Oh, dat verklaart toch al wat... Behalve dus waarom Hoshin Engi niet wordt uitgegeven. Als ik me niet vergis was dat de mist geliefde serie volgens de top op de site van Glénat, maar stopzetten? Ik hoop ergens deel 7 nog te vinden in januari, want ik was van plan het samen te kopen met deel 8. (En dat herinnert me eraan dat ik deel 6 nog niet heb gelezen...)Koen wrote:Enkele nieuwsjes van het Glénat front.
Het 12de Dragonball volume staat gepland voor 4 mei. We hebben de Franse vertaling ingehaald met ons spurtje van de laatste maanden, vandaar…
Voor Pluto en 20th Century Boys is Glénat nog steeds machteloos. Er is een dispuut tussen Urasawa en de vertegenwoordiger voor de verkoop van de licenties en daardoor zit alles geblokkeerd. Glénat zit momenteel in Japan en dit is één van de problemen die daar op tafel ligt.
Zoals ik gisteren al postte zullen er – op aanraden van de nieuwe distributiegroep – geen uitgaven zijn in februari, evenmin als bij Kana dus. Theoretisch werken ze nu ook niet echt meer met maanden maar met offices (what’s in a name) en er zullen 9 offices zijn per jaar. Voorlopig is het me echter niet duidelijk welke maanden geen releases zullen kennen (februari, juli (?), en…?)
Tot zover het nieuws heet van de naald.
Glénat!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Glénat!
Okee, dus geen DBU en geen Urasawa. Boeiend.Koen wrote:Enkele nieuwsjes van het Glénat front.
Het 12de Dragonball volume staat gepland voor 4 mei. We hebben de Franse vertaling ingehaald met ons spurtje van de laatste maanden, vandaar…
Voor Pluto en 20th Century Boys is Glénat nog steeds machteloos. Er is een dispuut tussen Urasawa en de vertegenwoordiger voor de verkoop van de licenties en daardoor zit alles geblokkeerd. Glénat zit momenteel in Japan en dit is één van de problemen die daar op tafel ligt.
Zoals ik gisteren al postte zullen er – op aanraden van de nieuwe distributiegroep – geen uitgaven zijn in februari, evenmin als bij Kana dus. Theoretisch werken ze nu ook niet echt meer met maanden maar met offices (what’s in a name) en er zullen 9 offices zijn per jaar. Voorlopig is het me echter niet duidelijk welke maanden geen releases zullen kennen (februari, juli (?), en…?)
Tot zover het nieuws heet van de naald.
Maar ik zou nu eigenlijk wel graag eens willen weten wat er wél gaat zijn. Want daar zwijgen ze weer in alle talen over.
De enigste 2 reeksen waar we nog geen zekerheid over hebben.Voor Pluto en 20th Century Boys is Glénat nog steeds machteloos. Er is een dispuut tussen Urasawa en de vertegenwoordiger voor de verkoop van de licenties en daardoor zit alles geblokkeerd. Glénat zit momenteel in Japan en dit is één van de problemen die daar op tafel ligt.
Over de andere reeksen is er niets gezegd.
Geen nieuws, goed nieuws dan maar zeker.
Hopelijk zullen er in januari wel degelijke (4) delen uitkomen.
Ik had ook helemaal niet gevraagd wat er in januari op de planning staat. Dat zie ik wel een week op voorhand als de distributeur is langsgeweest bij De Poort 
motivatiedip. help!
