Naruto @ 2BE

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Naruto @ 2BE

Post by NeeNee »

^ Specht? :lol:

Klinkt ongezond. :P

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Naruto @ 2BE

Post by Koen »

Echt gezond ben ik dan ook niet ;)

Ik vergeet telkens weer hoe Naruto begint, met die gestolen rol... Leuke start, maar die Japanse namen met soms Engelse, dan weer Japanse tongval klinken wel raar. Je zou bijna hopen dat ze ze veranderen tot iets westers ;) Ondertitels zijn ook piekfijn in orde. Soit, geen klagen. Hopelijk slaat het aan en kunnen we binnenkort Narutomannekes sparen in den Delhaize ipv Smurfen ;)
motivatiedip. help!

PrIEsTER
Posts: 164
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:10

Re: Naruto @ 2BE

Post by PrIEsTER »

Jammer natuurlijk voor de allerkleinsten dat het niet in Nl is, anders verkochten ze er ook nog eens heel wat speelgoed bij (kan nu natuurlijk ook nog).
Hopelijk slaat het aan

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Naruto @ 2BE

Post by barbapapa »

En loopt er binnenkort in elke binnenstad een zootje cosplayers rond.

:@:

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Naruto @ 2BE

Post by Ginrai »

barbapapa wrote:En loopt er binnenkort in elke binnenstad een zootje cosplayers rond.

:@:

resultaat:

http://www.youtube.com/watch?v=4tinnHOB ... re=related

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Naruto @ 2BE

Post by Marv »

Of dit:

http://www.youtube.com/watch?v=fvozYm3S ... r_embedded


Waarom een random voorbijganger die niet gewoon suckerpuncht is me een raadsel. :P
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Naruto @ 2BE

Post by barbapapa »

Marv wrote:Of dit:

http://www.youtube.com/watch?v=fvozYm3S ... r_embedded


Waarom een random voorbijganger die niet gewoon suckerpuncht is me een raadsel. :P
Dat heb ik letterlijk maar één seconde kunnen kijken.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Naruto @ 2BE

Post by NeeNee »

NeeNee wrote:Ik ga wel opnemen.
Even naar de video kijken. :)

- Whoa! Het vorige programma stopt midden in een zin (letterlijk) en we vallen recht het verhaal binnen. Wtf? :shock:
- Wat is een shinobi?
- En nu krijgen we het muziekje.
- Ooookay, ik begrijp waarom iedereen de Engelse Naruto zo irritant vindt. -_-
- Wat is dit, een kleuterklas? Dat stuk herinner ik mij niet uit de manga.
- "Nu ik Naruto verraden heb, kan ik hem elimineren en de rol voor mijzelf houden! Muahaha!" Wow, subtiel. Roep het nog eens, er zijn nog een paar kleuters die het niet gesnapt hebben.

... En dat geldt vanaf hier voor de hele anime. Alles wordt tot in den treure uitgelegd, de emoties zijn overdreven, compleet met (melo)dramatische onthullingen en gebleir. Dit is niet voor iemand van mijn leeftijd.

Conclusie: Vergeet dit ding. Lees liever de manga.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Naruto @ 2BE

Post by Kira »

NeeNee wrote:- Whoa! Het vorige programma stopt midden in een zin (letterlijk) en we vallen recht het verhaal binnen. Wtf? :shock:
Bedoel je SexPression? Schande dat ze direct daarna kinderprogramma's uitzenden.

Heb je trouwens ook al andere programma's gekeken? Ik raad The Incredible Hulk en Generator Rex aan (en Avengers versta ik gewoon niet in het Nederlands).
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Naruto @ 2BE

Post by MrXarnus »

Net aflevering 1 en 2 gezien, leuk dat het Engels is maar had beter eigenlijk nederlands geweest om een groter publiek aan te trekken.
Wel vreemd dat ze net na zo'n chatprogamma direct beginnen met uitzenden,zou beter eerst wat reclame tussen zitten.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Naruto @ 2BE

Post by NeeNee »

Kira wrote:
NeeNee wrote:- Whoa! Het vorige programma stopt midden in een zin (letterlijk) en we vallen recht het verhaal binnen. Wtf? :shock:
Bedoel je SexPression? Schande dat ze direct daarna kinderprogramma's uitzenden.
Nee, het was een soort radio-uitzending. Klank zonder beeld.
MrXarnus wrote: Wel vreemd dat ze net na zo'n chatprogamma direct beginnen met uitzenden,zou beter eerst wat reclame tussen zitten.
Of toch op zijn minst een intromuziekje.

Het was echt "En dan ga we nu eens kijken welk-- Years ago, a fox with nine tales blablabla". Echt heel raar. :?

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Naruto @ 2BE

Post by Saki »

Raar, maar hie rheb je idd eerst dat sexpression geval, dan ineens naruto, afl2 start ineens met intromuziekje
Going to Atsusacon!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Naruto @ 2BE

Post by Koen »

Zijn er mensen die nog steeds kijken?

Ik zie nu overal opduiken dat 2BE de serie censureert... Zucht... Ze nemen de Engelse dub over dus het lijkt me logisch dat ze dan ook de censuur 'overnemen' die in Amerika ws wel welig geknipt zal hebben. Ik zie niet in hoe dat vermeden had kunnen worden...
motivatiedip. help!

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Naruto @ 2BE

Post by Marv »

Wat precies dan? Het bloed in het algemeen of de kunai die mensen raken ofzo? Toch niet de sexy jutsu's? :P

Is misschien niet zo erg, als het toch kleine kinderen zijn die om half 7 voor de buis zitten. Op tieners hoef je niet te rekenen daarvoor.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: Naruto @ 2BE

Post by Turvy »

Hey, ik ben dan meestal nog wakker en was dat ook in mijn studententijd!
(niet dat ik TV heb buiten wat er in de lucht zit, of Naruto nog een keer moet zien;))

Post Reply