Page 2 of 9
Re: One Piece
Posted: Sat Sep 18, 2010 20:17
by Koen
Re: One Piece
Posted: Sat Sep 18, 2010 20:23
by NeeNee
Je bedoelt dat je eigenlijk een sombere lafaard bent?
Wat is trouwens het verschil tussen fearless en courageous? Konden ze maar twee eigenschappen vinden?

Re: One Piece
Posted: Sat Sep 18, 2010 20:26
by Koen
NeeNee wrote:Je bedoelt dat je eigenlijk een sombere lafaard bent?
Ik had er
saaie, sombere lafaard van gemaakt, maar twee op drie is niet slecht

Re: One Piece
Posted: Sat Sep 18, 2010 21:37
by SilverOwls
Ik ben

Re: One Piece
Posted: Sat Sep 18, 2010 23:22
by NeeNee
My soulmate!

Re: One Piece
Posted: Sun Sep 19, 2010 1:07
by Weertangel
Lolz! volg one piece niet, maar die tags zijn hilarisch!!

Re: One Piece
Posted: Sun Sep 19, 2010 10:53
by Brook500
Re: One Piece
Posted: Wed Sep 22, 2010 11:40
by NeeNee
Volgens mijn poging om overal de slechtst mogelijke antwoorden in te vullen ben ik nu Lucchi.
Take the One Piece Character Quiz!
Die ken ik nog niet. Hij klinkt... niet erg aardig.
Re: One Piece
Posted: Wed Sep 22, 2010 13:48
by pietel
^Wat zeg je nu? Rob Lucci heeft een duif op zijn schouder! Een duif! Dan moet dat wel een sympathieke gozer zijn..
cold, deadly, murderous betekent eigenlijk "geniet wel eens van een warme chocomelk op een terrasje bij het park"
Re: One Piece
Posted: Wed Sep 22, 2010 15:11
by pietel
Ik ben trouwens helemaal opgewonden nu in het laatste hoofdstuk een tijdsprong is aangekondigd, zoals al lang werd voorspeld.
Tijdsprongen zijn altijd geweldig. zie maar naar Naruto, TTGL, Reborn,..
Dezelfde personages die je zo graag ziet, kunnen subtiel veranderen of plotse transformaties doorgaan zonder dat het geforceerd lijkt.
Ik kijk al keihard uit om de crew terug te zien met hun onvermijdelijke power-ups.
Re: One Piece
Posted: Wed Sep 22, 2010 15:13
by Berserker500
pietel wrote:Ik ben trouwens helemaal opgewonden nu in het laatste hoofdstuk een tijdsprong is aangekondigd, zoals al lang werd voorspeld.
Tijdsprongen zijn altijd geweldig. zie maar naar Naruto, TTGL, Reborn,..
Dezelfde personages die je zo graag ziet, kunnen subtiel veranderen of plotse transformaties doorgaan zonder dat het geforceerd lijkt.
Ik kijk al keihard uit om de crew terug te zien met hun onvermijdelijke power-ups.
Jij bent niet de enige.

Re: One Piece
Posted: Wed Sep 22, 2010 18:11
by Brook500
pietel wrote:Ik ben trouwens helemaal opgewonden nu in het laatste hoofdstuk een tijdsprong is aangekondigd, zoals al lang werd voorspeld.
Tijdsprongen zijn altijd geweldig. zie maar naar Naruto, TTGL, Reborn,..
Dezelfde personages die je zo graag ziet, kunnen subtiel veranderen of plotse transformaties doorgaan zonder dat het geforceerd lijkt.
Ik kijk al keihard uit om de crew terug te zien met hun onvermijdelijke power-ups.
Nog een One Piece-fan die heel opgewonden ernaar uitkijkt.
Ik kan niet wachten als One Piece terug de draad gaat oppikken.
En Oda kennende zal het weer epic zijn.
Re: One Piece
Posted: Mon Oct 04, 2010 15:01
by pietel
Ooh! Nami is heet geworden!
Re: One Piece
Posted: Mon Oct 04, 2010 18:09
by Brook500
Niet alleen Nami, maar Robin lijkt met haar haar naar achteren bijna op Hancock.
Al de characters zijn cool geworden.
Ik ga er wel niet te veel over zeggen, voor spoilers te vermijden.
Re: One Piece
Posted: Mon Oct 04, 2010 18:23
by Koen
Brook, in principe is dit topic het 'internationale' topic waar je over alles van OP kan praten. Dus mag je hier wat minder strak omspringen met eventuele spoilers dan in het topic waar we specifiek de NL publicatie volgen.