijk ga ik die ooit eens aanschaffen.

Jammer genoeg is volume dertien nog niet uit, pas oktober 2007. (Aaaargh! Net op het hoogtepunt :-s )
User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Nanairo Inko 1

Het is minder dan ik had verwacht. Al die toneelstukjes vind ik eigenlijk niet zo interessant en dan is er nog de uitgave zelf waar ik niet veel goed van kan spreken.

Het is te dik om goed te kunnen lezen + tekst verdwijnt etc....
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4050
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Lambardi > De rest van de Nanairo Inko reeks is beter geproduceert. Soepeler en minder dik papier.

Katsu 15
Sport, romantiek en strubbelingen tussen families. Het lijkt Rough wel!

Psychic Academy 6
Ik blijf dit een enorm vermakelijke reeks vinden en de serie gaat blijkbaar stilaan ook openbarsten qua aura's en de geheimen die daarmee gepaard gaan.

Claymore 5
Vermits ik de anime wat volg wist ik al wat er ging gebeuren. Een enorm sterk volume dat verder borduurt op het sterke vorige volume.
motivatiedip. help!
User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

eyeshield 21 v18-19
same as always,met eyeshield 21 zit je gewoon in de manga en blijf je erin zitten tot'em uit is!alleen spijtig dat er nog maar 1 volume resteerd in scans.
btw bp ben aan het overwegen ook aan de viz editie te beginnen maar hoe snor steek de vertaling tegenover de scans?

ai kora v4
reeks blijft wel leuk ondanks dat et soms last heeft van wat zwakkere chapters.hachibei is echt wel een baka wanneer je deze volume leest!
Locked