Nog mensen die dit ervaren? Ik denk niet dat dit het geschikte forum is ervoor, maar je weet nooit
Kana!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Kana!
Ik merk van mezelf dat ik de laatste releases ook steeds langer in de winkel laat liggen dan vroeger. Toen je ervan kon gaan dat er iedere maand een nieuw stapeltje nl-manga uitkwam, ging ik sneller naar de winkel om de "te kopen"- stapel niet te groot te maken. Nu lig ik er minder wakker van...
Nog mensen die dit ervaren? Ik denk niet dat dit het geschikte forum is ervoor, maar je weet nooit
-
SilverOwls
Gilles wrote:Ik merk van mezelf dat ik de laatste releases ook steeds langer in de winkel laat liggen dan vroeger. Toen je ervan kon gaan dat er iedere maand een nieuw stapeltje nl-manga uitkwam, ging ik sneller naar de winkel om de "te kopen"- stapel niet te groot te maken. Nu lig ik er minder wakker van...
Ik heb dat ook. Vanaf dat er iets nieuws uitkwam ging ik er al achter. Nu spaar ik het op, zodat ik in een keer meer volumes van dezelfde reeks kan kopen. Dan kan ik wat doorlezen.

Dat heb ik ook wel... 't is te zeggen, ik ga vaak nog steeds redelijk snel naar de winkel als er iets nieuws verschijnt, maar aangezien dat zo weinig gebeurt, ga ik gewoon veel minder vaak. Reeksen die ik minder nauw op de voet volg blijven dan algauw iets langer liggen.Gilles wrote:Ik merk van mezelf dat ik de laatste releases ook steeds langer in de winkel laat liggen dan vroeger. Toen je ervan kon gaan dat er iedere maand een nieuw stapeltje nl-manga uitkwam, ging ik sneller naar de winkel om de "te kopen"- stapel niet te groot te maken. Nu lig ik er minder wakker van...
Ik moet wel zeggen dat ik het ook meer doe dan vroeger.Gilles wrote:Ik merk van mezelf dat ik de laatste releases ook steeds langer in de winkel laat liggen dan vroeger. Toen je ervan kon gaan dat er iedere maand een nieuw stapeltje nl-manga uitkwam, ging ik sneller naar de winkel om de "te kopen"- stapel niet te groot te maken. Nu lig ik er minder wakker van...
Toen kon ik niet snel genoeg in de winkel zijn.
Nu is het gewoon wachten als er genoeg nieuwigheden zijn want voor één deel ga ik niet graag naar 't stad.
- Weertangel
Ik wacht gewoon een half jaar en ga dan naar de Eppo in Eindhoven en sla meteen in voor 200 euro of zo, zodat ik weer even vooruit kan.Gilles wrote:Ik merk van mezelf dat ik de laatste releases ook steeds langer in de winkel laat liggen dan vroeger. Toen je ervan kon gaan dat er iedere maand een nieuw stapeltje nl-manga uitkwam, ging ik sneller naar de winkel om de "te kopen"- stapel niet te groot te maken. Nu lig ik er minder wakker van...
En sinds ik totaal niets geef om de uitgevers vind ik altijd wel iets leuks of nieuws.
^ Wij geven ook niets om uitgevers, maar als je een goede serie aan het volgen bent dat wil je toch geen half jaar wachten op het vervolg?
- Berserker500
Bij mij is het nog altijd als vroeger dat wanneer er iets nieuw uitkomt ik het zo snel mogelijk ga halen.
Zeker met reeksen die traag uitkomen zoals Conan.
Zeker met reeksen die traag uitkomen zoals Conan.
- Weertangel
Ik heb verschillende andere hobbies en ben sinds kort ook als Scouting leider begonnen bij mijn oude scouting, dus dat houdt mij ook exstra bezig.NeeNee wrote:^ Wij geven ook niets om uitgevers, maar als je een goede serie aan het volgen bent dat wil je toch geen half jaar wachten op het vervolg?
En ben het wachten eigenlijk wel gewend, sinds het met comics ook zo lang duurt, dus dat haakt lekker op elkaar in
en als het mij echt teveel wordt dan lees ik wel wat scans, die hebben soms een beter update schema dan de meeste uitgevers...
Als compensatie omdat we geen nieuwe uitgaven krijgen in februari komt er dus wel nog een extra nieuwe reeks aan in 2011. Volgende week meer info. Let the guessing begin! 
motivatiedip. help!
Koen wrote:Als compensatie omdat we geen nieuwe uitgaven krijgen in februari komt er dus wel nog een extra nieuwe reeks aan in 2011. Volgende week meer info. Let the guessing begin!
uhm...aangezien ze richten op moderne reeksen die zouden aanspreken bij jongeren en 2 de andere licenties van shuesia waren,zou ik vermoeden dat het om bakuman draait imo!
uhm vampire knight loop bij hakusensha,waarbij tot het heden enkel glenat contact heeft met de japanse uitgever(Berserk&fruits basket en het onuitgebrachte angel sanctuary),dus in mijn ogen lijkt het nogal onrealistisch dat er nieuwe contacten worden gelegd tussen hen en kana.Kira wrote:Ik hoop dat het draait om Vampire Knight. Wat best mogelijk is, want er komt geen nieuwe shoujo. En die vampiergekte overal... Dus het is niet onmogelijk.