Ik denk dat, dat komt omdat je sneller Glenat typt als Glénat, net als dat heel veel mensen Pokémon als Pokemon schrijven.
Wat Glenat betreft, accenttekens moet je verdienen <_<
Mijn toetsenbord staat standaard op IME Japans (makkelijk wisselen tussen het alfabet en Japans), maar daar kan ik dus geen accenten op letters zetten. Het is dus of elke keer weer toetsenbord-instellingen veranderen, een letter schrijven, weer terug veranderen. Of geen accent. Meestal is de keuze snel gemaakt.
Klagen omdat bepaalde series te traag worden uitgegeven, en klagen omdat bepaalde series te snel worden uitgegeven. Ik denk niet dat het eenvoudig is om manga-uitgeverij te zijn
Koen wrote:Klagen omdat bepaalde series te traag worden uitgegeven, en klagen omdat bepaalde series te snel worden uitgegeven. Ik denk niet dat het eenvoudig is om manga-uitgeverij te zijn
Ik snap niet waarom er sommige zijn die te snel uitgeven zo slecht vinden. Liever dat dan één jaar niets meer van die reeks krijgen.
Koen wrote:Klagen omdat bepaalde series te traag worden uitgegeven, en klagen omdat bepaalde series te snel worden uitgegeven. Ik denk niet dat het eenvoudig is om manga-uitgeverij te zijn
Rekening houden met het bestedingsvermogen van je doelgroep is zeer belangrijk
De Dragonball-boeken zijn natuurlijk een stukje duurder, dus ik ben minder geneigd om braaf elke 1-2 maanden een nieuw deel te kopen.
In de winkels kan het natuurlijk ook een probleem zijn. Mogelijk concurreren de nieuwe delen met oude delen om schapruimte.
Inderdaad. Dragonball brengt vast het nodige geld binnen om als steunpilaar voor andere series te dienen, maar ondertussen zijn ze iedereen die géén Dragonball leest aan het verwaarlozen.
Maar het is ook helemaal niet zeker dat DBU in de plaats komt van andere reeksen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat minder DBU ervoor gezorgd zou hebben dat er ineens allerlei Plutos of Hoshins op de wereld zouden zijn losgelaten. Dus laat ons tevreden zijn dat tenminste één reeks de nodige aandacht krijgt
Als buiten, Pluto & 20th CB, de problemen van de kaart zijn voor de andere reeksen, is 't dan niet beter om One Piece toch zeker als één van hun eerste reeksen terug verder uit te geven.
Als hun best verkopende reeks is dat toch al een goede zet & je geeft de fans daar toch al goede hoop mee.
Koen wrote:Maar het is ook helemaal niet zeker dat DBU in de plaats komt van andere reeksen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat minder DBU ervoor gezorgd zou hebben dat er ineens allerlei Plutos of Hoshins op de wereld zouden zijn losgelaten. Dus laat ons tevreden zijn dat tenminste één reeks de nodige aandacht krijgt
Dat kan ik me ook niet voorstellen en ook DBU heeft de nodige vertraging gekend.
De problemen omtrent de meeste series - One Piece incluis - zijn van de baan. Enkel de Urasawa manga's zijn nog niet in orde maar daarover wordt snel een beslissing verwacht. (Of het de normale 'snel' is of de Japanse is me niet meegedeeld. )
Dit is het schema dat ik kreeg en dat 100% definitief is. Gaan we er vanuit dat 100% definitief dat nu ook echt is met de nieuwe verdeler? Ik hoop het alvast!
Goed nieuws & nu hopelijk wel degelijk 100% waar. Met Gals ben ik sowieso gestopt, dus die reeks valt al zeker af.
En dan zijn we misschien vertrokken voor dit jaar. Als One Piece 12 degelijk binnen 3 er is, dan moet ik zo snel mogelijk in Beo zien te geraken. 't is tenslote al een jaar geleden sinds de laatste.
Black Cat 8 hé... 'k Ga moeten kijken of ik nummer 7 reeds heb aangeschaft, die is uit van september zeker? Door die onregelmatigheid in 2010 ben ik echt de draad in m'n reeksen kwijtgeraakt. Dik vervelend is dat...