Vampire Chronicles

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Vampire Chronicles

Post by NeeNee »

aka Record of a Fallen Vampire.

Ik weet dat er hier meerdere mensen zijn die deze reeks lezen, en ik vroeg me af hoe jullie erover denken. Aan wiens kant staan jullie, die van Strauss of Kayuki/Bridget? (Ik neem aan dat er niemand is die de aliens wil zien winnen. ^^')

Zelf hoop ik dat Strauss wint, of op zijn minst overleeft. Ik weet dat hij geen onschuldige ziel is, maar ik vind hem wel een van de sympathiekste van het stel. En het is geen schoon spelletje dat met hem gespeeld wordt, al heb ik wel medelijden met Kayuki.

En wat zou er 1000 jaar geleden nou echt gebeurd zijn? Bridget heeft ons veel verteld, maar er zijn nog steeds gaten... en ik weet ook niet of we haar wel helemaal kunnen vertrouwen. Haar gewoonte om essentiële informatie te 'vergeten' pleit niet voor haar.

Ik heb nu tot volume 6 gelezen, ga morgen deel 7 kopen. (Zul je zien dat net daarin alles verklaard wordt. :P) Ze zullen een andere manier moeten zoeken om Strauss onder controle te houden, want Kayuki is een zenuwcrisis nabij. En ik ben echt ongelofelijk benieuwd naar wat Adelheid te vertellen heeft.

Nog iemand die het volgt?

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Vampire Chronicles

Post by aya »

ik volg deze reeks ook ik heb deel 7 al gelezen .En bijna alle puzzel stukjes komen in elkaar in deze deel wordt alles veel duidelijker . En ik begin echt medelijden te krijgen met strauss .
En ik hoop gewoon als de aliens verslaan zijn dat de 2 werelden vrede mogen sluiten .
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Vampire Chronicles

Post by NeeNee »

Vampire Chronicles 7
Oelala, dat is niet wat ik verwacht had. Maar het klopt wel, ergens.

En nu weten we dus wie de echte slechterik is in dit verhaal. Dat is al de tweede dochter die ze over de kling jaagt. :? En gezien de gelijkenis van al die zwanen met Stella zou het mij niets verwonderen als die ook allemaal gerelateerd zijn.

Blijft het probleem met de aliens, en Kayuki. Ik heb zo het gevoel dat die aliens nog wel eens het gemakkelijkste zouden kunnen zijn.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Vampire Chronicles

Post by NeeNee »

Vampire Chronicles 8
Oh wow. En ik die dacht dat het nu simpeler zou worden. :shock: De onthullingen blijven elkaar opvolgen en er is nog steeds vrijwel niemand die de volledige waarheid spreekt. Ik ben verbaasd dat dit shonen is, want het is echt wel een 'intelligente' reeks (lees: veel dubbele bodems en weinig actie).

Ik vind het in elk geval nog steeds ontzettend boeiend, ik heb het boek in één ruk uitgelezen en kan niet wachten op het vervolg (meteen ook het laatste deel). En onze Roi Vampire is best wel cool als hij de held uithangt. :mrgreen: Dit geheel terzijde.


Eén ding dat ik niet begrijp: hoe komt die baby zo groot? Dat is geen boreling, toch? (Hoewel, haar buik was gigantisch. :shock: Ik vraag me af of ze keizersnedes kenden). Is-ie gegroeid daarbinnen?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Vampire Chronicles

Post by NeeNee »

Ik weet eindelijk waar dat ruimteschip mij aan deed denken. :mrgreen:

Image
http://currentsinbiology.tumblr.com/pos ... are-single

Leest iemand deze serie nog?

Post Reply