Page 10 of 59

Posted: Mon Jul 03, 2006 17:51
by barbapapa
Naruto v1 zal dus volgens de laatste aniway voor Oktober zijn, aldus dmx-anime. Verwacht dan 2 in November, 3 in December en dan een 2-maandelijkse release. =D

En ze hebben ook wat gezegd over Monster; wel nog geen datum ;)

Mooi! 8)

Posted: Thu Jul 06, 2006 17:54
by Koen
Naruto is inderdaad voor oktober volgens het laatste persbericht van Kana. Als promotiemateriaal zouden er posters en plastic zakken zijn.

Posted: Fri Sep 08, 2006 16:31
by lambardi2
Ik kreeg een nieuwsbrief wat ik ook doe ik krijg hem niet gedownload...

Ik doe het met een soort van Free download center en bij size staat er één vraagteken iemand hetzelfde probleem?

Posted: Fri Sep 08, 2006 17:07
by Koen
Beste mangaliefhebber

Hopelijk hebben jullie genoten van een weldoende vakantie en zijn jullie helemaal ontspannen om weer aan een nieuw school- of werkjaar te beginnen. Wij hebben de voorbije maanden zeker niet stilgezeten. Sinds deze week liggen Yu-Gi-Oh! Deel 4 en Shaman King Deel 4 in de winkel. Het is nu ook nog maar één maandje wachten op onze gloednieuwe reeks. Zet jullie schrap voor de megahippe reeks Naruto!!

NARUTO Deel 1
Zoals door iedereen geweten zijn ninja’s oppermachtig, en in het dorp Konoha leven de beste ninja’s ter wereld. Twaalf jaar geleden werd Konoha aangevallen door een angstaanjagende vossengeest met negen staarten die het leven van de Hokage, de sterkste ninja van de stad, opeiste. Vandaag gaat het leven terug zijn normale gangetje en probeert de ondeugende wees Naruto Uzumaki te slagen aan de Ninja Academie. Zijn doel: de volgende Hokage worden. Wat hij en zijn klasgenoten niet weten, is dat hij een enorme kracht in zich heeft die het landschap in Konoha drastisch zal doen veranderen.

Verkrijgbaar vanaf 4 oktober.

Wist je trouwens dat er in Frankrijk sinds de eerste uitgave in 2002 al 2 miljoen albums van Naruto verkocht zijn? En dat Naruto sinds 2004 de best verkopende manga ter wereld is? Deze reeks moet je dus gelezen hebben!

WEDSTRIJD
Wil je kans maken op een felbegeerde plaats in onze mangastrips of een plekje op de site? Stuur dan een zwart-wit tekening van je favoriete held (Yu-Gi-Oh!, Shaman King of Naruto) naar: Balloon Books n.v., t.a.v. Kana-wedstrijd, Generaal Lemanstraat 27, 2018 Antwerpen (België). Mailen kan ook, en wel naar: wedstrijd@mangakana.com. Vergeet niet je naam, adres, leeftijd en e-mail te vermelden! Voor diegene die reeds een tekening hebben ingestuurd maar nog niets vernomen hebben, wees niet getreurd, jullie zijn nog steeds in de running om verkozen te worden tot mangaka (dit is de tekenaar van manga’s). Deze bekroning wordt beloond met een plaats in onze manga’s, jouw tekening, gedrukt in je favoriete serie!

JE VINDT ONS OP VOLGENDE EVENTS

30 september & 1 oktober: Stripdagen Houten – http://www.stripschap.nl en http://www.stripdagen.nl

14 & 15 oktober: F.A.C.T.S. - http://www.facts-convention.com

27, 28 & 29 oktober: Abunai! - http://www.abunaicon.nl

28, 29 & 30 oktober: Spellenspektakel – http://www.spellenspektakel.nl

Veel leesplezier!

Het KANA-team

Posted: Fri Sep 08, 2006 17:32
by lambardi2
Thanks.

Posted: Fri Sep 08, 2006 19:19
by barbapapa
Ik zou zeggen, interessant om weten dat Kana ook een stand op Facts heeft; aangezien ik dit jaar ga.
Maar eigenlijk zijn dat gewoon dezelfde mensen als van Nekotachi :p

Posted: Fri Sep 08, 2006 19:36
by Koen
Als mijn informatie klopt is de Kana stand - alvast op FACTS - gelinkt aan die van Aniway...

Posted: Fri Sep 08, 2006 19:43
by barbapapa
Koen wrote:Als mijn informatie klopt is de Kana stand - alvast op FACTS - gelinkt aan die van Aniway...
Ik ben benieuwd of ik tot dan kan wachten om Naruto te kopen (:0

Posted: Fri Sep 08, 2006 19:45
by lambardi2
Ik had beter niet geweten dat hij al op 4 oktober uitkwam nu moet ik moeite doen om hem niet voor Facts te kopen.

Posted: Sun Sep 17, 2006 11:07
by Dejiko
barbapapa wrote:Ik zou zeggen, interessant om weten dat Kana ook een stand op Facts heeft; aangezien ik dit jaar ga.
Maar eigenlijk zijn dat gewoon dezelfde mensen als van Nekotachi :p
*Bzzzz* Nekotachi is alleen maar de vertaler.
Koen wrote:Als mijn informatie klopt is de Kana stand - alvast op FACTS - gelinkt aan die van Aniway...
Staat AniWay dan op FACTS? Da's nieuw voor mij :P

Posted: Sun Sep 17, 2006 11:15
by Koen
Dat was wat me verteld was, Mister Dejiko. Verklaar u nader mocht dit niet het geval zijn :)

Posted: Sun Sep 17, 2006 16:58
by barbapapa
Dejiko wrote:*Bzzzz* Nekotachi is alleen maar de vertaler.
Daar zeg ik niet "alleen maar" tegen 8)

Posted: Mon Sep 18, 2006 12:25
by Turvy
Klopt dan nog niet ook, wij doen ook de zetting, hah! ;)

Posted: Mon Sep 18, 2006 12:27
by Trunks
Turvy wrote:Klopt dan nog niet ook, wij doen ook de zetting, hah! ;)
dus kana doet "enkel" licensie, promotie, pr en verkoop ;)
(das nog veel werk om het goed te doen :p)

Posted: Wed Sep 20, 2006 16:05
by zangetsu
zou glénat niet in het nederlands willen beginnen ? *droom