Kijk eens wat ik onder het stof gevonden heb.
Rave Master 9
Dit... wordt gauw saai. Die neiging van alle tegenstanders om zich spontaan te bekeren als Haru tegen ze praat begint mij nu al te vervelen. Bovendien vond ik dat hele gedoe met zijn vader nodeloos dramatisch en langdradig.
Rave Master 10
Beter. Beetje raar dat de Big Bad blijkbaar al verslagen is, maar ik houd wel van dit soort geïmproviseerde situaties. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Rave Master 11
Gevechten, ahoi. Beetje raar om in de lucht te schieten om aan te geven dat je gaat vechten terwijl je tegenstander recht voor je neus staat, maar soit. Veel verschillende fronten, korte gevechten liggen mij beter. Interessante flashbacks ook, al zijn ze allemaal superellendig. Het lijkt One Piece wel.
Bloody Monday 01
Ligt het aan mij of moet je wel een kalf zijn om "valk" als pseudoniem te gebruiken als dat je familienaam is? Lijkt mij niet echt moeilijk uit te vogelen (pun not intented).
Voor de rest wel een goede serie. Zeer spannend. Zeker een aanrader als je van psychologische thrillers houdt.
One Pound Gospel 1
Wtf? Een kus in het eerste hoofdstuk?

Duurde dat normaal geen 20 volumes bij Takahashi?
One Pound Gospel 4
Dit doet me om de een of andere reden heel erg aan Rinne denken. Sommige gezichtsuitdrukking zijn zo gelijkend, en dan de mensen in de club en dat gedoe over geld...
Ik weet wel dat Takahashi's personages allemaal een beetje op elkaar lijken, maar het is opmerkelijk dat ik aan Rinne moet denken en niet aan haar oudere series. (Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze 20 jaar over deze reeks heeft gedaan.)
(finale)
Awwwwww. het einde is super.
Echt een leuke serie, dit. Beetje als Maison Ikkuko, maar dan met minder irritante personages en uitrekkerij.