Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by NeeNee »

Kira wrote:
NeeNee wrote:Dat maakte niet uit. Als jij niet op hem gestemd had, had ik het zelf wel gedaan. :)
Daar had ik ook al aan gedacht. Maar ik had dan toch nog 24 uur de tijd om ervoor te zorgen dat iemand z'n stem zou intrekken, nee?
Niet als er al 24h verstreken waren sinds de voorlaatste stem.
Koen wrote:
LukeVonPerrywinkle wrote:Koen kon zich perfect verbergen achter zijn "het is mijn eerste spel" naïviteit dus dat kwam voor hem heel goed uit.
Dat was idd een leuk handigheidje... :)
Buiten dat kwam je anders ook gewoon doodnormaal over als je kijkt naar dit spel en naar een ander topic. En op je redeneringen konden we natuurlijk nog niet afgaan...
We hadden nochtans amper iets afgesproken... hij heeft zich echt heel goed uit de slag getrokken. Voelde meteen aan wanneer hij mij moest steunen en wanneer hij afstand moest houden.

Op het einde was er niemand die echt dacht dat hij en ik samen Weerwolf waren. :)

Basti-B
Posts: 64
Joined: Fri Feb 03, 2012 23:14

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by Basti-B »

Ja, echt goed gespeeld weerwolfen!
Al vind ik het wel leuk om op te merken dat ik twee keer een weerwolf heb onderzocht, het mocht helaas niet baten. Ik had kunnen bedenken dat geen uitslag ook wel verdacht kan zijn en toen ik las dat ik een sinaasappel had gestolen, dacht ik ook als eerste aan nojiko, dat klopte nog ook, alleen dikke pech dat sinaasappel ook gelinkt kon worden aan Sanji, daar hadden jullie echt geluk mee!
Alleen dat de weerwolfen twee safe claims hadden, vind ik wel te veel.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by NeeNee »

^ Mja, maar jullie hadden ook superveel krachten. Een Dief, een Lynch-proof, een Bodyguard die nog eens kon stemmen na de dood, een Reviver en een Lie Detector, dat is niet mis.

't Is dat alleen de eerste ervan gebruikt werd, anders hadden jullie echt wel kans gehad.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by Saki »

oh en Kira, ik ben mannelijk xD

ik denk dat Britt, Neenee, Gurenn, Ive, Bart, ginrai en nog anderen dat wel kunnen bevestigen xD

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by NeeNee »

^ Nou, ik heb het nooit persoonlijk gecheckt, maar... :P

Je moet ook geen meisjesnaam gebruiken, Saki.

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by Saki »

SAki is een apengeslacht, tevens mijn scoutstotem en daar komt mijn naam dus vandaan xD

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by NeeNee »

^ ... Je bent genoemd naar een aap.

Ja, dat is veel beter. :P

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by Saki »

Image
Deze aap leeft in Zuid-Amerikaanse bomen. Hij is heel actief en levendig.
Hij zoekt de hele dag naar vruchten. De saki is niet bang van aard, hij verkent graag onbekend terrein.
Hij is trouw en hij verdedigt zijn soortgenoten fel. Al staat hij wantrouwig en vijandig tegenover andere dieren, hij zal niet snel als eerste tot de aanval overgaan.
Wanneer hij een ander dier heeft leren kennen, is hij toegewijd en behulpzaam. De saki leert veel uit ervaring.
# Actief
# Behulpzaam
# Levendig
# Toegewijd
# Trouw
# Wantrouwig

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by Kira »

Saki is kei schattig :p
Saki wrote:oh en Kira, ik ben mannelijk xD
Ben ik er eentje vergeten dan? Ik heb tot nu toe al elke keer na 5 minuten mijn post geedit omdat ik haar zei in plaats van hem/zijn xD
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by Saki »

Kira wrote:Saki is kei schattig :p
Saki wrote:oh en Kira, ik ben mannelijk xD
Ben ik er eentje vergeten dan? Ik heb tot nu toe al elke keer na 5 minuten mijn post geedit omdat ik haar zei in plaats van hem/zijn xD
Jup, deze :p
Kira wrote: Volgens mij was Saki haar tweede gave ook kwijt, maar ik weet het niet zeker.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by kolemijn »

Misschien had ik Koen eens serieus moeten beschuldigen in plaats van alleen voor de lol :)
Verder goed gespeeld van NeeNee ook, vond haar niet echt verdacht tot maar helemaal op het einde.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by The Donkey »

ah het fouten maken houd ook maar niet opXD
in dit geval heb ik wel de busdriver gebruikt op de manier zoals ik in mn hoofd had maar ik snap dat het op een andere manier had gekunt. Zoals ik het gedaan heb was dat kolemijn en kira van positie wisselen en dus de kill op kira kwam te liggen, daardoor werd saki zn bodyguard gave in werking gesteld en storf hij. Als ik nu had gezecht dat die gave dus niet werkte omdat kira eigenlijk kolemijn was zou de bodyguard gave komen te vervallen en dat was niet mijn idee. Maar dit was idd een mogenlijkheid geweest.

Wat betreft het spel niet afgelopen te zijn, daar had ik dus echt overheen gekeken. achteraf gezien niet heel erg, maar ik zag het als de burgers hebben geen meerderheid meer dus klaar, maar dat was dus niet zo:S (persoonlijk zat ik te balen dat die gave ook al niet in het spel was gekomenXD). Zoals iemand al eerder zij zou het alleen een extra dag hebben toegevoegt en was het daarna alsnog afgelopen in het voordeel van de wolven, maar dit is wel een beetje jammer:S

Ben de laatste tijd weinig online geweest, dus als we weer van start gaan met een nieuw spel wil iemand mij dan een PM sturen?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by NeeNee »

^ Normaal wordt het spel beëindigd zodra de winnaar bekend is, dus een nutteloze extra Dag zou geen goed idee geweest zijn. Ik dacht aanvankelijk dat de Town nog een kans maakte en daarom zei ik dat het nog niet afgelopen, maar ik had me (gelukkig) vergist. (Winnen door een fout van de moderator zou wel heel jammer geweest zijn.)

Voor het volgende spel, als ik eraan denk zal ik je op de hoogte houden, maar het ziet er naar uit dat het wel even kan duren. Blijkbaar willen de meesten liever een pauze, en in de zomer is er toch niet veel volk... maar soit, dat is iets voor in het andere topic. :fadein:

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Post by The Donkey »

^ hehe idd, zou de kers op de taart zijn geweest met mn vele fouten:P ik zag het al, als het goed is ben ik zodra school weer begin ook elke dag weer consequent online dus zou het niet zn probleem moeten zijn:) (is trouwens niet alsof ik tot die tijd weg ben, maar gwn onregelmatig:P)

Post Reply