Hmm wat leuk het einde van deze manga is een nieuw begin.
Ovenvers 2006
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
-
fallout323f
trigun maximum 1;2 en 3
vash word terug gevonden.
tov de anime is dit allemaal net iets ernstiger en bloederiger.
verhaallijn komt niet in de verste verte overeen. dus daar stopt de vergelijking.
de af en toe komische noot in midden van die aktie is wel altijd lachen.
top manga die mij geboeid houd.
vash weet en snapt meer dan hij laat uitschijnen.
vash word terug gevonden.
tov de anime is dit allemaal net iets ernstiger en bloederiger.
verhaallijn komt niet in de verste verte overeen. dus daar stopt de vergelijking.
de af en toe komische noot in midden van die aktie is wel altijd lachen.
top manga die mij geboeid houd.
vash weet en snapt meer dan hij laat uitschijnen.
- rinosseros
- rinosseros
- rinosseros
Coq de Combat 14
Eindelijk is het gevecht met Sugawara gedaan en de nieuwe 'arc' (god, ik haat dat woord) begint veelbelovend. Toch zou ik graag wat meer van Natsumi te weten komen. En waar is die journalist plots naartoe?
L'Escadrille des Nuages 3
Het eerste deel was ontgoochelend en zwak, het tweede deel was heel aangenaam en gelukkig gaat het derde deel daarop door. Het is wel moeilijk voor te stellen dat dit reeds het voorlaatste deel is, dus... 10 tegen 1 een snel in elkaar geflanst einde...
Eindelijk is het gevecht met Sugawara gedaan en de nieuwe 'arc' (god, ik haat dat woord) begint veelbelovend. Toch zou ik graag wat meer van Natsumi te weten komen. En waar is die journalist plots naartoe?
L'Escadrille des Nuages 3
Het eerste deel was ontgoochelend en zwak, het tweede deel was heel aangenaam en gelukkig gaat het derde deel daarop door. Het is wel moeilijk voor te stellen dat dit reeds het voorlaatste deel is, dus... 10 tegen 1 een snel in elkaar geflanst einde...
(16/01/2006)Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
- rinosseros
Gantz 14
Eh... nu wil ik toch wel weten waar ie heen wilt met die nieuwe personages
Voor de rest weer ontspannende lectuur...
Talulu 21
Machtig, mijn favoriet Harako wint in het allerlaatste deel voor de eerste keer!
En nog machtiger: Tonkam is aan het laatste deel geraakt! Op naar het einde van Kindaichi
Rough 8
Adachi, 't is toch een artiest hoor. Spijtig wel dat we afscheid nemen van een personage
Subaru 2
Een intrigerend madammeke, die Subaru...
Zoals ik dacht haalt het niet het niveau van deel 1, dat was eigenlijk... uh... subliem, maar toch weer sterk hoor. Weet me vanaf de eerste pagina sterk te boeien...
Eh... nu wil ik toch wel weten waar ie heen wilt met die nieuwe personages
Voor de rest weer ontspannende lectuur...
Talulu 21
Machtig, mijn favoriet Harako wint in het allerlaatste deel voor de eerste keer!
En nog machtiger: Tonkam is aan het laatste deel geraakt! Op naar het einde van Kindaichi
Rough 8
Adachi, 't is toch een artiest hoor. Spijtig wel dat we afscheid nemen van een personage
Subaru 2
Een intrigerend madammeke, die Subaru...
Zoals ik dacht haalt het niet het niveau van deel 1, dat was eigenlijk... uh... subliem, maar toch weer sterk hoor. Weet me vanaf de eerste pagina sterk te boeien...
(16/01/2006)Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!