Je laat er ook geen gras over groeien.
Ovenvers 2007
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Net in het park gezeten met Mohammed en Osman...
Zun voor de vrouwen ik voor het uitlezen van een manga
.
Don Dracula V1
Ik was er eerst niet voor het leek me niet zo leuk, maar eenmaal als je erin zit leest het vlot weg...
Het is wel een van de beste werken van Osamu Tezuka in mijn ogen.
Dracula en zijn dochter die leuke avonturen beleven, leuk is het dat het allemaal kort verhaaltjes zijn zoals Astroboy
.
Echt een aanrader voor Tezuka fans
.
Is het een one shot eigenlijk? Ik hoop van niet want het was veel te leuk
.
Zun voor de vrouwen ik voor het uitlezen van een manga
Don Dracula V1
Ik was er eerst niet voor het leek me niet zo leuk, maar eenmaal als je erin zit leest het vlot weg...
Het is wel een van de beste werken van Osamu Tezuka in mijn ogen.
Dracula en zijn dochter die leuke avonturen beleven, leuk is het dat het allemaal kort verhaaltjes zijn zoals Astroboy
Echt een aanrader voor Tezuka fans
Is het een one shot eigenlijk? Ik hoop van niet want het was veel te leuk
Demain les Oiseaux
.
Deze manga stelde me zo teleur, het is eigenlijk gewoon altijd hetzelfde vogels gaan de aanval beginnen tot de mens...één one shot met tiental verhaaltjes die op begin nog leuk zijn maar daarnaa altijd hetzelfde is :s Een Tezuka die ik helemaal niet mag :s;..
zo klote dubbelpost verwijderd..
Deze manga stelde me zo teleur, het is eigenlijk gewoon altijd hetzelfde vogels gaan de aanval beginnen tot de mens...één one shot met tiental verhaaltjes die op begin nog leuk zijn maar daarnaa altijd hetzelfde is :s Een Tezuka die ik helemaal niet mag :s;..
zo klote dubbelpost verwijderd..
Last edited by lambardi2 on Fri Apr 13, 2007 18:30, edited 1 time in total.
- Ash Ketchum
- Posts: 1478
- Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25
Dororo 1
Leuke Tezuka manga, ook al kende ik het grootste gedeelte van dit deel al uit de game. Deze eindigde wel ietsjes anders, dus alsnog wel leuk. Maar hoe dan ook een interessante manga van Tezuka in een Inu Yasha stijl.
Phoenix: Strange Beings / Life
Een redelijk dun deel van de Phoenix saga, met Strange Beings een aardig verhaal in het verleden en Life een ietsjes te lang uitgerekt verhaal in de toekomst. Beide hebben een zelfde soort thema en passen wel mooi in één deel. En Phoenix is sowieso een bijzonder werk, dus altijd de moeite waard =D
Leuke Tezuka manga, ook al kende ik het grootste gedeelte van dit deel al uit de game. Deze eindigde wel ietsjes anders, dus alsnog wel leuk. Maar hoe dan ook een interessante manga van Tezuka in een Inu Yasha stijl.
Phoenix: Strange Beings / Life
Een redelijk dun deel van de Phoenix saga, met Strange Beings een aardig verhaal in het verleden en Life een ietsjes te lang uitgerekt verhaal in de toekomst. Beide hebben een zelfde soort thema en passen wel mooi in één deel. En Phoenix is sowieso een bijzonder werk, dus altijd de moeite waard =D
- Ash Ketchum
- Posts: 1478
- Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25
Duh, het is zijn levenswerk! 12 verhalen verspreid van het begin der tijden van Japan tot het einde der tijden van Japan, welke allemaal verbonden zijn door de zoektocht van de mens naar onsterfelijkheid en het symbool daarvoor, de Phoenix! Het meest ambitieuze werk van Tezuka en een die hij ook niet heeft afgemaakt (niet heeft kunnen afmaken).
OhAsh Ketchum wrote:Duh, het is zijn levenswerk! 12 verhalen verspreid van het begin der tijden van Japan tot het einde der tijden van Japan, welke allemaal verbonden zijn door de zoektocht van de mens naar onsterfelijkheid en het symbool daarvoor, de Phoenix! Het meest ambitieuze werk van Tezuka en een die hij ook niet heeft afgemaakt (niet heeft kunnen afmaken).
Een vriendin begon er vandaag over en dan post je het op mangaheuvel hmm zal eens zien of ze hem hier hebben lijkt me niet zo makkelijk te vinden :s..
One Piece 37
We keren terug in het verleden van Franky en Iceburg.Zo komt er veel diepgang in het verhaal, alleen jammer dat ze niet effe terugkeren naar het heden op't einde.
Gintama 01
Geleend van iemand. Euhm, ik hou wel van gare humor, maar niet van halve-gare humor. Er zit compleet geen lijn in het verhaal, maar dat komt voor mij echt niet grappig over.
We keren terug in het verleden van Franky en Iceburg.Zo komt er veel diepgang in het verhaal, alleen jammer dat ze niet effe terugkeren naar het heden op't einde.
Gintama 01
Geleend van iemand. Euhm, ik hou wel van gare humor, maar niet van halve-gare humor. Er zit compleet geen lijn in het verhaal, maar dat komt voor mij echt niet grappig over.
Hayate the Combat Butler 2
Het doet me niet veel, eerlijk gezegd. Het ziet er te "moe" uit, de grappen zijn vaak té otaku, en het verhaaltje stelt op zich niet veel voor. Vroeger zou ik dit misschien nog leuk gevonden hebben.
Dance till Tomorrow 5
Gewoonweg schitterende reeks. Niet even diepgaand als Believers of zelf Arigatou, maar een echte "love-comedy" voor mensen met een volwassen geest. Naoki Yamamoto ftw!
Het doet me niet veel, eerlijk gezegd. Het ziet er te "moe" uit, de grappen zijn vaak té otaku, en het verhaaltje stelt op zich niet veel voor. Vroeger zou ik dit misschien nog leuk gevonden hebben.
Dance till Tomorrow 5
Gewoonweg schitterende reeks. Niet even diepgaand als Believers of zelf Arigatou, maar een echte "love-comedy" voor mensen met een volwassen geest. Naoki Yamamoto ftw!




