Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by NeeNee »

Pff, dit vond ik een vreselijke opgave.

Eens zien. Jaren geleden, toen ik voor het eerst interesse in manga kreeg, ging ik op het internet op zoek naar goede recensies om nieuwe reeksen te leren kennen... alleen, in het Nederlands waren die nogal schaars. De enige die ik vond waren de database van De Poort, de recensies van de Linkadoor... en natuurlijk deze site hier. Ik heb dan ook met veel liefde ongeveer alle recensies gelezen, en - hoeveel de meeste eigenlijk niet mijn genre zijn - er een hoop goede tips uitgehaald die mij verder in het mangawereldje getrokken hebben. Nog een paar jaar later beschouwde ik mij fan genoeg om mij ook in te schrijven op het forum, en toen was het natuurlijk helemaal verkeerd... :P

We zijn nu nog eens drie jaar verder, ik schrijf intussen zelf ook wel eens wat, maar ik lees nog steeds elke week trouw de nieuwe recensies. Het is intussen een indrukwekkende lijst... heel erg gefeliciteerd met nummer 500, Koen, en moge je nog vele jaren doorgaan, want ik en waarschijnlijk nog wel enkele anderen hier kijken er elke week weer naar uit. Bedankt ook voor dit fantastisch forum (al verbaast het mij een beetje dat je niet geprobeerd hebt om meer mensen naar hier te lokken met je wedstrijd).

Daar. Het is nog november, toch? :wink:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Koen »

Ah, de Linkadoor... dat was rino die de mangarecensies deed... Where are the days! ;)

NeeNee, ik heb geprobeerd meer mensen te lokken naar het forum. Ik ben gewoon weer grandioos gefaald in m'n opzet ;) Het was de bedoeling de drempel heel laag te leggen door een mailtje te laten volstaan, een extra inzending konden mensen achterlaten op de FB-pagina en nog een extra inzending konden ze achterlaten op het forum (waarvoor ze zich dan natuurlijk moesten registreren). Het is niet omdat het totaal niet gewerkt heeft dat de bedoelingen er niet waren ;)

Het blijft erg ontgoochelend hoe weinig wedstrijden opleveren qua extra bezoekers en fuzz... Ma soit, wedstrijd is ondertussen afgelopen. Ik probeer dit weekend tijd te vinden de inzendingen te overlopen en de drie winnaars te selecteren.
motivatiedip. help!

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by kolemijn »

Ge hebt mij toch weten te overtuigen om te beginnen posten op het forum! Ik weet dat het maar een kleine troost is, maar toch :P
Ik zou ook op de facebookpagina gepost hebben, maar ik heb geen facebook, dus dan is dat een beetje moeilijk :?
Toch heel erg bedankt om deze wedstrijd te organiseren alleszins Koen, nu nog hopen dat ik iets win :D

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by NeeNee »

Koen wrote:NeeNee, ik heb geprobeerd meer mensen te lokken naar het forum. Ik ben gewoon weer grandioos gefaald in m'n opzet ;) Het was de bedoeling de drempel heel laag te leggen door een mailtje te laten volstaan, een extra inzending konden mensen achterlaten op de FB-pagina en nog een extra inzending konden ze achterlaten op het forum (waarvoor ze zich dan natuurlijk moesten registreren). Het is niet omdat het totaal niet gewerkt heeft dat de bedoelingen er niet waren ;)
Ik doelde eigenlijk op het feit dat het aantal prijzen (/winnaars) verdubbelt als de Facebookpagina voor het einde van november 150 (/300) leden telt, maar dat er niet zoiets bestaat voor het forum. 450 leden aan het einde van de maand was een mooi streefdoel geweest. :wink:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by NeeNee »

Btw, Koen, nu de wedstrijd afgelopen is, kun je deze thread uit de "Important announcements" halen?

Want momenteel daagt hij op in elk forum en ook nog eens in ons profiel, en ik ben hem eerlijk gezegd zo stilaan beu gezien...

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Brook500 »

Heb je al vorderingen gemaakt met de uitslag van de wedstrijd Koen? Of is het een te drukke periode nu om daar over na te denken? :wink:
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Koen »

Ik had dit weekend de inzendingen eens bekeken maar het is te moeilijk om de winnaars er snel en eenvoudig uit te kiezen dus zal het voor de kerstperiode zijn. En ik denk dat ik hier thuis enkele onschuldige leesogen ga aanspreken om me bij te staan, zodat ik een tweede en onbevoordeelde opinie krijg. Er waren niet zo heel veel inzendingen maar wel meer dan drie goei ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Brook500 »

Die van Saki vond ik persoonlijk één van de beste. :)
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by NeeNee »

Ik vond mangazot wel goed... :mrgreen:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Koen »

Bij de mails zitten er ook veel goeikens tussen. 't Wordt nog knopen doorhakken!
motivatiedip. help!

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Saki »

Brook500 wrote:Die van Saki vond ik persoonlijk één van de beste. :)

8)


Wat een vleug inspiratie wel niet kan doen :p
Going to Atsusacon!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Koen »

Ik heb een probleem... Wie is er goed in kleine lettertjes? Ik heb drie winnaars gekozen, één via email en twee hier op het forum... Wil ik de winnaars verwittigen en blijkt dat één iemand dezelfde te zijn... (de emailwinnaars bleek overeen te komen met iemand hier op het forum die ik ook gekozen had) Ik ben in de war wat nu te doen. Zoveel heb ik nochtans niet gedronken met kerstmis. :Fade-color
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Brook500 »

Koen wrote:Ik heb een probleem... Wie is er goed in kleine lettertjes? Ik heb drie winnaars gekozen, één via email en twee hier op het forum... Wil ik de winnaars verwittigen en blijkt dat één iemand dezelfde te zijn... (de emailwinnaars bleek overeen te komen met iemand hier op het forum die ik ook gekozen had) Ik ben in de war wat nu te doen. Zoveel heb ik nochtans niet gedronken met kerstmis. :Fade-color
Ik ben even in de war. Er kon toch meer dan één keer gewonnen worden door dezelfde persoon of heb ik het verkeerd gezien op de openingspost? :?
Bovendien heb je niet één kans om te winnen, maar kan je je kansen op winst verhogen tot drie! Je mag één inzending per email sturen naar koen@mangaheuvel.be; je kan één inzending posten op ons forum in het daartoe voorziene topic; en je kan je inzending achterlaten op onze Facebookpagina. Je hebt dus niet één kans om te winnen, maar drie! Haal het onderste uit onze Grabbelton-kan en verdriedubbel je winstkansen!
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Koen »

Ewel ja... Kon je je winstkansen verhogen of ook je winst? Want ik spreek ook over 3 winnaars ;)

Maar ik denk dat ik al een leuke oplossing gevonden heb 8)
motivatiedip. help!

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Wedstrijd: Grote Grabbelton rolt van Mangaheuvel.be

Post by Brook500 »

Koen wrote:Ewel ja... Kon je je winstkansen verhogen of ook je winst? Want ik spreek ook over 3 winnaars ;)
Ah bon. Op die manier snap ik hem. :)
Image

Post Reply