Persoonlijk van hetgene dat er op de poll staat overduidelijk 20th Centruy Boys.
Ik vind eigenlijk One Piece de beste nl uitgave. Niet alleen omdat ik er een die hard-fan van ben maar ook omdat omdat de nl versie de beste vertaling heeft.
Van Seinenmanga is Berserk mijn favoriet.
Berserker500 wrote:Detective Conan is een van grootste favorieten aan het worden.
Door het lange wachten op Kana heb ik zelfs al tot hoofdstuk 609 online gelezen.
Ik zit aan volume 62.
Maar de eerste 25 volumes heb ik overgelaten en die volg ik nu in het Nederlands. Het is inderdaad wel erg lang wachten, ik sta nu al te springen voor deel 13 in september. De beschrijving klinkt geweldig.
Voorlopig is het bij mij ook nog steeds 20th century boys. 't zou helpen als glenat eindelijk dat 13de deel eens uitgaf. Nu beloven ze het weer voor 15 september. Gelooft iemand dit nog?
moet toch echt gaan voor dragonball.
was mijn eerste nl manga.
heb er ook zeer fijne herinneringen aan.
en natuurlijk is de humor geweldig.
TROUWE ONDERDAAN NR.1 VAN FORUMKONINGIN NEENEE
(\__/)
(='.'=) This is Bunny-chan. Copy and paste bunny-chan into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
Als er een nieuwe poll komt splits ze dan misschien op per doelgroep? Shonen, shojo, seinen? Er verschijnen immers zoveel reeksen tegenwoordig. En zet er anders het jaartal achter, zodat we binnen onafzienbare tijd hetzelfde stramien kunnen volgen.