-.-''Koen wrote:Ik had ook helemaal niet gevraagd wat er in januari op de planning staat. Dat zie ik wel een week op voorhand als de distributeur is langsgeweest bij De Poort
Remember, Berserker500? Ik voel me nu wel wat kwaad...Hieronder de officiële programma voor de volgende maanden (85% zeker)
Juli
14/07/2010
20th Century Boys 13
Berserk 12
Dragon ball perfect edition 08
Fruits Basket 10
Hoshin 08
One Piece 12
Pluto 02
PACK ALICE 19TH NL - volledige reeks
PACK BATTLE ANGEL ALITA - volledige reeks
PACK SAY HELLO TO BLACK JACK NL - volledige reeks
Augustus
18/08/2010
Black cat 07
DN Angel 12
Fruits Basket 11
Gals 08
Pluto 03
September
15/09/2010
20th Century Boys 14
Angel Sanctuary 01
Berserk 13
One Piece 13
Kenshin 07
Oktober
13/10/2010
Dragon ball perfect edition 09
Dragon ball perfect edition 10
Fruits Basket 12
Hoshin Engi 09
Pluto 04
November
17/11/2010
20th Century Boys 15
Black Cat 08
DN Angel 13
Dragon ball perfect edition 11
Gals 09
Kenshin 08
December
8/12/2010
Angel Sanctuary 02
Berserk 14
Fruits Basket 13
One Piece 14
Pluto 05
- Berserker500
Die mail herrinner ik mij nog heel goed.
Ik heb al zoveel gezaagd bij Glénat dat ik geen vriendelijke mails meer terug krijg.
Slechte informatie geven is altijd al één van hun grootste problemen geweesd.
Ik heb al zoveel gezaagd bij Glénat dat ik geen vriendelijke mails meer terug krijg.
Slechte informatie geven is altijd al één van hun grootste problemen geweesd.
Nee hoor, daar zijn ze erg goed in...Berserker500 wrote:Slechte informatie geven is altijd al één van hun grootste problemen geweest.
NeeNee wrote:Nee hoor, daar zijn ze erg goed in...Berserker500 wrote:Slechte informatie geven is altijd al één van hun grootste problemen geweest.
motivatiedip. help!
Maar moest Vanessa er nog zijn ...NeeNee wrote:Nee hoor, daar zijn ze erg goed in...Berserker500 wrote:Slechte informatie geven is altijd al één van hun grootste problemen geweest.
Als de grote bazen het nog niet weten zou Vanessa waarschijnlijk ook niet veel kunnen doen.Brook500 wrote:Maar moest Vanessa er nog zijn ...NeeNee wrote:Nee hoor, daar zijn ze erg goed in...Berserker500 wrote:Slechte informatie geven is altijd al één van hun grootste problemen geweest.
Uiteindelijk deed Vanessa ook maar wat we nu via De Poort te weten komen, een week op voorhand de releases meedelen. Natuurlijk liep het allemaal veel vlotter met haar, maar ik denk ook niet dat zij wonderen had kunnen verrichten met de huidige omstandigheden. Maar ze wordt inderdaad nog steeds gemist! Zodra de Heuvelgeverij er komt contacteer ik haar 
motivatiedip. help!
- Berserker500
Dan zal je toch eerst de lotto moeten winnen, Koen.Koen wrote:Uiteindelijk deed Vanessa ook maar wat we nu via De Poort te weten komen, een week op voorhand de releases meedelen. Natuurlijk liep het allemaal veel vlotter met haar, maar ik denk ook niet dat zij wonderen had kunnen verrichten met de huidige omstandigheden. Maar ze wordt inderdaad nog steeds gemist! Zodra de Heuvelgeverij er komt contacteer ik haar
Voor minder dan Euromillions ga ik nietBerserker500 wrote:Dan zal je toch eerst de lotto moeten winnen, Koen.Koen wrote:Uiteindelijk deed Vanessa ook maar wat we nu via De Poort te weten komen, een week op voorhand de releases meedelen. Natuurlijk liep het allemaal veel vlotter met haar, maar ik denk ook niet dat zij wonderen had kunnen verrichten met de huidige omstandigheden. Maar ze wordt inderdaad nog steeds gemist! Zodra de Heuvelgeverij er komt contacteer ik haar
motivatiedip. help!
Kunnen we niet beter een gulle sponsor zoeken?
We duwen hem wat hentai-manga in zijn handen, maken er een paar foto's van, bieden aan om ze te publiceren...
We duwen hem wat hentai-manga in zijn handen, maken er een paar foto's van, bieden aan om ze te publiceren...