Wat mag er niet? Het is toch niet mijn schuld dat ze dat niet vragen? Anders had ik hem wel getoond.Kira wrote:Ow... Da's handig ^^ (Ook al mag het niet...)
Kana!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Kana!
Zoals ik al zei, als leerlingenkaart = studentenkaart, dan heb ik er eentje.Kira wrote:Oh? Dus je hebt er eentje. (Ik dacht dat tot je 18 was...) Ik dacht dat je dat niet had.
Is dat trouwens dezelfde bon als vorige keer? Ik had kunnen zweren dat er toen "studentenkaart" stond.
Dit is wat er op de kaart staat:

Op de achterkant:
Student 2010-2011
*school*
*adress*
*telefoonnummer* *klas*
*werid code*
Ministerie van onderwijs en vorming
En ernaast ook nog een (VRESELIJKE :s) foto. Wel is er bij ons onder ''Student 2010-2011'' iets overgeplakt, maar volgens mij staat daaronder gewoon hetzelfde. Maar de volgorde van de gegevens kan dus anders zijn.
Enne... 'De vorige keer'? Is dit nog al geweest dan?!

Op de achterkant:
Student 2010-2011
*school*
*adress*
*telefoonnummer* *klas*
*werid code*
Ministerie van onderwijs en vorming
En ernaast ook nog een (VRESELIJKE :s) foto. Wel is er bij ons onder ''Student 2010-2011'' iets overgeplakt, maar volgens mij staat daaronder gewoon hetzelfde. Maar de volgorde van de gegevens kan dus anders zijn.
Enne... 'De vorige keer'? Is dit nog al geweest dan?!
Last edited by Kira on Fri Dec 17, 2010 15:06, edited 3 times in total.
Ik heb de Maks voorraad van me school is leeg gejat en wat bonnen uitgedeeld op een meeting ^^Kira wrote: Enne... 'De vorige keer'? Is dit nog al geweest dan?!
@neenee; op mijn bonnen staat weldegelijk leerlingenkaart
Going to Atsusacon!
Dan ga ik ervan uit dat het nog steeds gewoon werkt.
En anders moeten ze het maar zeggen, he. 'Leerlingenkaart' is een behoorlijk vaag begrip als ze er nergens de naam van de organisatie opzetten, dus het is niet alsof ze mij mijn verwarring kwalijk kunnen nemen.
En anders moeten ze het maar zeggen, he. 'Leerlingenkaart' is een behoorlijk vaag begrip als ze er nergens de naam van de organisatie opzetten, dus het is niet alsof ze mij mijn verwarring kwalijk kunnen nemen.
Aangezien ik enkele dagen terug eens de Glénat reeksen op een rijtje heb gezet vond ik dat ik dezelfde denkoefening ook eens voor Kana kon maken. Eens bekijken hoeveel boekjes er in de praktijk zouden kunnen worden uitgegeven.
Er zijn dus 9 offices voor Kana in 2011. In het interview voor MHM4 lazen we dat er 3 à 4 releases per maand zouden zijn. Dus laat ons zeggen dat er minimum 30 Kana-manga’s zullen verschijnen in 2011.
Psyren en Ikigami waren al bekend dat er 3 volumes gingen verschijnen. Laat ons ervan uitgaan dat dit ook geldt voor Ikigami. Misschien iets meer voor de ‘top’reeksen Naruto en Bleach? Eentje meer waarmee ze bijna om de ‘office’ verschijnen.
De resterende reeksen zouden dan min of meer aan 3 volumes geraken… Misschien iets als Nana of Conan slechts 2 maar dat hangt er wat vanaf. Voor Nana zou dat niet zo erg zijn aangezien de reeks nog steeds volledig lam ligt in Japan.
Schematisch:
3 psyren
3 ikigami
3 liar game
4 naruto
4 bleach
3 shaman king
3 yugioh
3 inuyasha
2 conan
2 nana
Eens benieuwd of ik wat in de buurt kom met deze pure prognose
Misschien weten we binnenkort al meer want de SSZ kreeg vandaag de brochure voor het voorjaar 2011 van Ballon Media…
Er zijn dus 9 offices voor Kana in 2011. In het interview voor MHM4 lazen we dat er 3 à 4 releases per maand zouden zijn. Dus laat ons zeggen dat er minimum 30 Kana-manga’s zullen verschijnen in 2011.
Psyren en Ikigami waren al bekend dat er 3 volumes gingen verschijnen. Laat ons ervan uitgaan dat dit ook geldt voor Ikigami. Misschien iets meer voor de ‘top’reeksen Naruto en Bleach? Eentje meer waarmee ze bijna om de ‘office’ verschijnen.
De resterende reeksen zouden dan min of meer aan 3 volumes geraken… Misschien iets als Nana of Conan slechts 2 maar dat hangt er wat vanaf. Voor Nana zou dat niet zo erg zijn aangezien de reeks nog steeds volledig lam ligt in Japan.
Schematisch:
3 psyren
3 ikigami
3 liar game
4 naruto
4 bleach
3 shaman king
3 yugioh
3 inuyasha
2 conan
2 nana
Eens benieuwd of ik wat in de buurt kom met deze pure prognose
motivatiedip. help!
Aangezien dit pure pronostiek is van mijnentwege bestaat natuurlijk de kans dat er (veel) meer komen van Conan, of andere manga's. Dit is geen officiële mededeling of zo, gewoon wat gissen naar wat mogelijk zou kunnen zijn 
motivatiedip. help!
-
SilverOwls
Als de mangaka nog herstellende is van een zware ziekte, kan je niet veel verwachten denk ik zo héSilverOwls wrote:Ahn ahzo,wel spijtig dat Nana stil ligt
Going to Atsusacon!
-
SilverOwls
Wist niet dat ze ziek was, dacht dat ze haar arm gebroken had. Ik verwarde haar wss met een andereSaki wrote:Als de mangaka nog herstellende is van een zware ziekte, kan je niet veel verwachten denk ik zo héSilverOwls wrote:Ahn ahzo,wel spijtig dat Nana stil ligt