Ovenvers 2012
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Ovenvers 2012
Hunter X Hunter 28
De koning is dood! Leve de koning?! Blijft zalige shonen lectuur...
De koning is dood! Leve de koning?! Blijft zalige shonen lectuur...
motivatiedip. help!
^ Vakantie, Koen?
Bleach 43
Nog steeds goed. Wie had ooit gedacht dat ik Bleach nog eens weer leuk zou gaan vinden?
Maar volgens album gaan we terug naar Ichigo. Is het erg dat ik daar tegenop zie? ~_~
Wat ik nog vergeten zeggen was: het gedichtje was slecht. Wtf is met die houterige vertaling? Ze zijn anders altijd behoorlijk goed.NeeNee wrote:Bleach 42
Oh, deze is zowaar veel beter.Dat gevecht met Strohoed in interessant, en dan krijgen we eindelijk een plottwist waar ik al lang op zat te wachten maar haast vergeten was.
Nu kan ik niet wachten op het volgende deel.
Bleach 43
Nog steeds goed. Wie had ooit gedacht dat ik Bleach nog eens weer leuk zou gaan vinden?
Maar volgens album gaan we terug naar Ichigo. Is het erg dat ik daar tegenop zie? ~_~
Last edited by NeeNee on Tue Aug 07, 2012 4:12, edited 1 time in total.
Hoe weet jij dat?!NeeNee wrote:^ Vakantie, Koen?![]()
Kings of Shogi 6
Veel shogi maar in het tweede gedeelte ook wel veel onthullingen. Is ook nodig met nog slechts 2 volumes te gaan...
Bloody Monday 11
Einde van het eerste seizoen. Goed, maar soms is het echt een overdaad aan tekst... Ga toch eerst de pitch van het tweede seizoen afwachten vooraleer ik ook dat aanschaf.
motivatiedip. help!
^ De acht posts na elkaar waren een hint.
Ranma 1/2 27
Iets minder goed dan gemiddeld. Obsessieve meiden die mensen proberen vermoorden/oplichten spreken mij niet echt aan.
Ik vraag me af of ik deze reeks ooit volledig ga hebben. Ik koop occassioneel eens een boekje als ik ze goedkoop zie, maar het gaat erg traag.
Ranma 1/2 27
Iets minder goed dan gemiddeld. Obsessieve meiden die mensen proberen vermoorden/oplichten spreken mij niet echt aan.
Ik vraag me af of ik deze reeks ooit volledig ga hebben. Ik koop occassioneel eens een boekje als ik ze goedkoop zie, maar het gaat erg traag.
Suicide Island 3
Goed, heel goed. Ik kreeg al direct zin om hier de jacht op al die straatkatten te openen. Maar mijn schuttersoog laat te wensen over.
Goed, heel goed. Ik kreeg al direct zin om hier de jacht op al die straatkatten te openen. Maar mijn schuttersoog laat te wensen over.
motivatiedip. help!
- Berserker500
Bloody Monday 06-09
Ik merk toch dat door meerdere delen achter elkaar te lezen ik veel beter kan volgen.
Het blijft natuurlijk veel tekst maar het is zo spannend dat je niet kan stoppen met lezen.
Ik merk toch dat door meerdere delen achter elkaar te lezen ik veel beter kan volgen.
Het blijft natuurlijk veel tekst maar het is zo spannend dat je niet kan stoppen met lezen.
Happy deluxe 11
Ondertoon wordt iets ernstiger... Even lijkt het niet meer Miyuki te zijn die alle shit ter wereld over haar heen krijgt...
Ondertoon wordt iets ernstiger... Even lijkt het niet meer Miyuki te zijn die alle shit ter wereld over haar heen krijgt...
motivatiedip. help!
Bride Stories 1
Deze lag al een hele tijd op mij te wachen, maar heb ik nu eindelijk gelezen. Het is (nog) beter dan ik verwacht had. De tekeningen zijn ronduit prachtig en het verhaal is rustig maar toch intens.
Ik ben alleen een beetje in de war met de situering; in welke tijd speelt het verhaal zich af? Want ik zou het ergens een paar honderd jaar geleden geplaatst hebben, maar die Westerling spreekt dat nogal tegen.
Deze lag al een hele tijd op mij te wachen, maar heb ik nu eindelijk gelezen. Het is (nog) beter dan ik verwacht had. De tekeningen zijn ronduit prachtig en het verhaal is rustig maar toch intens.
Ik ben alleen een beetje in de war met de situering; in welke tijd speelt het verhaal zich af? Want ik zou het ergens een paar honderd jaar geleden geplaatst hebben, maar die Westerling spreekt dat nogal tegen.
Een reeks die ook bij mij al een tijdje op het verlanglijstje staat...
motivatiedip. help!
