Weerwolven 4 - One Piece: Afgelopen (De wolven winnen!)

Manga en Anime not allowed ;-)

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Saki

Re: Weerwolven 4 - One Piece: Dag 1 (deadline maandag 24.00u

Post by Saki »

NeeNee wrote: Oh, bedankt voor de spoiler, Saki. -_- We hebben nog maar 500 keer gezegd dat we de Nederlandse versie volgen en niet willen weten wat er daarna gebeurt.

Hoe moet ik nu weten wie Vivi werkelijk was? Op het punt waar ik zit maakt ze deel uit van de crew. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat we ons baseren op de situatie zoals die was aan het einde van volume 15, dan heb je echt de hele tijd niet opgelet.
Mijn fout dan, ik heb nog maar tot 14 thuis staan en heb me op de wiki gebaseerd.
Verder heb ik ook al gemerkt en het er met Donkey over gehad dat niet alle personage's zo 100% geweldig zijn gekozen

Je zegt net zelf dat je Luke's rol niet vertrouwt! Ik had dat soort claims niet verwacht, daarom zei ik dat het onwaarschijnlijk was dat ze erin zouden zitten. En dat was vòòr Shanks gekend was, dus jouw argument slaat nergens op.

Je bent echt wel superhypocriet bezig als je mensen verdacht noemt omdat ze hetzelfde denken als jij. Of is dat misschien omdat je weet dat jouw manier van spelen iets is wat de Mafia zou doen?
Wel jha, ik doe maar wat om leven in de brouwerij te krijgen, maar tegelijk ook iets te beteken voor het dorp.

zou je die laatste alinea kunnen parafraseren, want ik versta er geen yota van.

Voor de eigenaar van volume 15, tot welk chapter loopt die (kan je in de inhoudsopgave zien)
dat ik het online bijlees
Going to Atsusacon!
The Donkey

Post by The Donkey »

stemmentelling

NeeNee: saki
Saki

Post by Saki »

NeeNee wrote: Hoe moet ik nu weten wie Vivi werkelijk was? Op het punt waar ik zit maakt ze deel uit van de crew. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat we ons baseren op de situatie zoals die was aan het einde van volume 15, dan heb je echt de hele tijd niet opgelet.
en verder, roept Miss Wednesday in chapter 109 een beest genaamd Karue op was een link naar chapter109 boekje 14 begint in chapter 118

Verder kom je er zelf mee dat dat Vivi een kwekbeest heeft, welke Donkey benoemd als Karue
in de Nl versie is het Kaloo, maar dat is gewoon een andere schrijfwijze, zoals donkey al had aangegeven dat er meerdere mogelijkheden zijn om het te spellen.
wiki wrote:Carue, also spelled "Karoo", is Vivi's pet spot-billed duck, a fast-footed riding bird
Dat is dan een link in het verhaal die jij gemist hebt en me nu voor aanvalt omdat ik hem heb blootgelegd
Last edited by Saki on Sat Apr 28, 2012 22:27, edited 1 time in total.
Going to Atsusacon!
NeeNee

Post by NeeNee »

Saki wrote: zou je die laatste alinea kunnen parafraseren, want ik versta er geen yota van.
Je gedraagt je hetzelfde als ik, dus als dat mij verdacht maakt, dan jou ook.

Voor de eigenaar van volume 15, tot welk chapter loopt die (kan je in de inhoudsopgave zien)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_On ... %80%93186)

Het laatste hoofdstuk is 136. "The only physician lives in a castle on a mountain and is said to be a 140-year-old witch. Sanji and Luffy, carrying Nami on his back, endeavor to face the island's dangerous wildlife and bring their friend into medical care. Meanwhile, Wapol returns to reinstate himself as king of the country."

