Osamu Tezuka

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Osamu Tezuka

Post by mangazot »

Op Stripweb verkopen ze de twee delen van MW van Tezuka voor minder dan de helft van de prijs.
Eén deel kost normaal 18,xx euro, en nu krijg je ze alletwee samen voor 14,xx euro. Er komen wel nog verzendkosten bij.
Een kans die ik niet wou laten glippen, en die ik me niet heb beklaagd.
Tezuka's verhaal komt snel uit de startblokken, en valt niet meer stel tot je de laatste pagina hebt omgedraaid.
Image

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Osamu Tezuka

Post by Edward »

Wat dat betreft hebben we een paar mooie series van Osamu Tezuka in het Nederlands gekregen. Boeddha, MW, Ode to Kirihito en Ayako. De eerste drie titels heb ik volledig in het Nederlands, de laatste in het Engels van Vertical. Jammer dat er in het NL niet meer bij komt (althans, niet dat wij weten). Gezien de hoeveelheid herdrukken van Boeddha (maar neit van de andere 3 titels) leek het enigzins goed te gaan... maar ja, ook uitgeverij L hoor je niet meer over tezuka helaas

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Osamu Tezuka

Post by mangazot »

Die Ode aan Kirihito was het eerste wat ik van Tezuka las, en ik moet eerlijk toegeven dat het me niet erg was bevallen. Maar het is al bij al ook een heel verontrustend verhaal.
Door MW was ik echter voor hem gewonnen. Ik zal Ode aan Kirihito nog eens een kans geven. Soms leest een boek niet goed omdat je met het verkeerde been uit bed bent gestapt. :?
Image

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Osamu Tezuka

Post by mangazot »

Op de website van 't Pinceel Stripverspreiding staat aangekondigd dat er een terugkeeractie is van Boeddha van Tezuka. Je zou de boeken aan 12,50 euro/stuk kunnen krijgen ipv 16 euro of zo.
Morgen direct bestellen. Sinds MW heb ik het voor Tezuka.
Image

Post Reply