Page 2 of 28
Posted: Thu Oct 02, 2003 23:18
by rinosseros
hum...zijn dat geen twee cirkels?

Posted: Sun Oct 05, 2003 16:36
by Snowflake
Ik volg Fruits Basket momenteel.
Gewoon omdat den anime zo supergoe was, en de manga loopt nog verder waar de anime stopt.
En aangezien er ni direct een vervolg komt op de anime reeks.. :(
Posted: Sun Nov 16, 2003 15:51
by Astarthe
hm... ik heb tussen de 500 en 600 manga's liggen thuis (95% in't frans, de rest in't Japans)
Angel Sanctuary, Count Cain, Fushigi Yuugi, Island, Hunter, Dark Striker, shin angyo onshi, chonchu, yureka, devil devil, X, dv, dieu chien, gto, kamikaze, zetsuai 1989, N.Y.N.Y., gensomaden saiyuki, dark angel, rookies, rurouni kenshin, neon genesis evangelion, gundam wing, dukalyon, lawful drug, lythis, d-heaven, nue, prisoner, private prince, be-boys, rurouni kenshin doujinshi's, ...
ben er een paar vergeten waarschijnlijk >.<
Posted: Sun Nov 16, 2003 16:47
by Koen
een heel andere smaak dan mezelf zo op het eerste zicht Astarthe, en iemand die de manwha ontdekt heeft persies

Posted: Sun Nov 16, 2003 18:24
by Menchi
MMh, als ik de lijstjes hier bekijk, voel ik mij een groentje ten opzichte van sommige forummers.
Dit zijn de reeksen die ik heb/volg:
Ranma 1/2 (volledig)
DragonBall (volledig)
High school Kimengumi (volledig)
Neon Genesis Evangelion (volledig)
Inu Yasha (1 -> 4)
Maison Ikkoku (1 en 2)
Cowboy Bebop 1
Alles in het Frans. (Het zijn er toch al meer dan 100)
Ik ben wel van plan om mijn horizonten uit te breiden (O.a. door de thema week), alhoewel mijn portemonee nu naar mij nee gebaart.

Posted: Mon Nov 17, 2003 0:05
by Mystburn
Als je shonen zoekt: Hunter x Hunter.
Er zijn reeds 16 volumes in het Frans... het laatste is verschenen in juli en we wachten nog steeds op nummer 17. Dus, gezien het trage publicatie-ritme, heb je ruimte om het zodanig te plannen dat je portmonee er niet te veel onder lijdt. lol
Posted: Mon Nov 17, 2003 8:26
by Gerrit
Lol de mysty is nen echte HxH freak

maar dat zult ge nog wel ondervinden:P
Posted: Mon Nov 17, 2003 19:14
by Menchi
Dat mysty een fan is van HxH, heb ik inderdaad gemerkt bij een ander onderwerp van dit forum. (3 keer raden hoe dat onderwerp heet

)
In ieder geval, Dragontoys kan weer een bezoekje van mij verwachten deze week. (Op wandelafstand van mijn werk)
En mijn portemonnee is ondertussen afgericht, welliswaar na een hevige discussie.

Posted: Mon Nov 17, 2003 20:14
by herbert
Ik ben meer into Europese strips en ken bijgevolg niet zoveel van manga's. Mede dankzij Rinosseros (en mijn nieuwsgierigheid) koop ik af en toe wel eens manga. Deze reeksen volg ik:
- Monster
- 20th Century Boys
- Parasite
- Gen d'Hiroshima
- Ayako
- Love Hina
- Akira (NL versie)
- Dragon Ball (NL versie)
- Dragon Head (volledig)
- Gon
- Slam Dunk (6 delen)
- GTO (1 deel)
Verder ben ik een grote fan van Taniguchi.
Posted: Mon Nov 17, 2003 20:24
by Gerrit
Welkom Herbert, moge u een blijvende en zeer actieve forum persoon zijn

Posted: Mon Nov 17, 2003 20:34
by Koen
erg goede smaak in manga herbert

(urasawa

)
taniguchi

er staan zeker nog reviews van le chien blanco en journal de mon père op stal, quartier lointain moet ik echter nog steeds kopen

evenals gen d'hiroshima dat ik nog nergens gezien heb

Posted: Tue Nov 18, 2003 16:42
by Igor
-DB/Z
-Kenshin
-Read or die (als da geene anime is natuurlijk)
Ben maar arme jongen dus kan maar weinig kopen.
Posted: Tue Nov 18, 2003 18:37
by Gerrit
welkom Igor, wij zijn ook arme jongens, vooral dan arm omdat we te veel manga kopen.
Soit psies probleemke met uwen avatar

Posted: Wed Nov 19, 2003 9:27
by Igor
Gerrit wrote:Soit psies probleemke met uwen avatar

Ist ie te klein? Of niet zichtbaar? Of?
Posted: Wed Nov 19, 2003 11:49
by Mystburn
Mijn collectie is ook niet zo groot, maar dit heeft meer te maken met mijn monomaniacale neigingen dan mijn portefeuille.

HUNTER X HUNTER RULEZ!!!
lol