- Berserker500
Bloody Monday 10
Veel onthullingen in dit deel waar ik vooral was verrast door de identiteit van de mysterieuse leider K.
Nu eindelijk het ware doel van de Bloody Monday wordt onthult ben ik wel eens benieuwd hoe deze reeks gaat eindigen.
Al een geluk dat ik bevestiging heb gekregen van mijn mangaboer dat deel 11 binnen is.
Step up Love Story 20
Het zijn nu al 20 delen dat we de liefdes avonturen volgen van onze 2 tortelduifjes en het blijft nog altijd leuk weg lezen.
Veel onthullingen in dit deel waar ik vooral was verrast door de identiteit van de mysterieuse leider K.
Nu eindelijk het ware doel van de Bloody Monday wordt onthult ben ik wel eens benieuwd hoe deze reeks gaat eindigen.
Al een geluk dat ik bevestiging heb gekregen van mijn mangaboer dat deel 11 binnen is.
Step up Love Story 20
Het zijn nu al 20 delen dat we de liefdes avonturen volgen van onze 2 tortelduifjes en het blijft nog altijd leuk weg lezen.
In mijn eerste boekje staat al op pagina 5: 'Au XIXe siècle, en Asie centrale...'NeeNee wrote:Bride Stories 1
Edit: Heh... Nu ben ik meteen alle boekjes aan het herlezen.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison
"Wicked Things" - John Allison
^ Straks lezen we allemaal Bride Stories! 
Ik moet trouwens dringend eens het volgende deel gaan kopen. En Bloody Monday verder lezen.
Psycho Busters 1
Hm, het begin is niet zo geweldig. Maar het einde is beter, en deel 2 (had ik al gelezen) stond mij ook meer aan.
Het is maar goed dat het een korte serie is, dan steekt het niet zo nauw. ^^
Ik moet trouwens dringend eens het volgende deel gaan kopen. En Bloody Monday verder lezen.
Psycho Busters 1
Hm, het begin is niet zo geweldig. Maar het einde is beter, en deel 2 (had ik al gelezen) stond mij ook meer aan.
Het is maar goed dat het een korte serie is, dan steekt het niet zo nauw. ^^
Welke manga zou hier het meest gelezen worden?
Bonne nuit Punpun 3
Had een beetje moeite er weer in te komen, maar het deel over oompie is beter dan dat over kiddo zelve.
Bonne nuit Punpun 3
Had een beetje moeite er weer in te komen, maar het deel over oompie is beter dan dat over kiddo zelve.
motivatiedip. help!
^ Geen idee eigenlijk. Conan? One Piece? Bloody Monday schijnt ook redelijk populair te zijn.
Prince des Ténèbres 3-4
Wow, de politieke spanning wordt echt wel opgedreven. Ik vind het een leuke afwisseling dat het hoofdpersonage helemaal niet zeker van zichzelf is, maar ik hoop wel dat hij niet de hele reeks achter de feiten gaat aanlopen. Ik weet ook niet hoe geloofwaardig het is dat de hele stad achter die sprinkhaan aanloopt, maar dat is natuurlijk ook net de vraag van de serie.
Prince des Ténèbres 3-4
Wow, de politieke spanning wordt echt wel opgedreven. Ik vind het een leuke afwisseling dat het hoofdpersonage helemaal niet zeker van zichzelf is, maar ik hoop wel dat hij niet de hele reeks achter de feiten gaat aanlopen. Ik weet ook niet hoe geloofwaardig het is dat de hele stad achter die sprinkhaan aanloopt, maar dat is natuurlijk ook net de vraag van de serie.
- Berserker500
Happy Deluxe 08
Miyuki gaat deelnemen aan de US Open maar Choko is daar niet echt gelukkig mee.
Haar vriendschappelijke match tegen de nr 1 van de wereld was ook wel fun.
Une Sacrée Mamie 06
Blijft zalige lectuur waar ik geen genoeg van krijg.
Kwam mijn andere favoriete plattelandsmanga maar eens uit in het Frans.
Alive Last Evolution 17
Eindelijk krijgen we dat fameuse hart eens te zien.
Ik ben eens benieuwd hoeveel krachten dragers op het einde nog in leven gaan zijn.
Miyuki gaat deelnemen aan de US Open maar Choko is daar niet echt gelukkig mee.
Haar vriendschappelijke match tegen de nr 1 van de wereld was ook wel fun.
Une Sacrée Mamie 06
Blijft zalige lectuur waar ik geen genoeg van krijg.
Kwam mijn andere favoriete plattelandsmanga maar eens uit in het Frans.
Alive Last Evolution 17
Eindelijk krijgen we dat fameuse hart eens te zien.
Ik ben eens benieuwd hoeveel krachten dragers op het einde nog in leven gaan zijn.