Ovenvers 2006
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
- rinosseros
- Posts: 321
- Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
- Location: Schilde
- Contact:
- super_gohan
- Posts: 261
- Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
- Location: België
ik vond het ook niet zo leuk, de weinige actie vind ik niet zo leuk (buiten het gevecht met Ren) maar het gedeelte met Ren was wel veel leuker en daardoor zie ik uit naar het volgende volume. Het verhaal moet duidelijk nog op gang komen.rinosseros wrote:Shaman King 1
Bofbofbof, wat vinden mensen leuk aan dit deeltje? Het is één van de zwakste eerste delen van een vechtshonen die ik al gelezen heb
De humor vond ik dan wel weer goed (de gezichten die manta trekt XD)
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
Ik vond het gewoon leuk. Het hoeft niet altijd vol actie te zitten. Perfect nummer om mee te beginnen. Lekker 'chill'rinosseros wrote:Shaman King 1
Bofbofbof, wat vinden mensen leuk aan dit deeltje? Het is één van de zwakste eerste delen van een vechtshonen die ik al gelezen heb
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
- rinosseros
- Posts: 321
- Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
- Location: Schilde
- Contact:
Neenee, jullie begrijpen me niet 
Ik hou niet van de actie, dus zo'n typische vechtshonen is in principe niet voor mij weggelegd (op enkele uitzonderingen na). Maar meestal vind ik de eerste albums wel goed, omdat die slechts een 'inleiding' zijn. En als ik dan vergelijk vind ik Shaman King een van de zwakkeren...
Een goed voorbeeld is bv Yuyu Hakusho waar ik het begin heel leuk vond, maar vanaf de gevechten (hetgene waarrond dat soort shonen draait) vind ik het verschrikkelijk...
Persoonlijke mening he jongens
Ik hou niet van de actie, dus zo'n typische vechtshonen is in principe niet voor mij weggelegd (op enkele uitzonderingen na). Maar meestal vind ik de eerste albums wel goed, omdat die slechts een 'inleiding' zijn. En als ik dan vergelijk vind ik Shaman King een van de zwakkeren...
Een goed voorbeeld is bv Yuyu Hakusho waar ik het begin heel leuk vond, maar vanaf de gevechten (hetgene waarrond dat soort shonen draait) vind ik het verschrikkelijk...
Persoonlijke mening he jongens
(16/01/2006)Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
Heb 2 preview manga's uitgelezen van Tokyopop en Shonen Jump. Kreeg je gratis mee op de comic book day.
In die van Shonen Jump staan: Dragonball Z, Hikaru no Go, Legendz (zoveelste flauwe beyblade, Bedabatlle,...), Beyblade
, Beet the Vandal Buster (vrij cool alleen is tekenstijl hier wat minder), Prince of Tennis (een sportmanga die me bevalt zonder de sport zelf te hebben gezien
), Whistle (wat minder), Megaman (zoo lame).
In die van Tokyo Pop stond eigenlijk geen manga: slechte amerikaanse comics die cliché waren (Kat & Mouse) of heel dom (sea princess azuri). De laatste, Mail Order Ninja, zag eruit als Fairly Odd Parents in webcomic vorm. Maar die was heel even wel grappig.
In die van Shonen Jump staan: Dragonball Z, Hikaru no Go, Legendz (zoveelste flauwe beyblade, Bedabatlle,...), Beyblade
In die van Tokyo Pop stond eigenlijk geen manga: slechte amerikaanse comics die cliché waren (Kat & Mouse) of heel dom (sea princess azuri). De laatste, Mail Order Ninja, zag eruit als Fairly Odd Parents in webcomic vorm. Maar die was heel even wel grappig.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
- super_gohan
- Posts: 261
- Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
- Location: België
tokyopop sneak:
kreeg ik gratis toen ik shaman king ging kopen. Er zaten 3 verhalen in:
kat & mouse:
was wel leuk maar ik ga het niet kopen. De drama erin vond ik nu niet zo pakkend. Toen de moeder even begon te huilen dacht ik eerder van: wow, zit die daarom al te wenen.
mail order ninja:
was wel leuk en de tekeningen (vooral op de cover) doen idd denken aan fairly odd parents. vanbinnen minder en was het gewoon een chibi-achtige stijl, maar de tekenaar beheerste zijn stijl goed. Het zusje was wel grappig: mom loves me moooree! haha
sea princess azuri:
woew orkamensen (orka's zijn mijn lievelingsdieren btw). Het verhaal was niet zo origineel maar het idee van onderwaterwereld enzo vind ik dan wel weer origineel. De karakters vond ik leuk ontworpen maar het hoofdstuk dat ik gelezen heb was vrij cliché.
kreeg ik gratis toen ik shaman king ging kopen. Er zaten 3 verhalen in:
kat & mouse:
was wel leuk maar ik ga het niet kopen. De drama erin vond ik nu niet zo pakkend. Toen de moeder even begon te huilen dacht ik eerder van: wow, zit die daarom al te wenen.
mail order ninja:
was wel leuk en de tekeningen (vooral op de cover) doen idd denken aan fairly odd parents. vanbinnen minder en was het gewoon een chibi-achtige stijl, maar de tekenaar beheerste zijn stijl goed. Het zusje was wel grappig: mom loves me moooree! haha
sea princess azuri:
woew orkamensen (orka's zijn mijn lievelingsdieren btw). Het verhaal was niet zo origineel maar het idee van onderwaterwereld enzo vind ik dan wel weer origineel. De karakters vond ik leuk ontworpen maar het hoofdstuk dat ik gelezen heb was vrij cliché.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]
Onderwaterwereld origineel?super_gohan wrote:tokyopop sneak:
sea princess azuri:
woew orkamensen (orka's zijn mijn lievelingsdieren btw). Het verhaal was niet zo origineel maar het idee van onderwaterwereld enzo vind ik dan wel weer origineel. De karakters vond ik leuk ontworpen maar het hoofdstuk dat ik gelezen heb was vrij cliché.
Nooit gehoord van de kleine zeemeermin?
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.
- super_gohan
- Posts: 261
- Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
- Location: België





