NeeNee wrote:We doen het binnenkort wel eens met manga.
Goed idee Neenee. Hopelijk ben ik daar beter in. Doen we net als hier met dezelfde regels? Dat lijkt mij fair genoeg.
Ik zou de regels graag een beetje anders zien... zoals, je mag één keer gratis gokken en daarna geraak je punten kwijt voor elk fout antwoord (ik dacht aan +3 voor een goed en -1 voor een fout antwoord).
En punten worden niet overgedragen naar de volgende ronde. Op die manier kan iedereen elke keer met een schone lei beginnen en blijf je niet met een achterstand zitten omdat je toevallig ergens in het begin een ronde gemist hebt. Tenminste, dat ik hoe ik het zou doen.
Last edited by NeeNee on Fri Nov 05, 2010 20:18, edited 1 time in total.
Goed idee Neenee. Hopelijk ben ik daar beter in. Doen we net als hier met dezelfde regels? Dat lijkt mij fair genoeg.
Ik zou de regels graag een beetje anders zien... zoals, je mag één keer gratis gokken en daarna geraak je punten kwijt voor elk fout antwoord (ik dacht aan +3 voor een goed en -1 voor een fout antwoord).
En punten worden niet overgedragen naar de volgende ronde. Op die manier kan iedereen elke keer met een schone lei beginnen en blijf je niet met een achterstand zitten omdat je toevallig in het begin ergens een ronde gemist hebt. Tenminste, zo zou ik het doen.
En punten worden niet overgedragen naar de volgende ronde. Op die manier kan iedereen elke keer met een schone lei beginnen en blijf je niet met een achterstand zitten omdat je toevallig ergens in het begin een ronde gemist hebt. Tenminste, dat ik hoe ik het zou doen.
Sorry, maar het is nu al zo complex
Per ronde post ik sowieso nog wel de score van die ronde en 't is dat wat telt... die totaalscore kan je zien als leuk extraatje en dient ook als motivatie om personen aan te zetten om screens te posten.
en 6. Sora no Woto
de naam van een hoofdpersonage in de tweede screen was een weggever.
ik ga nog een gokje doen voor 2.
Baka to Test to Shoukanjuu
als het dat niet is, moet ik eens diep bezinnen, want ik ben er zeker van dat ik die samurai gezien heb nog niet zo lang geleden.
lloerdy wrote:
Sorry, maar het is nu al zo complex
Daarom dat ik het simpeler wil maken, he.
De helft van jouw regels gaan over de overdracht van punten. Laat die weg en het oogt meteen een stuk eenvoudiger. (Ik zeg niet dat jij de regels moet veranderen, he. We hadden het over een nieuwe game voor manga.)
lloerdy wrote:Per ronde post ik sowieso nog wel de score van die ronde en 't is dat wat telt... die totaalscore kan je zien als leuk extraatje en dient ook als motivatie om personen aan te zetten om screens te posten.
Ik speel eigenlijk totaal niet om de punten, louter voor het plezier.
(Gesproken als een geboren verliezer. >.< )
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison
lloerdy wrote:Per ronde post ik sowieso nog wel de score van die ronde en 't is dat wat telt... die totaalscore kan je zien als leuk extraatje en dient ook als motivatie om personen aan te zetten om screens te posten.
Ik speel eigenlijk totaal niet om de punten, louter voor het plezier.
(Gesproken als een geboren verliezer. >.< )
Ik doe het ook voor mijn plezier. Het is goed dat ik aan deze raadsels meedoe. Dan kom ik nog eens wat andere series tegen.