Berserker500 wrote:Zou het voor Dragonball Ultimate niet makkelijker moeten zijn voor een akkoord te krijgen vermits het een heruitgave is?
Nee, heeft er niets mee te maken. Integendeel zou ik durven zeggen, want de Japanners zullen ook wel willen dat zo'n kanzenban 'perfect' in orde is. Alleen zullen ze de verkoop van DBU misschien beter ingeschat hebben bij Glénat waardoor ze niet moeten onderhandelen om de oplage naar beneden te halen...
Vaak wordt er ook getekend voor 6 volumes, dus wie weet valt DBU na volume 12 ook volledig stil voor een jaar
We zijn in ieder geval vanaf 13 oktober met Dragonball Ultimate voor 4 weken helemaal bij met de Franse release , daarna lopen we weer netjes 1 volume achter (deel 11 in la France komt 16/11 ongeveer)
Ik ben blij dat Glénat actiever wordt, zelf verwacht ik wel releases in november en meer in december. Aangezien er ook voor oktober 'slechts' twee stonden (Pluto, 20th CB) en nu inmiddels een stuk of 6
Ze hebben de Urasawa reeksen (en OP) eindelijk uit het releaseschema gehaald in plaats van ze elke maand weer eens met één maand uit te stellen. Misschien is dat een goed teken en verschijnen ze nu plotseling wèl?
uhm..in alle eerlijkheid,klopte de vorige kwartaal-preview van glenat al niet,aanvankelijk dat er o.a met de vorige erin vermeld stond dat de eerste volume van angel sanctuary zou zijn in september .
dus voorlopig stel ik me gewoon in op de houding van we zullen wel zien wanneer ze uit zijn.
Buiten Dragonball Ultimate en Berserk geloof ik niets van het foldertje.
Zolang ze het maar niet wagen om de Urasawa reeksen weer uit te stellen.
En ik blijf toch hopen dat One Piece dit jaar nog komt.
oh btw berserker,een kameraad van mij had de alice the 19th -pack opgemerkt toen hij in de week in de mekanik was,zodus zijn er winkels die de pack daadwerkelijk hebben.
Ginrai wrote:oh btw berserker,een kameraad van mij had de alice the 19th -pack opgemerkt toen hij in de week in de mekanik was,zodus zijn er winkels die de pack daadwerkelijk hebben.
Hier gaan we weer. Na 1 goede maand is Glenat weer vertrokken.
Ik weet niet of ik nog de energie heb om me kwaad te maken op Glenat.
Het heeft toch geen zin om mails te sturen want er veranderd toch niets.