Weerwolven 5: Detective Conan (/)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by kolemijn »

LukeVonPerrywinkle wrote:The Donkmeister
Dit heeft mij serieus het meest doen lachen in best een lange tijd :)

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by The Donkey »

LukeVonPerrywinkle wrote:^^ Oke, had de posts van Donkey nog niet gelezen. Ik begrijp nu waarom hij *denkt* dat NeeNee onschuldig is.
hehe zn gevoel had ik al, je zegt zo goed als hetzelfde als ik en met NeeNee's laatste beredenatie heb ik het gevoel dat ze onze vragen beantwoord. Vond het in eerste instantie wat kort door de bocht maar als ze vraag of jij heel zeker van je zeek bent, vind ik het idd wel logisch. wat ze niet zegt is waarom dit niet toepasbaar is op mij en NeeNee, ik zeg namelijk niet dat ik zeker weet dat het NeeNee is. Dan zou die beredenatie niet opgaan voor mij en NeeNee. imo maakt het verder eigenlijk ook niet veel uit, ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat basti-b een verstandige lynch is. Nu is de vraag alleen, waarom ben ik de enige die stemt? basti kan zich niet echt verdedigen omdat we heb beschuldigen door de rest weg te strepen. Daar kan je niets tegen in brengen omdat er geen echte argumenten tegen je aangevoerd worden. Dus ik zeg lynchen die hap:)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by NeeNee »

^ Ik was aan het wachten of iemand nog bezwaren had, maar blijkbaar zijn we het eens.

Stem Basti-B.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by LukeVonPerrywinkle »

NeeNee wrote: Er is geen "A is onschuldig, B is schuldig" optie, want er is geen reden waarom een Townie over zoiets zou liegen. In dit geval kan er maar één iemand schuldig zijn, dus optie 2 valt ook weg. B is dus zeker onschuldig.
Wat als A verkeerde info heeft doorgekregen in zijn rolbeschrijving of via een gave waardoor het lijkt alsof B onschuldig is maar dat die in feite toch een weerwolf is? Ik weet niet hoe vaak zoiets voorvalt maar de verteller kan in principe doen wat hij wilt.

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by LukeVonPerrywinkle »

^^ ik had over het "foolproof" stuk gelezen in de originele post van NeeNee:

Dit is natuurlijk in de veronderstelling dat een Townie zich niet vergist. Daarom vroeg ik ook of je wel zeker weet dat je 'bewijs' foolproof is, want dat is belangrijk.

Tja, ik ben relatief zeker.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by NeeNee »

^ Relatief zeker is goed genoeg, voorlopig. Als blijkt dat Basti een Burger was en dat The Donkey onschuldig is, dan kunnen we altijd nog opnieuw bekijken of kolemijn misschien toch niet in aanmerking komt. Maar ik denk niet dat het nodig zal zijn.

Ik neem aan dat je ons niet wilt vertellen hoe je aan de info komt?

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by Kira »

STEMMENTELLING:
II Basti-B (~The Donkey, ~NeeNee)

4 stemmen nodig voor een lynch.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by NeeNee »

Als dit spel al gedaan is, was het wel kort. :o

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by The Donkey »

jah idd, maarja weinig spelers he, dan gaat zoiets ook snel:P
er van uitgaande dat er geen extra kill krachten zijn, gaan er 2 mensen per dag/nacht syclus dood, dus met 8 spelers zou je in 4 dagen klaar zijn, dan vind ik dag 3 halen nog heel wat:P (aangezien het onmogenlijk is elkaar tot de laatste man af te blijven maken:P)

miste wel mat mysterie in dit spel, alles was me vrij snel duidelijk na dat koen bekend werd. voorheen was het compleet onduidlijk wat er gaande was en gebreurde er dus ook niet bar veel. mja we hebben interesantere twitst in het spel gehad in eerdere rondes. Zou leuk zijn als NeeNee de volgende op zet, die weet er vast wel iets moois van te maken dat het spel wat stabieler maakt hier:)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by NeeNee »

^ In zo'n klein spel is het erg moeilijk om te compenseren voor toevalligheden zoals een Cop die scum vindt in de eerste Nacht. Al is het wel raar dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die iets over de anderen weten.

En, euh... waar wachten we nu eigenlijk op? Zijn er nog mensen die iets nieuws te zeggen hebben? Indien niet, kun je alsjeblieft stemmen? Ik zie er het nut niet van in om dit nog te laten aanslepen.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by The Donkey »

idd, mja mensen zijn traag met stemmen hier (of ze durven niet of ze checken niet vaak genoeg hoe het met het spel staat...)

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by kolemijn »

Okay, dan gaan we voor Basti. *Fingers crossed*
Stem: Basti-B

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by LukeVonPerrywinkle »

Ik was eigenlijk aan het wachten op een antwoord van Basti-B. Maar dat lijkt niet te komen.

Stem: Basti-B

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by Basti-B »

Wel hier is mijn antwoord, sorry dat ik een tijdje niet heb geantwoord, maar ik zou niet weten waarom mij dat verdacht maakt. Ik dacht dat ik juist wel een veilige claim had, namelijk Kaito Kuroba, ook dacht ik dat het al duidelijk was dat ik een survivor ben, het heeft dus voor geen van beide partijen zin om mij er uit te stemmen. Denk allemaal dus nog eens goed na voordat jullie mij er uit stemmen.
Ik stem nu nog niet, omdat er dan een lynch bereikt is in mijn nadeel. maar weet dat als ik minder dan drie stemmen heb dat ik dan wel mee wil stemmen om the donkey er uit te stemmen, al zit er voor mij geen meerwaarde aan.
Ik hield het forum trouwens wel in de gaten, behalve gister dan, maar ik heb dus geen behoeft om heel vaak te reageren en er een lynch uit te krijgen. zolang ik mijzelf maar verdedig.

Ik hoop dat jullie je stem veranderen of in elk geval tijdelijk terug trekken.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 5: Detective Conan (Dag 3)

Post by Kira »

Omdat Basti-B gewoon overbleef bij het elimineren, zal niemand van mening veranderen.

LYNCH BEREIKT!

Image(Laten we ervan uit gaan dat hij dood is op dit prentje… XD)
De burgers voelden dat er iets niet klopte met hem. Zijn afwezigheid maakte hem steeds meer verdachter… Kaito Kid is dood!

Spelers:
NeeNee
Saki / The Donkey
Kolemijn
Koen
Basti-B – Kaito Kuroba (Overlever / Cupido)
MrXarnus - Vodka (Maffia / Kleurenziener)
LukeVonPerrywinkle
Yatagarasu - Agasa Hiroshi (Burger / Uitvinder)

(Jullie wisten hoe graag ik Cupido in het spel wou hebben, toch?) Het koppeltje blijft verliefd op elkaar en wordt het liefste met rust gelaten, dus houden ze hun relatie liever nog wat geheim.

Basti-B, je mag hier nu niet meer posten.

Nacht 3 gaat nu van start! Iedereen wordt aan de ontbijttafel gewenst op 9 oktober om 17u00.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Post Reply