Ik koop alleen deluxe edities als ze in de uitverkoop zijn of zo, of als het een omnibus is, want dan is het meestal wel het geld waard,zoals met comic omnibussen, wat duurder maar wel stevige kaft en meestal 1 belangrijke story arc in 1 boek
Weertangel wrote:Ik koop alleen deluxe edities als ze in de uitverkoop zijn of zo, of als het een omnibus is, want dan is het meestal wel het geld waard,zoals met comic omnibussen, wat duurder maar wel stevige kaft en meestal 1 belangrijke story arc in 1 boek
omnibussen vind ik ook wel handig. Ik kijk erg uit naar omnibus nummer 1 en nummer 2 van Gunslinger girl.