Saki wrote:
NeeNee wrote: Hoe moet ik nu weten wie Vivi werkelijk was? Op het punt waar ik zit maakt ze deel uit van de crew. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat we ons baseren op de situatie zoals die was aan het einde van volume 15, dan heb je echt de hele tijd niet opgelet.
en verder, roept Miss Wednesday in chapter 109 een beest genaamd Karue op Linkje boekje 14 begint in chapter 118

Verder kom je er zelf mee dat dat Vivi een kwekbeest heeft, welke Donkey benoemd als Karue
in de Nl versie is het Kaloo, maar dat is gewoon een andere schrijfwijze, zoals donkey al had aangegeven dat er meerdere mogelijkheden zijn om het te spellen.
wiki wrote:Carue, also spelled "Karoo", is Vivi's pet spot-billed duck, a fast-footed riding bird
Dat is dan een link in het verhaal die jij gemist hebt en me nu voor aanvalt omdat ik hem heb blootgelegd
Wat heeft dat ermee te maken? Natuurlijk wist ik wel dat ze bij Baroque Works zat, maar voor zover ik wist was dat alleen maar een undercover om meer over hen te weten te komen. Dat ze in feite een hoge rang had en dat ze maar tijdelijk bij de crew blijft zijn dingen die in de manga nog niet bekend waren.
Saki

Post by Saki »

NeeNee wrote: Je gedraagt je hetzelfde als ik, dus als dat mij verdacht maakt, dan jou ook.
Hoe bedoel je? Het uitsluiten van oudere personages heb ik nooit toegegeven, heck door mijn personage wet ik dat die claim zinloos is..
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_On ... %80%93186)

Het laatste hoofdstuk is 136. "The only physician lives in a castle on a mountain and is said to be a 140-year-old witch. Sanji and Luffy, carrying Nami on his back, endeavor to face the island's dangerous wildlife and bring their friend into medical care. Meanwhile, Wapol returns to reinstate himself as king of the country."[/quote]
Soms zitten er verschillen in de chapter indeling, maar tot 136 loopt het dus..

Wat heeft dat ermee te maken? Natuurlijk wist ik wel dat ze bij Baroque Works zat, maar voor zover ik wist was dat alleen maar een undercover om meer over hen te weten te komen. Dat ze in feite een hoge rang had en dat ze maar tijdelijk bij de crew blijft zijn dingen die in de manga nog niet bekend waren.
Haar rang wordt in het begin al bekend gemaakt, als partner van Mr. 9...
dat ze de crew zal verlaten is dan nog ongeweten, ok. Mijn excuses. Ben nu aan het bijlezen dat ik me niet te ver indiep en jullie verder spoil.
Going to Atsusacon!
NeeNee

Post by NeeNee »

Saki wrote:Haar rang wordt in het begin al bekend gemaakt, als partner van Mr. 9...
Dat ze de partner is van Mr. 9 betekent toch niet dat ze zelf 9de in rang is? Of begrijp ik die hele rangschikking nu verkeerd? :?

En je zei dat Shanks een personage van de 2de of 3de rang was, ik dacht dat dat betekende dat je de kans klein achtte dat hij in het spel zou zitten. Anders begrijp ik niet goed wat je tegen Luke hebt...
Saki

Post by Saki »

NeeNee wrote:
Saki wrote:Haar rang wordt in het begin al bekend gemaakt, als partner van Mr. 9...
Dat ze de partner is van Mr. 9 betekent toch niet dat ze zelf 9de in rang is? Of begrijp ik die hele rangschikking nu verkeerd? :?
Als ik mag quoten van de wiki:
Wiki wrote:The ranking order among the organization goes by numbers; the smaller the number, the higher the rank an agent has. The main agents are, with the exception of Mr. 2, all made of a male/female pairing that are named after the male agent
Neenee wrote: En je zei dat Shanks een personage van de 2de of 3de rang was, ik dacht dat dat betekende dat je de kans klein achtte dat hij in het spel zou zitten. Anders begrijp ik niet goed wat je tegen Luke hebt...
Dat klopt, net vanwege enkele andere personage's die ik in mensen zie. Vind ik het raar dat Shanks erin zit

In het verhaal zitten we dus vollop in de Baroq wars arc, en we zijn net de Grand line op. Mij lijkt het dan het meest logische dat het net members van baroque wars zijn die de badguys zullen zijn. vandaar dat Vivi me terug de kop op stak
NeeNee

Post by NeeNee »

