Ik vond al dat het een beetje extreem klonk om realistisch te zijn.
Hoe bewaar je je manga?
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Hoe bewaar je je manga?
^
Ik vond al dat het een beetje extreem klonk om realistisch te zijn.
Ik vond al dat het een beetje extreem klonk om realistisch te zijn.