Glénat!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Godver weer typisch he :p
ga hier na stripwinkel, kom binnen zie alice 19th 5 liggen (denk wtf, die hoort toch pas 17 mei uit te zijn)
vraag aan die kerel of em nog iets van Glénat binnen heeft
met als antwoord: normaal wel, ma de leverancier is 1 van de 5 dozen vergeten
met oa Say hello to Black Jack & Alice 19th 4 er in
waar slaat dat op man :\
ga hier na stripwinkel, kom binnen zie alice 19th 5 liggen (denk wtf, die hoort toch pas 17 mei uit te zijn)
He dat is juist hetzelfde wat ze bij mij zeiden...alleen vond ik Black Jack 4 erwel...maar 20th Centuryboys er niet;....ben dan maar naar SDT iets anders gaan halen.barbapapa wrote:Godver weer typisch he :p
- rinosseros
Inderdaad: Alice 19th 4&5, Say Hello to Black Jack 4 en DragonBall 62 liggen in de rekken, van 20th Century Boys 2 echter geen spoor.
De plaatselijke stripboer wist me trouwens te vertellen dat geen enkele van de recente drie reeksen goed loopt... net hetzelfde als wat een andere stripboer me eerder wist te zeggen... een heel spijtige zaak, maar bon, dat is info van slechts twee stripzaken.
De plaatselijke stripboer wist me trouwens te vertellen dat geen enkele van de recente drie reeksen goed loopt... net hetzelfde als wat een andere stripboer me eerder wist te zeggen... een heel spijtige zaak, maar bon, dat is info van slechts twee stripzaken.
(16/01/2006)Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
Idd, want ik heb toch heel andere dingen gehoord.rinosseros wrote:Inderdaad: Alice 19th 4&5, Say Hello to Black Jack 4 en DragonBall 62 liggen in de rekken, van 20th Century Boys 2 echter geen spoor.
Maar ja, enigzins doet Glénat het zichzelf wel aan door het release-schema langs geen kanten te respecteren.
Ik weet in elk geval dat ik de engelse 20th Century Boys ga aanschaffen als Glénat zich laat inhalen.
Alleen is het zeer spijtig van Say hello to Black Jack, mensen schijnen echt niet te beseffen hoe sterk deze manga is heb ik het gevoel.
- super_gohan