Grote herstructurering

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Grote herstructurering

Post by Kira »

Hercule wrote:Ik zie eigenlijk geen reden waarom dat hier geen succes zou kunnen worden.
Ik denk ook niet echt dat het de bedoeling is dat Mangaheuvel naar te top stijgt vanwege een subforum over games.
Maar het zou handig zijn, want dan weet ik van heel wat topics direct dat ik ze niet interessant vind. :p
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Grote herstructurering

Post by NeeNee »

pietel wrote:Kzal ook eens een suggestie doen..

Discussies
  • Mangaheuvel Nieuws:
  • Manga NL:
  • Manga Internationaal:
  • Anime:
  • Algemeen:
Praktisch
  • Evenementen:
  • Winkels en Verkoop:
  • Vragen en Antwoorden:
  • Forum Regels?:
Wat bedoel je met Algemeen?

En waar is MH Nieuws voor? Alleen nieuwsjes over de site? Dat gaat heel erg kaal worden.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Grote herstructurering

Post by Koen »

Even een korte mededeling... HeuvelKenny doet waarschijnlijk komende week een software update van het forum. Sowieso wacht ik tot dan voor wijzigingen door te voeren. Dat kan dus ook betekenen dat het forum wat downtime ondervindt - hopelijk zijn we wel weer niet gans onze layout kwijt zoals vorige keer :P
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Grote herstructurering

Post by Koen »

En ik heb gevonden hoe je topics redelijk snel kan verplaatsen, dus NeeNee, links opsnorren hoeft niet meer. En deze oplossing zou er ook toe kunnen leiden dat ik misschien toch ga voor de grote herstructurering ipv. de kleine (wat ook alweer het verschil was ben ik wel vergeten ma bon ;)).
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Grote herstructurering

Post by NeeNee »

Koen wrote:En ik heb gevonden hoe je topics redelijk snel kan verplaatsen, dus NeeNee, links opsnorren hoeft niet meer. En deze oplossing zou er ook toe kunnen leiden dat ik misschien toch ga voor de grote herstructurering ipv. de kleine (wat ook alweer het verschil was ben ik wel vergeten ma bon ;)).
Die links waren om je zoekwerk te besparen. Vooraleer je topics kunt verplaatsen moet je ze eerst vinden, he. ;)

Kleine herstructurering was alleen de uitgeverijen verplaatsen, grote was extra subfora creëren. Gezien de huidige situatie zou ik absoluut voor een grote gaan, alleen het aantal nieuwe categorieën staat nog ter discussie.

Maar ik denk dat mijn indeling met 7 fora een goed begin is. Je kunt er later altijd nog bijplaatsen als dat nodig is.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Grote herstructurering

Post by NeeNee »

Wanneer krijgen we nou eens ons Manga Nl forum?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Grote herstructurering

Post by Koen »

Ik moet mij inderdaad haasten, voor alle NL reeksen gecancelled worden :o
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Grote herstructurering

Post by NeeNee »

XD

Breng ze niet op ideeën.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Grote herstructurering

Post by Koen »

Manga & Anime
- Manga in het Nederlands (Alle mini-reviews en de laatste nieuwtjes!)
- Manga internationaal (Alles over manga die niet in het Nederlands verschijnen.)
- Anime (Alles over de Japanse tekenfilm.)

Mangaheuvel
- Site
- Bugs & Errors

Andere
- Evenementen (Conventies, meetings & actualiteit.)
- Winkels & Verkoop
- Free talk
Dit is dus nog steeds het forum dat ik voor ogen hou.

Wat ik me afvroeg... Waat zet je dan het topic over Aniway? Of als De Poort zijn forum opende hebben we dat aangekondigd, maar dat heeft niet echt iets met de winkel te maken... Kan je zo'n dingen over 'evenementen', noemer 'actualiteit' plaatsen?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Grote herstructurering

Post by NeeNee »

Koen wrote:
Manga & Anime
- Manga in het Nederlands (Alle mini-reviews en de laatste nieuwtjes!)
- Manga internationaal (Alles over manga die niet in het Nederlands verschijnen.)
- Anime (Alles over de Japanse tekenfilm.)

Mangaheuvel
- Site
- Bugs & Errors

Andere
- Evenementen (Conventies, meetings & actualiteit.)
- Winkels & Verkoop
- Free talk
Dit is dus nog steeds het forum dat ik voor ogen hou.
Ik wil niet in herhaling vallen, dus...
viewtopic.php?f=5&t=1151&start=15#p33771
Koen wrote: Wat ik me afvroeg... Waat zet je dan het topic over Aniway? Of als De Poort zijn forum opende hebben we dat aangekondigd, maar dat heeft niet echt iets met de winkel te maken... Kan je zo'n dingen over 'evenementen', noemer 'actualiteit' plaatsen?
Ja, dat lijkt me wel. Tijdschriften zijn actualiteit, de aankondiging van een nieuw forum ook (en een mangaforum kun je met een beetje goede wil ook onder 'meetings' rangschikken. Het is een plaats om elkaar te ontmoeten, toch?).

Ik zou dan wel een nieuwe thread over De Poort maken bij Winkels en dat topic over het ter ziele gegane forum afsluiten (je kunt misschien zelfs die laatste drie posts afsplitsen voor een nieuw topic... en dan het oude houden voor het Mangakana-forum? Of gewoon helemaal dichtdoen en twee nieuwe maken).

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Grote herstructurering

Post by Weertangel »

Misschien moet je dan een sticky topic in Actualiteit maken met de naam "manga internet nieuws" of iets in die zin. of een sticky in Free Talk over andere internet gerelateerde onderwerpen.

een extra forum heb je denk ik niet nodig, maar een sticky voor belangrijke sites(zoals aniway en andere die je kent) is zeker geen slecht idee.

hoop dat dit helpt :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Grote herstructurering

Post by Koen »

Het enige verschil met jouw onderverdeling is het forum over de site en dat jij geen euhm... hoe noemt dat... onderverdelingen zou maken in het forum... Die onderverdelingen lijken me wel proper en daardoor storen die twee heuvelfora niet (want ik vind het verschil tussen een MHM en een bug toch wel groot, ook al zullen dat dan lege/statische fora worden)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Grote herstructurering

Post by NeeNee »

^ Het is niet dat ik de mijne perse beter vind, het is gewoon dat ik al mijn opmerkingen/aanvullingen daar al gezegd had, dus het leek mij zinloos om ze opnieuw te schrijven.

Maar nu ik erover nadenk, in dat geval zou ik gaan voor "Mangaheuvelmagazine & de site" in plaats van gewoon "site". Dat laatste oogt een beetje kaal, en je wilt tenslotte dat mensen het MHM zien.

En ik vind mijn onderschriften ook veel beter. ;)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Grote herstructurering

Post by Koen »

Voor het einde van de wereld in 2012 hebben we ze, onze reorganisatie! 8)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Grote herstructurering

Post by NeeNee »

En de grote herstructurering heeft dus eindelijk plaatsgevonden op 1 mei 2011.
viewtopic.php?f=5&t=1366

Gefeliciteerd, Koen. 8)

Post Reply