Nu is 't wel echt balen.
Glénat!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Glénat!
En geen boeken in de winkel.
Maar die van Kana lagen er ook nog niet.
Raar, want tegenwoordig bestel ik op voorhand mijn nl-manga bij Beo & gisteren hadden ze die, volgens hun mailtje, binnengekregen.NeeNee wrote:En geen boeken in de winkel.
Maar ze hebben wel niet gezegd of alles binnen was.
Mja, ik ben gaan kijken in de Carrefour. Die zijn altijd een beetje later.
Hadden ze bij de Beo wel Kana, maar geen Glénat?
Hadden ze bij de Beo wel Kana, maar geen Glénat?
Dat weet ik juist niet, maar morgen ga ik ernaartoe. Hopen dat ik alles dan heb.NeeNee wrote: Hadden ze bij de Beo wel Kana, maar geen Glénat?
Ik laat mij wel niet meer vangen om rond 12u of vroeger te komen, maar later.
Glénat én Casterman, alle aangekondigde manga's zijn uitgekomen (zie FB van De Poort).
motivatiedip. help!
Dan moet ik One Piece eens gaan halen.
Waar ging dat ook alweer over?
Was dat niet iets met piraten of zo? Berend Brokkepap? Steven Stil? Of zit ik verkeerd? 
motivatiedip. help!
Na een jaar geen One Piece begin ik wel een beetje afkickingsverschijnselen te krijgen.NeeNee wrote:Dan moet ik One Piece eens gaan halen.![]()
Blij dat er eindelijk nog eens een deel uitkomt.
hier in turnhout zijn ook alle nieuwe manga's[casterman,glenat&kana] beschikbaar bij tistjen dop.
- Berserker500
Hopelijk lapt Glénat het ons niet nog een keer zo'n uitstel want anders gaan een paar leden hier waaronder mezelf dat niet overleven. 
'Nog? Dragonball Ultimate liep toch nog goed?'Berserker500 wrote:Hopelijk lapt Glénat het ons niet nog een keer zo'n uitstel want anders gaan een paar leden hier waaronder mezelf dat niet overleven.
Dat was dan ook de enigste van de andere 10 reeksen.Kira wrote:'Nog? Dragonball Ultimate liep toch nog goed?'Berserker500 wrote:Hopelijk lapt Glénat het ons niet nog een keer zo'n uitstel want anders gaan een paar leden hier waaronder mezelf dat niet overleven.(Zie forum MangaKana)
En voor heel wat mensen was dat genoeg op MangaKana. En bij Kana was het zelfs erger, zie topic ''waarom lang wachten op naruto manga's?''. Hier anders een post:
ONTOPIC DAN MAAR: Zou al dat uitgerekte gedoe bij Glénat ook gevolgen kunnen hebben in grootwarenhuizen die manga verkopen?
Ik vond dat gewoon onvoorstelbaar. Ik had juist die post eruit gehaald omdat zij/hij hun gedoe 'mooi' samenvatte in één post.Kira wrote:Ok: jij volgt duidelijk geen Pluto, 20th Century Boys of Hoshin Engi. Ze zijn alledrie al meer als een jaar niet uitgegeven. En verder laat Glénat geen reet los! ''Het komt wel volgende maand!'' kregen we maanden aan een stuk te horen. En nu dit: ''Het komt wel in 2011 hoor!'' Stel je voor dat dit ook zo zou zijn bij jouw favo mangareeks(en)? Nee, ik meen het. Stel je eens voor! Zelfs al is het geen Naruto, Bleach of Dragonball Ultimate: elke mangareeks moet toch zeker 1 keer per jaar uitkomen.*** wrote:Dit was toch een naruto topic? Vanwaar dan al het Glénat/Kana gebash? djeesz Wees blij dat er tenminste nederlandstalige vertalingen zijn. 2010 was een jaar dat goed startte voor beide uitgeverijen, dan is het volledig ingezakt. De laatste Naruto was in November, in Januari komt de volgende, dat is een zeer normaal release schema. Men belooft van 2011 een schitterend jaar te maken, volgens berekeningen gaat dit ook zo komen.
En dat 'Glénat/Kana gebash'? Dat lijkt me vrij logisch, de topictitel noemt dan ook 'Waarom lang wachten op Naruto manga?'. Dit is een forum: dus degene die ook wat anders als Naruto, Bleach of Dragonball volgen hebben ook het recht om te zeggen dat het er veel erger aan toe gaat met de andere series. Wordt dit gedaan, dan komt direct ook het antwoord op die vraag in post 1.
ONTOPIC DAN MAAR: Zou al dat uitgerekte gedoe bij Glénat ook gevolgen kunnen hebben in grootwarenhuizen die manga verkopen?
je hoeft mijn naam niet weg te halen hoor ^^
Alle 3 series die jij aangeeft heb ik hier fijn naast mij staan btw
Alle 3 series die jij aangeeft heb ik hier fijn naast mij staan btw
Going to Atsusacon!