Saki wrote: Als ik mag quoten van de wiki:
Wiki wrote:The ranking order among the organization goes by numbers; the smaller the number, the higher the rank an agent has. The main agents are, with the exception of Mr. 2, all made of a male/female pairing that are named after the male agent
Ah. Dat wist ik niet. Ik dacht dat ze gewoon twee verschillende rangschikkingen hadden.
Neenee wrote: En je zei dat Shanks een personage van de 2de of 3de rang was, ik dacht dat dat betekende dat je de kans klein achtte dat hij in het spel zou zitten. Anders begrijp ik niet goed wat je tegen Luke hebt...
Dat klopt, net vanwege enkele andere personage's die ik in mensen zie. Vind ik het raar dat Shanks erin zit

In het verhaal zitten we dus vollop in de Baroq wars arc, en we zijn net de Grand line op. Mij lijkt het dan het meest logische dat het net members van baroque wars zijn die de badguys zullen zijn. vandaar dat Vivi me terug de kop op stak
Maar Vivi heeft nooit echt tegen de crew gevochten, of wel? Eerst zaten ze achter die walvis, en toen werd haar identiteit bekend en keerde ze zich tegen de organisatie.
Kira

Post by Kira »

Oei, plots een hele discussie rond iets waar ik niets van afweet...

@Saki: Ik zou die link van bovenaan pagina 16 wegdoen: ik denk niet dat Koen graag zo'n links op MangaHeuvel ziet staan.
Saki

Post by Saki »

NeeNee wrote: Maar Vivi heeft nooit echt tegen de crew gevochten, of wel? Eerst zaten ze achter die walvis, en toen werd haar identiteit bekend en keerde ze zich tegen de organisatie.
Alleen tegen Zoro

Maar hoeverder ik nu lees, hoe meer ik mijn mening over haar moet bijschaven, maar volledig blanc zal ze niet worden.

Het kan zelfs zijn dat donkey de maffia 2 safe-claims heeft gegeven en we dus echt niet naar de personages hoeven te kijken..

en waarom hebben we nu bijna een pagina dialoog?

Kira, je bent online, post iets ;-;

1

Je weet niets af van wat?
Ik zal de link uit die post weghalen, hopelijk krijg ik er geen waarschuwing voor..
Kira

Post by Kira »

Van One Piece... (Al begrijp ik jullie gesprek toch nog wel gedeeltelijk)

Wat gaan we 'vandaag' eigenlijk nog doen? Iemand een voorstel?
NeeNee

Post by NeeNee »

Saki wrote:Het kan zelfs zijn dat donkey de maffia 2 safe-claims heeft gegeven en we dus echt niet naar de personages hoeven te kijken..
Dat is altijd mogelijk. Maar wat anders hebben we om ons op te baseren voor de eerste Dag?

Het zou het spel een stuk moeilijker maken als we niet naar de claims kunnen kijken. :?
Saki

Post by Saki »

Een no-lynch lijkt me een slecht idee

Dus dan moeten we wel naar de claims kijken,

dan kom ik uit op

Britt
Neenee
Weertangel

1
Neenee wrote:Dat is altijd mogelijk. Maar wat anders hebben we om ons op te baseren voor de eerste Dag?

Het zou het spel een stuk moeilijker maken als we niet naar de claims kunnen kijken. :?
Activiteit, reacties op theorieën, samenklittend gedrag?
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Saki wrote:Het kan zelfs zijn dat donkey de maffia 2 safe-claims heeft gegeven en we dus echt niet naar de personages hoeven te kijken..
Kan je dat even verduidelijken? Wat zijn safe-claims en waarom zou een maffia er twee krijgen? Er staat veel info over OP in dit topic maar persies weinig over het spel lol, sorry!

Vivi kan ik me nu persies niet echt zo goed herinneren, dat kwekbeest wel... vaag. Maar is het niet zo dat elk crewlid eigenlijk min of meer tegen was in den beginne? Nami haat piraten enzo... 't Is al wat laat om nog helder na te denken. En Shakira zit hier luidkeels te hijgen in m'n oortjes ook...
motivatiedip. help!
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Saki wrote:samenklittend gedrag
Bon, zal hier maar niet op reageren... :lol:

Britje!
motivatiedip. help!
Post Reply