Goku kwam het eerste in mij op.the donkey wrote:maar zijn er niet ladingen personages die kunnen teleporteren?
Dat was een andere techniek geloof ik, superspeed.kon de 4e Honkage uit naruto het niet ook? (of was dat gwn heel snel:P)
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Goku kwam het eerste in mij op.the donkey wrote:maar zijn er niet ladingen personages die kunnen teleporteren?
Dat was een andere techniek geloof ik, superspeed.kon de 4e Honkage uit naruto het niet ook? (of was dat gwn heel snel:P)
haha, dacht ik het niet!Brook500 wrote:Goku kwam het eerste in mij op.the donkey wrote:maar zijn er niet ladingen personages die kunnen teleporteren?
Dat was een andere techniek geloof ik, superspeed.kon de 4e Honkage uit naruto het niet ook? (of was dat gwn heel snel:P)Maar dat vond ik ook wel iets cool.
Ik dacht altijd dat de techniek iets met 'step' was.He developed a jutsu that was in essence a teleportation jutsu, allowing him to wipe out whole armies in the blink of an eye
Heb je het hier toevalling niet over de flash step van Bleach?Brook500 wrote:Je had blijkbaar toch gelijk Monkey.![]()
Van wikipedia gehaald:Ik dacht altijd dat de techniek iets met 'step' was.He developed a jutsu that was in essence a teleportation jutsu, allowing him to wipe out whole armies in the blink of an eye
Nee, die benaming wist ik al. Maar ik meen mij van die Minato-techniek toch iets te herinneren ... ach zal nog eens terugkijken bij de scans want een paar chapters geleden was die techniek nog eens aan bod gekomen (of die lui heeft dat gewoon verkeerd vertaaldNeeNee wrote:Heb je het hier toevalling niet over de flash step van Bleach?Brook500 wrote:Je had blijkbaar toch gelijk Monkey.![]()
Van wikipedia gehaald:Ik dacht altijd dat de techniek iets met 'step' was.He developed a jutsu that was in essence a teleportation jutsu, allowing him to wipe out whole armies in the blink of an eye
http://powerlisting.wikia.com/wiki/Flash_Step