Kana!
Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit
Re: Kana!
Kana maakt toch ook wat promotie voor Dargauds nieuwe Taniguchi. Vanaf vandaag in de Kanabox "Mijn Jaar":
http://www.kanabox.com/nl/preview.php?mijnjaar_1
http://www.kanabox.com/nl/preview.php?mijnjaar_1
motivatiedip. help!
Is het een beetje fatsoenlijk afgewerkt?barbapapa wrote:De Japanse versie van Psyren eindigt deze week op 16 volumes.
- Weertangel
Óch, tegen de tijd dat ze die allemaal vertaald hebben uitgebracht zullen ze waarschijnlijk in japan weer 5-10volumes verder zijn, dus dat houdt de vaart er een beetje inBrook500 wrote:Interessant. Dan wordt 't al geen enorme lange reeks dus.barbapapa wrote:De Japanse versie van Psyren eindigt deze week op 16 volumes.
Ik vrees dat ik enkel de eerste 10 volumes gevolgd heb. Daarna was mijn buik even vol van de shounen-cliché's.NeeNee wrote:Is het een beetje fatsoenlijk afgewerkt?barbapapa wrote:De Japanse versie van Psyren eindigt deze week op 16 volumes.
Zo erg?barbapapa wrote:Ik vrees dat ik enkel de eerste 10 volumes gevolgd heb. Daarna was mijn buik even vol van de shounen-cliché's.NeeNee wrote:Is het een beetje fatsoenlijk afgewerkt?barbapapa wrote:De Japanse versie van Psyren eindigt deze week op 16 volumes.
Het is vooral het feit dat je niet geïnteresseerd genoeg was om het einde te willen weten dat mij zorgen baart.
Of ben je gestopt aan het einde van een arc of zo? Zijn er eigenlijk arcs?
Of ben je gestopt aan het einde van een arc of zo? Zijn er eigenlijk arcs?
Ik word shounen rap beu, dus als je er meer tolerantie voor hebt zou ik me niet zo een zorgen maken. (het feit dat ik al 10 volumes had gelezen spreekt eerder in zn voordeel)
Er was geen specifieke reden dat ik gestopt ben, ik had er gewoon ff genoeg van. Het werd niet speciaal slechter ofzo.
Er was geen specifieke reden dat ik gestopt ben, ik had er gewoon ff genoeg van. Het werd niet speciaal slechter ofzo.
Ik zit aan volume 33 bij Bleach, dus dat moet meevallen.barbapapa wrote:Ik word shounen rap beu, dus als je er meer tolerantie voor hebt zou ik me niet zo een zorgen maken.
Alhoewel ik er nog steeds twijfels over heb of ik die reeks überhaupt ga kopen.