Backlog Quest "slow tsunami"

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Backlog Quest "slow tsunami"

Post by yatagarasu »

Dankzij de inspiratie van Tamara's thread ben ik ook even in mijn backlog gedoken. Kuchkuch, blaast het stof en de spinnenwebben van de opslagplaats..... :lol: .
Hieronder vind je een kleine fractie van games die ik nog moet spelen en games die ik ooit begonnen ben. Sommige in de lijst zijn vraagtekens, en die speel je vrij door een bekende game aan te duiden. In het geval van een game als shin megami tensei kan het zijn dat ik de game als compleet beschouw na 1 playthrough. In mijn versie van de quest kies je een cijfer van een van de bekende namen en dan komen twee verborgen titels tevoorschijn. Veel kiesplezier !

1 Zelda triforce heroes
2 Luigi's mansion 2
3 Paper Mario Sticker Star (aan het spelen)
4 Etrian Odyssey untold - The Fafnir Knight
5 Shin Megami Tensei - Strange Journey Redux
6 Beyond Two Souls
7 Way of the Samurai 3 (Dropped)
8 The 25th Ward: The Silver Case
9 Tokyo Twilight Ghost Hunters Daybreak: Special Gigs
10 ???????????????
11 ???????????????
12 ???????????????
13 ???????????????
14 ???????????????
15 ???????????????
16 ???????????????
17 ???????????????
18 ???????????????
19 ???????????????
20 ???????????????
Last edited by yatagarasu on Fri Jun 03, 2022 6:36, edited 6 times in total.
Image

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Backlog Quest "slow tsunami"

Post by Ash Ketchum »

Way of the Samurai 3! Ik wil die eigenlijk ook nog wel eens spelen. Een paar jaar geleden wel Ryu ga Gotoku Kenzan! gespeeld (die Yakuza spin-off), maar deze serie lijkt me ook erg leuk. Spike gaf vroeger wat vaker games uit in deze klasse (zeg maar quirky, maar wel uitgebreide games), maar Spike-Chunsoft is tegenwoordig toch weer net wat anders dan de losse Spike en Chunsoft bedrijven. En nu herinner ik me dat ik GachiTora! (PSP) nog heb liggen, een Great Teacher Onizuka/Yakuza-achtige game van Spike ^^

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Backlog Quest "slow tsunami"

Post by Tamara »

Welkom bij het genootschap van de backlog! Ik hoop dat je minder snel wordt afgeleid dan ik :D

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Backlog Quest "slow tsunami"

Post by yatagarasu »

Ash Ketchum wrote:
Fri Aug 20, 2021 7:23
Way of the Samurai 3! Ik wil die eigenlijk ook nog wel eens spelen. Een paar jaar geleden wel Ryu ga Gotoku Kenzan! gespeeld (die Yakuza spin-off), maar deze serie lijkt me ook erg leuk. Spike gaf vroeger wat vaker games uit in deze klasse (zeg maar quirky, maar wel uitgebreide games), maar Spike-Chunsoft is tegenwoordig toch weer net wat anders dan de losse Spike en Chunsoft bedrijven.
Tamara wrote:
Fri Aug 20, 2021 12:12
Welkom bij het genootschap van de backlog! Ik hoop dat je minder snel wordt afgeleid dan ik :D
:lol: Ja, de uitdaging is altijd om dit met andere taken/projecten te combineren. Ik zal eens moeten kijken voor een vast gaming-tijdslot in de week.

Image

Je keuze heeft volgende games tevoorschijn getoverd:
The 25th Ward: The Silver Case
Tokyo Twilight Ghost Hunters Daybreak: Special Gigs
Image

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Backlog Quest "slow tsunami"

Post by yatagarasu »

Even een update hier. Way of the samurai heb ik gedropped wegens dat de game me niet echt bevalt. Als je gedood wordt moet je terug van nul starten. Het heeft ook een sandbox feeling. En dat genre ligt me niet.

Ben dan maar aan paper mario begonnen.
Image

User avatar
Ash Ketchum
Posts: 1440
Joined: Tue Aug 23, 2005 20:25

Re: Backlog Quest "slow tsunami"

Post by Ash Ketchum »

Helemaal opnieuw beginnen als je dood gaat? Auw, dat is wel frustrerend!

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: Backlog Quest "slow tsunami"

Post by Tamara »

Een game afschrijven als het écht niet bevalt is fair game. Dat doe ik in zeldzame gevallen ook, zoals met Lost Technology. Het doel van Backlog Quest is je backlog reduceren. Dat betekent spelen, maar niet per se uitspelen.

Paper Mario: Sticker Star is niet de beste uit z'n serie, maar wel een geinig spelletje voor tussendoor. Succes ermee!

Post Reply