Guess the manga
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Guess the manga
Het komt zelden voor dat de winnaar zo dicht bij het einde nog zo onduidelijk is.
Je zult waarschijnlijk nog wat meer tips moeten geven, Koen.
Je zult waarschijnlijk nog wat meer tips moeten geven, Koen.
Als de laatste twee geraden worden zonder de tweede tip, dan kan iedereen die nog punten heeft winnen, anders is 't ofwel Berserk of ik.
Spannend!!! Maar ik heb weer eens zo'n voorgevoel dat ik bij deze topic niet veel geluk heb tegenover die van de anime.
Spannend!!! Maar ik heb weer eens zo'n voorgevoel dat ik bij deze topic niet veel geluk heb tegenover die van de anime.
Nou, zonder tips zal het waarschijnlijk niet meer lukken, dus het zal tussen jullie twee gaan.
Succes!
Succes!
met die daigo zaten jullie al goed... de andere moet vooral bij de franse mangalezers bekend zijn... de totale reeks telt 11 volumes waarvan er 8 verschenen zijn in het frans
motivatiedip. help!
5. Gentlemen's Alliance Cross (Shinshi Doumei Cross)
9. Fire Investigator Nanase?
Als deze 2 juist zijn heb ik gewonnen. Zijn ze fout dan mag ik nog één keer proberen. Spannend!!!
9. Fire Investigator Nanase?
Als deze 2 juist zijn heb ik gewonnen. Zijn ze fout dan mag ik nog één keer proberen. Spannend!!!
ting ting ting! correctBrook500 wrote:9. Une Sacrée Mamie
vrijblijvende extra tip voor 5: dans, dans, dans!
motivatiedip. help!
En het is een gelijkstand! 
- Berserker500
Damn. Dan mag Berserker stilletjes aan screens beginnen zoeken.
Dance Subaru?
Zo kan ik blijven gokken.
Dance Subaru?
Zo kan ik blijven gokken.
- Dauwdrupje
Eindelijk Brook! Subaru it is! Van dezelfde auteur als Daigo én over dans, duidelijk kon de tip moeilijk 
Absolute aanrader trouwens, voor zij die de Franse markt volgen: uitgegeven bij Delcourt/Akata! Best voor 2011 kopen want dan stijgen de prijzen zeker
Absolute aanrader trouwens, voor zij die de Franse markt volgen: uitgegeven bij Delcourt/Akata! Best voor 2011 kopen want dan stijgen de prijzen zeker
motivatiedip. help!