Ovenvers 2007
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Eerlijk gezegd koop ik de reeks ook alleen nog maar omdat hij in het Nederlands verschijnt
(ben wel blij dat ik de meerderheid al heb gelezen, en geen jaaaaaren moet wachten op de latere, mindere volumes).
Het is vaak hetzelfde liedje met Urasawa; hij kan een straf verhaal uit zn mouw schudden, maar na een tijdje heb je zn stijl echt wel door én door.
Wat ik nog lees? Nuja, niet veel. Fairy Tail elke week ;P Blijft wel een enorm genietbare shounen, en heeft imo al sinds hoofdstuk 1 het One Piece spook van zich kunnen afschudden.
Het is vaak hetzelfde liedje met Urasawa; hij kan een straf verhaal uit zn mouw schudden, maar na een tijdje heb je zn stijl echt wel door én door.
Wat ik nog lees? Nuja, niet veel. Fairy Tail elke week ;P Blijft wel een enorm genietbare shounen, en heeft imo al sinds hoofdstuk 1 het One Piece spook van zich kunnen afschudden.
Ik hoop wel dat Pluto ooit gelicenced wordt.
Over Fairy Tail : ik ben er nog niet voor gewonnen, en ik steek het vooral op het feit dat ik het per chapter lees. Demon Island Arc bvb moet ik gewoon in een trek door kunnen lezen. One Piece-spook... Iedereen die zaagt (gij niet, bbpp
) moet zelf maar eens iets origineel proberen schrijven. Als ge binnen een genre valt, dan betekent dat per defintie dat ge bepaalde stijlelementen opneemt. Voila!
Over Fairy Tail : ik ben er nog niet voor gewonnen, en ik steek het vooral op het feit dat ik het per chapter lees. Demon Island Arc bvb moet ik gewoon in een trek door kunnen lezen. One Piece-spook... Iedereen die zaagt (gij niet, bbpp
Ik vind het niet eens zo hard op One Piece lijken, qua inhoud. Maar ja, hoeveel mensen kijken niet naar de eerste pagina's en schrijven het direct af als een kloon. :/
Als het nu echt zwak uitgevoerd was (gelijk RAVE in het begin), dan kun je dat nog aanschrijven. Maar FT heeft écht wel genoeg kwaliteiten op zichzelf.
Of het ooit beter dan OP gaat worden betwijfel ik, maar dan ben ik eigenlijk ook weer gelijk een debiel aan't vergelijken...
Als het nu echt zwak uitgevoerd was (gelijk RAVE in het begin), dan kun je dat nog aanschrijven. Maar FT heeft écht wel genoeg kwaliteiten op zichzelf.
Of het ooit beter dan OP gaat worden betwijfel ik, maar dan ben ik eigenlijk ook weer gelijk een debiel aan't vergelijken...
mirai nikki v2:
het verloop van het verhaal blijft op een goed tempo gaan.de dubbelzijdige kijk op de personages maakt het ook wel enorm hard intressant!spijtig vermoed ik wel dat de reeks niet bijzonder lang gaat zijn(gok op 8 volumes) maar beter kort maar krachtig en niet een reeks die langdradig word!
666satan v11&v12:
deze arc heeft bij mij wel de reeks een enorme boost gegeven,maar ik vind toch dat ze het hele gevecht tegen icarus/beelzebub een klein beetje aan het uistreken zijn.
het verloop van het verhaal blijft op een goed tempo gaan.de dubbelzijdige kijk op de personages maakt het ook wel enorm hard intressant!spijtig vermoed ik wel dat de reeks niet bijzonder lang gaat zijn(gok op 8 volumes) maar beter kort maar krachtig en niet een reeks die langdradig word!
666satan v11&v12:
deze arc heeft bij mij wel de reeks een enorme boost gegeven,maar ik vind toch dat ze het hele gevecht tegen icarus/beelzebub een klein beetje aan het uistreken zijn.
- Ash Ketchum
- Posts: 1478
- Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25
Gantz 19
Wow, enorm sterk volume dat eindelijk eens écht iets meer biedt dan pure actie. Benieuwd naar het volgende volume!
Homunculus 7
Na enkele mindere volumes herneemt het sterke verhaal hier weer met het uitspitten van het verleden van het hoofdpersonage.
Claymore 4
De flashback gaat door maar biedt eigenlijk ook niet meer dan pure actievolle scènes. Ben benieuwd of de rangorde tussen de claymores verder zal uitgediept worden... Kan nog boeiend worden.
H2 - 6
Een tussendoortje met weinig boeiende momenten. De serie van Adachi die mij het minst weet te boeien over het algemeen gezien.
Wow, enorm sterk volume dat eindelijk eens écht iets meer biedt dan pure actie. Benieuwd naar het volgende volume!
Homunculus 7
Na enkele mindere volumes herneemt het sterke verhaal hier weer met het uitspitten van het verleden van het hoofdpersonage.
Claymore 4
De flashback gaat door maar biedt eigenlijk ook niet meer dan pure actievolle scènes. Ben benieuwd of de rangorde tussen de claymores verder zal uitgediept worden... Kan nog boeiend worden.
H2 - 6
Een tussendoortje met weinig boeiende momenten. De serie van Adachi die mij het minst weet te boeien over het algemeen gezien.
motivatiedip. help!




