- The donkey (Lid van een tweeling, Rin Okumura dus?)
- Kira (Nemu Takara)
- kolemijn (Yukio Okumura, Townie, Doctor) – vermoord Nacht 2
- Saki (Shiemi Moriyama, Vanilla Townie) – gelynch Dag 3
- MrXarnus (Renzou Shima, Vanilla Townie) – vermoord Nacht 1
- Koen (Ryuji Suguro?)
- Basti-B (Familiar)
- yatagarasu (Konekomaru Miwa?)
- Femke (Amaimon, Mafia Watcher) – gelynch Dag 2
Als Basti maffia was, dan koos hij dus als schuilnaam eender welke familiar, ookal zou de kans er vrij groot inzitten dat hij hierdoor verdacht zou worden. Voor Koen zou dit geen probleem zijn, er zijn genoeg manieren om zich eruit te praten. Bovendien zijn er wel enkele familiars en in dit spel zouden er maximaal 3 voorkomen (toch zeker niet meer dan de helft van de burgers he XD). Dit blijken er dus nog veel minder te zijn, wat het voor hem moeilijk maakt.
Maar ik denk niet dat Basti-B het risico zou durven nemen om dit te doen. (Dat zouden we eigenlijk aan The Donkey moeten vragen) Ik ben dus vrij zeker dat Basti wel een burger is, maar ik vraag me toch echt af welke familiar hij dan precies is...
Over Koen ben ik nog aan het nadenken, misschien rukte hij zich gewoon direct los van het beschermen van Femke toen hij rook dat het toch nooit goed zou komen met haar? (Lees het Femke! Lees!
Ik ben vooral benieuwd wie er in gevaar zou kunnen komen volgens Yatagarasu en waarom dat haar dan iets zou kunnen schelen... Ze stemde al eens op mij, dus misschien ben ik het wel? Dat zou het voor mij wel gemakkelijk maken...