Glénat!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Glénat!
Nja, sorry dan xD Maar het was dan ook niet specifiek voor jou bedoeld, moest dat zo overkomen. Ik was het gewoon beu dat er maar posts bij bleven komen met dat het een schande is dat Naruto zo traag werd uitgegeven. Ik kan begrijpen dat dat irritant kan zijn, maar het is nog irritanter dat het bij andere series nog vele erger is en het gedoe om hoe traag Naruto wel niet gaat zelf, want dat komt echt over alsof Naruto zoveel beter is als Detective Conan, Inuyasha of Yu-Gi-Oh! dat daarom Naruto maar hun uitgavetempo opslurpt. Dat wordt niet zo gezegd en dat is ook niet echt zo, maar zo komt het wel over in dat topic. (Dat vind ik toch)
ONTOPIC: Ik denk er plots aan dat Glénat wel reclame maakt... Ik had een paar maanden terug een Dragonballrugzak gezien waar Glénat opstond, en in sommige stripwinkels krijg je i.p.v. een gewoon zakje een zakje dat gewoon Glénatreclame is. Nou ja, het is niet veel reclame, maar het is een begin.
ONTOPIC: Ik denk er plots aan dat Glénat wel reclame maakt... Ik had een paar maanden terug een Dragonballrugzak gezien waar Glénat opstond, en in sommige stripwinkels krijg je i.p.v. een gewoon zakje een zakje dat gewoon Glénatreclame is. Nou ja, het is niet veel reclame, maar het is een begin.
De vraag is meer. Welke Glénat heeft die zakjes op de Markt gebracht? De Frankse of de nederlandse/vlaamse. Ik schat zo in dat het frans promotiemateriaal isKira wrote:ONTOPIC: Ik denk er plots aan dat Glénat wel reclame maakt... Ik had een paar maanden terug een Dragonballrugzak gezien waar Glénat opstond, en in sommige stripwinkels krijg je i.p.v. een gewoon zakje een zakje dat gewoon Glénatreclame is. Nou ja, het is niet veel reclame, maar het is een begin.
dat in de bodem van de benelux geraakt is (of wat voor wijze dan ook
Oh ja, die zakjes waren inderdaad Frans, en op die rugzak stond volgens mij niks op qua tekst behalve Dragonball Z.
is gals! nu eigenlijk al uit, want op hun site stond dat hij in december al uit moest zijn 
^ Volgens De Poort ligt hij nu in de winkel.
- Berserker500
One Piece haalt bij Glénat de 5de plaats na een jaar wachten op een nieuw deel.
Dit kan je alles behalve slecht noemen.
Dit kan je alles behalve slecht noemen.
Maar geen OP 13 in de Te Verschijnen.
Die was toch voor maart beloofd?
Glenat kennende zal 't er (hopelijkNeeNee wrote:Maar geen OP 13 in de Te Verschijnen.
http://www.depoort.com/pdf/preview_manga_kw2_2011.pdf
Glénat blijft maar Dragon Ball uitgeven. Zouden er nu nog steeds zoveel mensen zijn die al die nieuwe versies kopen?
En nu One Piece zo succesvol is moeten ze natuurlijk ook het kleine broertje Wanted eens uitgeven. Was nog niet eerder gebeurd in het Westen, geloof ik.
Glénat blijft maar Dragon Ball uitgeven. Zouden er nu nog steeds zoveel mensen zijn die al die nieuwe versies kopen?
En nu One Piece zo succesvol is moeten ze natuurlijk ook het kleine broertje Wanted eens uitgeven. Was nog niet eerder gebeurd in het Westen, geloof ik.
Jammer dat die perfect dr slump volumes niet naar Nederland komen.
Met de juiste marketing zou Dr slump best weleens kunnen scoren.
Met de juiste marketing zou Dr slump best weleens kunnen scoren.
Er staat nauwelijks iets in die te verschijnen dus om dat deftig te updaten zal er geen tijd geweest zijn zeker? Ik ga er gewoon vanuit dat alles uitkomt zoals aangekondigd. Of ben ik nu té hoopvol na de geslaagde januari releases?NeeNee wrote:Maar geen OP 13 in de Te Verschijnen.
motivatiedip. help!
"Te Verschijnen" is weer leeg (d.w.z, de drie mangatitels die er al instonden zijn weer verdwenen).
Het zal toch niet waar zijn zeker.
Het zal toch niet waar zijn zeker.