Forum loopt op laatste benen

Hier kan je fouten en bugs melden!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by mangazot »

Vandaag een artikel gelezen waaruit blijkt dat er in de VS een shooting was (je kent dat wel, die Amerikaanse volkssport: een willekeruige boel mensen doodschieten) door een nepartikel over homo's.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by NeeNee »

Jup. Sommige mensen geloven alles...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by Koen »

Tja, je hebt hier bij ons ook mensen die Dag Allemaal of Story lezen en denken dat dat allemaal echt waar is... Ik denk ook dat veel nepartikelen op van die satire-sites oorspronkelijk niet bedoeld zijn om mensen te misleiden, maar dat die dan op het internet soms hun eigen leven gaan leiden... Hoe vaak zijn bepaalde celebs al eens niet dood verklaard? Gestorven in een verschrikkelijk auto-ongeluk...

Onlangs was er op Facebook (oei ;) ) een filmpje dat viraal ging over een jong meisje dat met een zwaar kaliber een hert doodschoot. Als ik dat op mijn timeline zag via Belgische/Europese vrienden was iedereen verontwaardigd en had iedereen negatieve commentaar. Ik zag dan toevallig datzelfde filmpje passeren via Amerikaanse vrienden en daar was iedereen laaiend enthousiast hoe beheerst het meisje bleef en hoe goed de vader het meisje leerde jagen op haar eigen voedsel met het nodige belang voor de veiligheid etc. Gewoon de perceptie stond haaks op elkaar tussen Amerika en Europa. En als ik die comments dan las had ik wel zoiets van: "ja, eigenlijk hebben ze in hun eigen context van iedereen bezit een wapen wel een punt", terwijl dit in Europa gewoon ondenkbaar en barbaars is...
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by mangazot »

Leren jagen op haar eigen voedsel ....

HAHAHA!
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by NeeNee »

Mja, maar als je op Facebook een artikel leest over Clinton die een pedofilienetwerk runt vanuit een pizzeria, en je eerste reactie is "Ik neem een wapen, ga naar die pizzeria en schiet iedereen daar overhoop, want als het op Facebook staat moet het wel waar zijn", dan heb je toch een groter probleem dan verschillen in interpretatie...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by Koen »

Dan ben je :silly:
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by NeeNee »

Akkoord, maar je zult die pizzeria maar wezen. En er zijn nu nog steeds mensen die het verhaal geloven.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by Kira »

Er is al sinds eind juli niets meer gepost. Volgens mij is dat een record.

Na al die jaren ben ik er eindelijk achter dat het mannetje op mangaheuvel.be niet aan het roken is en ook geen aansteker vastheeft.
Image
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by Koen »

En zolang niet iedereen dat door heeft, blijft Mangaheuvel bestaan!
motivatiedip. help!

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: Forum loopt op laatste benen

Post by Bart »

Zolang Koen recensies blijft publiceren, blijf ik op Mangaheuvel klikken.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

Post Reply