^Wat zeg je nu? Rob Lucci heeft een duif op zijn schouder! Een duif! Dan moet dat wel een sympathieke gozer zijn..
cold, deadly, murderous betekent eigenlijk "geniet wel eens van een warme chocomelk op een terrasje bij het park"
Ik ben trouwens helemaal opgewonden nu in het laatste hoofdstuk een tijdsprong is aangekondigd, zoals al lang werd voorspeld.
Tijdsprongen zijn altijd geweldig. zie maar naar Naruto, TTGL, Reborn,..
Dezelfde personages die je zo graag ziet, kunnen subtiel veranderen of plotse transformaties doorgaan zonder dat het geforceerd lijkt.
Ik kijk al keihard uit om de crew terug te zien met hun onvermijdelijke power-ups.
pietel wrote:Ik ben trouwens helemaal opgewonden nu in het laatste hoofdstuk een tijdsprong is aangekondigd, zoals al lang werd voorspeld.
Dezelfde personages die je zo graag ziet, kunnen subtiel veranderen of plotse transformaties doorgaan zonder dat het geforceerd lijkt.
Ik kijk al keihard uit om de crew terug te zien met hun onvermijdelijke power-ups.
pietel wrote:Ik ben trouwens helemaal opgewonden nu in het laatste hoofdstuk een tijdsprong is aangekondigd, zoals al lang werd voorspeld.
Nog een One Piece-fan die heel opgewonden ernaar uitkijkt.
Ik kan niet wachten als One Piece terug de draad gaat oppikken.
En Oda kennende zal het weer epic zijn.
Niet alleen Nami, maar Robin lijkt met haar haar naar achteren bijna op Hancock.
Al de characters zijn cool geworden.
Ik ga er wel niet te veel over zeggen, voor spoilers te vermijden.
Brook, in principe is dit topic het 'internationale' topic waar je over alles van OP kan praten. Dus mag je hier wat minder strak omspringen met eventuele spoilers dan in het topic waar we specifiek de NL publicatie volgen.