Mijn fout dan, ik heb nog maar tot 14 thuis staan en heb me op de wiki gebaseerd.NeeNee wrote: Oh, bedankt voor de spoiler, Saki. -_- We hebben nog maar 500 keer gezegd dat we de Nederlandse versie volgen en niet willen weten wat er daarna gebeurt.
Hoe moet ik nu weten wie Vivi werkelijk was? Op het punt waar ik zit maakt ze deel uit van de crew. Als je nu nog steeds niet doorhebt dat we ons baseren op de situatie zoals die was aan het einde van volume 15, dan heb je echt de hele tijd niet opgelet.
Verder heb ik ook al gemerkt en het er met Donkey over gehad dat niet alle personage's zo 100% geweldig zijn gekozen
Wel jha, ik doe maar wat om leven in de brouwerij te krijgen, maar tegelijk ook iets te beteken voor het dorp.Je zegt net zelf dat je Luke's rol niet vertrouwt! Ik had dat soort claims niet verwacht, daarom zei ik dat het onwaarschijnlijk was dat ze erin zouden zitten. En dat was vòòr Shanks gekend was, dus jouw argument slaat nergens op.
Je bent echt wel superhypocriet bezig als je mensen verdacht noemt omdat ze hetzelfde denken als jij. Of is dat misschien omdat je weet dat jouw manier van spelen iets is wat de Mafia zou doen?
zou je die laatste alinea kunnen parafraseren, want ik versta er geen yota van.
Voor de eigenaar van volume 15, tot welk chapter loopt die (kan je in de inhoudsopgave zien)
dat ik het online bijlees