Ovenvers 2008

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
lambardi2

Re: Ovenvers 2008

Post by lambardi2 »

Megaman V1

Niet zo bijzonder, het is gebasseerd op de tekenfilmserie van fox kids en die boeide me niet zo..

Neon Genesis Evangelion V1

Ik vind het niet zo bijzonder maar we zien wel wat het nog gaat geven.

Baptism V4

Raar einde, heel raar einde het maakt allemaal nog eens raarder dat de manga al gedaan is in de helft van de volume en dat er dan opeens 3 kortverhaaltjes zijn..

Raar..
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/
Wimpuls

Post by Wimpuls »

Muhyo et Roji 1

Leuk, leuk. Ik hóór gewoon Roji stuntelend spreken, zo fijn is ie getekend.En ajuin-face Muhyo is ook een kraker van een personnage.
Gaara4Ever

Post by Gaara4Ever »

Monster 14
Keihard en ijzersterk. Dit was wel een van de volumes waar ik de meeste spanning mee had. Komt ook omdat je langzamer hand het einde voelt aankomen...
En jezus, ook die laatste bladzijde was me toch weer spannend. Heb echt zo'n zin het vervolg!
Dī Gurei man
ディーグレイマン
Ginrai

Post by Ginrai »

weekoverzicht tot nu(waslijst!!)

battle angel alita v3
de reeks blijft goed gaan en het hele motorball cocept is een leuke toevoeging aan de reeks.

hajime no ippo 14-20
aanrader van een reeks de boksmatchen worden spannender en het tempo van het verhaal is wat opgeschroefd.ippo vs saeki&vorg ware coole boksmatchen!

20th century boys v4
O_O wow ik had gedacht dat shogun....was.blijft zeer vermakkelijk urusawa leesvoer maar monster&pluto vind ik net iets better!

negima v17
in termen van verhaal was het allemaal hectisch om te volgen maar de hele choa arc komt op in de buurt van zijn climax!negi vs choa was wel 1 van de meest over-the-top gevechten die ik in de laatste tijd las,maar was zeer vet imo!next: keade vs maya!

monster v8
euhm ik vond elke volume al sterk en mijn mening blijft hetzelfde!alleen de herineringen de tjechische alfabet is valt nietzo zeer bij me in de smaak wegens dat die zeer verwarred met het nederlands alfabet.

doubt v01
intressante reeks!ee stel vreemdelingen ontmoet mekaar op een rendezvouz-plek om de game rabbit doubt te spelen en worden nadien gekidnapt en opgesloten in een ondergronds complex als konijnen in een hol en de wolf zit mogelijk onder hen!
Gaara4Ever

Post by Gaara4Ever »

Bleach 15 t/m 16
Natuurlijk weer vet om te lezen. Moest wel weer even wennen aan de serie, omdat het wel een tijdje geleden is voordat ik de volumes ervoor heb gelezen.
De scene met Ichigo en Yoruchi naar de eerste trainingdag was het best. XD Alleen jammer dat Yoruchi als kat er in ging. Lees het om te weten weten waar ik het over heb.
Fuck, echt wel té ziek. Ik beschouw Bleach wel tot een van de betere shonen. Nu kan ik weer wachten op meer volumes.

Eyeshield 21 01 t/m 02
Een geweldige serie! De art is fantastisch en deze sport valt ook nog eens bij mij in de smaak. Ik had deze twee volumes al via scanslations gelezen, maar vond ze zo goed dat ik nu deze serie ook ga kopen.
Trouwens, Hiruma is zo vet! Dit karakter geeft de serie veel humor en een goede sfeer. De rest van de main karakters zijn ook leuk hoor (o.a. Sena).
Fuck, nu moet ik toch echt de vervolg volumes kopen.
Dī Gurei man
ディーグレイマン
lambardi2

Post by lambardi2 »

Battle angel alita v3

De eerste was niet zo interessant, de tweede veranderde dat met een nieuwe interessante personage, in de drie vond ik dan een bepaalde gebeurtenis heel jammer gelukkig is er een nieuw personage dat me aan Sû van Love Hina doet denken.

Genshiken v5

=p Schitterend...Vooral dat laatste stukje ^^''.

VGCHARTZ

Koen
Administrat0r

Post by Koen »

Nana 18
Ai, ai, ai. Hevig boekske! De tournee van Blast begint maar een onverwachte gebeurtenis zal roet in het eten strooien. En dan is er nog die enorm zware flashforward van de eerste pagina's. Gaat het einde van Nana echt zó triest en zwaar worden als nu al 18 volumes wordt aangekondigd?
motivatiedip. help!
barbapapa

Post by barbapapa »

Firefighter Daigo 2
Trekt de positieve lijn van volume 1 meer dan door. Alles zit nog wat in zn studieronde; we leren de crew van Medaka 2 langzaamaan beter kennen, Daigo toont zijn instincten als natuurtalent, en rivaal Amakasu geraakt verstrengelt in een lastig parket aangespoord door een traumatische ervaring. Serieuze cliffhanger, dus me dunkt dat den deze rap boekje 3 zal verslinden. 8)
Schitterende tekenstijl ook, van Soda. Zo barstend van karakter, en toch heel traditioneel.
barbapapa

Post by barbapapa »

Firefighter Daigo 3-4
Excellente!

Aruku Hito (Jiro Taniguchi)
Ontspannend volume; doelloos maar toch genietbaar. Op zn YKK, zeg maar.

Harukana Machi-E (Jiro Taniguchi)
Sterke seinen reeks, die van mij net dat tikkeltje langer had mogen duren wel. Dezelfde kwaliteiten die je ook terugvindt in Aruku Hito, maar dan met een aanwezige rode draad. ;)
lambardi2

Post by lambardi2 »

Boeddha 7

Leuk leuk, alleen dat stukje van PSV mocht eruit.

De volgende is de laatste van de serie ik ben benieuwd (Ik ben een dokter was ook wel een leuke herinnering aan zijn ander werk).

VGCHARTZ

lambardi2

Post by lambardi2 »

Satan 666

Erg aangenaam , jammer dat zo weinig hem lezen :(;

VGCHARTZ

webster

Post by webster »

lambardi2 wrote:Satan 666

Erg aangenaam , jammer dat zo weinig hem lezen :(;
bwa, t was wel leuk om te lezen, maar ik vond het ook zeker genen topper, vooral op het einde gaat het er wat over soms vind ik
barbapapa

Post by barbapapa »

Ja, 666 Satan had wel wat leuke ideëen en designs; maar naar het einde toe vooral dooft de kaars heel rap.
Gaara4Ever

Post by Gaara4Ever »

Eyeshield 21 03 t/m 04
Echt zo geweldig. Kom helemaal in het verhaal terecht, vooral omdat ik de sport erg interesant vind. Ook een pluspunt voor de mooie art, en goede manier van vertellen. Vooral de actie/spanning momenten in een wedstijd gemengd met de betere humor zijn prettig.
Ook leuk om te zien hoe Deimon Devil Bats zich echt als een leuk team vormd.
Dī Gurei man
ディーグレイマン
Wimpuls

Post by Wimpuls »

Yu Yu Hakusho 1-2

Ik had nood aan een portie Togashi. De eerste verhaaltjes zijn echt hartverwarmend. Wat is cooler dan een badass met een peperkoeken hart?
Locked