Koen wrote:De problemen omtrent de meeste series - One Piece incluis - zijn van de baan. Enkel de Urasawa manga's zijn nog niet in orde maar daarover wordt snel een beslissing verwacht. (Of het de normale 'snel' is of de Japanse is me niet meegedeeld. )
Dit is het schema dat ik kreeg en dat 100% definitief is. Gaan we er vanuit dat 100% definitief dat nu ook echt is met de nieuwe verdeler? Ik hoop het alvast!
Zo, mijn posiviteit had dus toch nog nut xD (Al moet ik zeggen dat ik wel nogal *** deed tegen degene die nergens problemen zagen)
En nu zijn ze wel goed bezig als ze dat volhouden. Alle reeksen behalve degene die 'hiatus' ofzoiets zijn zitten ertussen of waarbij we zo ver zitten als bij Japan (inclusief DBU, want daarbij mogen we Frankrijk niet voorbijsteken enzo).
Enne, die informatie... Zijn dat Koens connecties of kun je die ook ergens anders lezen?
Het ziet er wel beter uit dan het schema dat ze eens per mail doorgaven aan Berserker.
Ik verwacht wel niet dat de Urasawa-reeksen tegen dan zullen onderhandeld zijn.
Daarvoor moeten ze eerst met de andere reeksen voordoen alvorens ik werkelijk terug in Glenat zou geloven.
Het ziet er een goed schema uit maar waarom updaten ze hun website bij Glénat nooit.
Ik zal het toch maar pas voor waarheid aannemen als het echt in de winkel ligt.
De Poort heeft bevestigd in hun nieuwsbrief dat Black cat 8, Gals 8, Hoshin 8 en One piece 12 volgende week in de winkels komen.
Eindelijk na een volledig jaar wachten een nieuwe One Piece.
Ik hoop vooral dat ze dit uitgave schema kunnen volhouden en dat in de toekomst de onderhandelingen wat vlotter lopen want heeft het toch lang geduurd.