Glénat!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee

Re: Glénat!

Post by NeeNee »

Koen wrote:niet speciaal, in je mail staat zelfs meer over het uitgaveschema dan in ons interview ;-)

ik vind wel dat al jullie mails telkens erg beleefd beantwoord worden... als je naar franse uitgeverijen mailt krijg je vaak standaardzinnetje terug, bij het hier zo verguisde glénat doen ze telkens moeite een antwoord te formuleren...
Wat Berserker terugkreeg vond ik anders inderdaad helemaal niet zo beleefd. :?

Als je elke maand een mail stuurt valt zoiets op den duur natuurlijk wel te verwachten, maar toch. Dan hadden ze beter een netter formeel antwoord kunnen geven.
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Ik zou toch ook m'n geduld verliezen als je telkens weer opnieuw mailt hoor, het is niet alsof ze iemand hebben om mails te beantwoorden dus dat komt bij hun normaal werk ;)

Ik zou eerlijk gezegd ook liever elke maand 4 releases hebben dan de ene maand 8 en de andere geen en ander onregelmatig gedoe... Met 4 releases per maand denk ik ook dat ze wel redelijk vooruit geraken met hun catalogus...
motivatiedip. help!
NeeNee

Post by NeeNee »

Koen wrote:Ik zou toch ook m'n geduld verliezen als je telkens weer opnieuw mailt hoor, het is niet alsof ze iemand hebben om mails te beantwoorden dus dat komt bij hun normaal werk ;)
Daarom is het ook handig als je beleefde standaardantwoorden hebt. Copy, paste, done. :mrgreen:

Sowieso mogen de klanten je ongeduld niet merken, vind ik. Dat komt niet over.
NeeNee

Post by NeeNee »

Koen wrote:niet speciaal, in je mail staat zelfs meer over het uitgaveschema dan in ons interview ;-)
Misschien moet je dan maar een link naar mijn post onder het interview zetten. :wink:

"En voor meer informatie over het uitgavenschema, ga hier!"

Sowieso zou ik zoveel mogelijk links naar het forum bij elk artikel zetten, kwestie van de mensen aan te sporen om hier verder te komen lezen en mee te discussiëren. Er zullen er vast wel een paar zijn die hun mening kwijt willen. :)
Gilles

Post by Gilles »

Ze komen dus nog met nieuwigheden in 2011 ook. De kans dat ik die koop zal wel erg klein zijn, tenzij ze met Full Metal Alchimist ofzo op de proppen zouden komen.
Ik kijk liever de kat wat uit de boom en ga gewoon verder met de Glénatreeksen die ik al heb. We zien wel hoe lang ze die uitgeven.
NeeNee

Post by NeeNee »

Nogmaals een mail naar Glénat gestuurd. 'k Ben benieuwd of ze deze keer ook nog gaan antwoorden.
Ginrai

Post by Ginrai »

Gilles wrote:Ze komen dus nog met nieuwigheden in 2011 ook. De kans dat ik die koop zal wel erg klein zijn, tenzij ze met Full Metal Alchimist ofzo op de proppen zouden komen.
Ik kijk liever de kat wat uit de boom en ga gewoon verder met de Glénatreeksen die ik al heb. We zien wel hoe lang ze die uitgeven.

persoonlijk ligt men interpretatie van de nieuwigheden op dezelfde lijn als neenee,dus vermoedelijk draait het om angel sanctaury&fushigi yuugi!
indien dit niet het geval is valt er een nieuw kruisverhoor te wachten bij de heer turvy(en dit keer zullen we niet zo lief zijn LMOA).
Brook500

Post by Brook500 »

Bij Archonia is momenteel alleen DBU 11 in pre-order.
Worden 20th CB & Pluto alweer verschoven?
Image
Ginrai

Post by Ginrai »

Brook500 wrote:Bij Archonia is momenteel alleen DBU 11 in pre-order.
Worden 20th CB & Pluto alweer verschoven?
is niet echt een goeie kanaal voor te pijlen welke releases eruit komen als je deze info van archonia hebt.
bij archonia werden de regelmatig de releases een week nadien toegevoegd in de catalogus,als dan nog in enkele gevallen die ik me herinner.

dus het beste is nog steeds wachten op de bevestiging van depoort.
Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Ook in december één Glénat manga! DBU-11 :)
motivatiedip. help!
NeeNee

Post by NeeNee »

Dat meen je niet. :(

Alweer?!
Brook500

Post by Brook500 »

Koen wrote:Ook in december één Glénat manga! DBU-11 :)
Geen commentaar.
Image
Berserker500

Post by Berserker500 »

Dragonball Ultimate moet toch echt wel goed verkopen als je ziet naar het tempo.
Ik ben wel eens benieuwd wanneer One Piece eindelijk nog eens gaat uitkomen.
Dan maar hopen op een goed 2011 zeker.
Tamara

Post by Tamara »

Koen wrote:Ook in december één Glénat manga! DBU-11 :)
Serieus? Die andere manga zijn ondertussen elk al minstens tien keer vertraagd en Dragonball wordt opeens zo snel uitgegeven dat ik geen geld/zin meer heb om de releases bij te houden. Dit is niet leuk meer :/
NeeNee

Post by NeeNee »

Stuur ze ook eens een mail, Tamara. Vraag ze hoe het komt dat er in heel 2010 geen Pluto, 20th CB, Hoshin en weet ik veel welke andere reeksen verschenen zijn.

En nadat ze benadrukt hadden dat er in december toch dingen gingen uitkomen. :( *voelt zich bedrogen*
Post Reply