Naruto ~[Kana]

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Mja, ik zal gewoon zeggen: Hoe meer manga je leest, hoe meer je perspectief verandert ;)
Vroeger was Naruto ook hét van hét voor mij.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Mwah ik vind Naruto het begin nu nog steeds goed maar de meeste wijken daarna af omdat de manga steeds minder op iets begint te trekken eveneens de anime.;
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Vampheir
Posts: 23
Joined: Wed May 30, 2007 12:57

Post by Vampheir »

lambardi2 wrote:Mwah ik vind Naruto het begin nu nog steeds goed maar de meeste wijken daarna af omdat de manga steeds minder op iets begint te trekken eveneens de anime.;
Over de anime.
Ben ik het maar of hebben de Naruto karakters rond de fillers allemaal zo een glimmende neus.
Ik vond de fillers sowiesa bar slecht getekend!

Maarja dat krijg je zonder inspiratie!
The road will lead me, destination unknown.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Vampheir wrote:
lambardi2 wrote:Mwah ik vind Naruto het begin nu nog steeds goed maar de meeste wijken daarna af omdat de manga steeds minder op iets begint te trekken eveneens de anime.;
Over de anime.
Ben ik het maar of hebben de Naruto karakters rond de fillers allemaal zo een glimmende neus.
Ik vond de fillers sowiesa bar slecht getekend!

Maarja dat krijg je zonder inspiratie!
Waren de fillers ook niet van een ander studio? Klonk als iets Frans (Pyro)?
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

Pyro is gewoon grieks voor vuur hoor.

Ik vind vooral dat de personages in Shippuuden hard glimmen, niet alleen de neus. De kwaliteit is natuurlijk beter, tis niet zo "vol" als de gewone Naruto (al vond ik dat veel mooier).
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Marv wrote:Pyro is gewoon grieks voor vuur hoor.

Ik vind vooral dat de personages in Shippuuden hard glimmen, niet alleen de neus. De kwaliteit is natuurlijk beter, tis niet zo "vol" als de gewone Naruto (al vond ik dat veel mooier).
Pyro is dat ook geen Franse studio maar ga eens opzoeken.

Edit: Het is studio Pierrot, Maar die deden alle episodes dacht alleen fillers ach ja;..
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Vampheir
Posts: 23
Joined: Wed May 30, 2007 12:57

Post by Vampheir »

Nee ik vond Naruto te dik in de fillers ^^ dat vond ik vervelend om naar te kijken.
Ergens klopte die personages gewoon niet, alle ik bedoel.
Ge zijt dat gewend altijd maar dezelfde Naruto te zien en opeens heeft die een weerkaatsende neus en letterlijk een dikke nek.

Ik was echt blij toen Shippuuden arriveerde.

Ik vind de karakters er veel mooier in.
Wel vervelend is dat het net is zoals Naruto zegt "It's always about Sasuke!".
Nu opeens is de hele serie naar Sasuke gedraait!
Om hem terug te halen.

Ik vraag me ook af wat het plan is.
Gaan we Naruto blijven volgen tot die daadwerkelijk Hokage is of gaat dat nog ergens stoppen en word dat in een korte epilogue verteld?
The road will lead me, destination unknown.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Da blijft gewoon zo langdradig (ala DBZ) tot de mensen het langzaam beu worden en kijkcijfers verminderen .... Dan gaat men het vloeinder van verhaal maken om dan te beindigen..

Dat denk ik..
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Vampheir
Posts: 23
Joined: Wed May 30, 2007 12:57

Post by Vampheir »

Jah dragonball Z ben ik gestopt te kijken na de Buu Saga daarna werd het me wat teveel.

Eigenlijk vergelijken veel mensen Dbz met Naruto.

raar :?

mahja ...
The road will lead me, destination unknown.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Vampheir wrote:Jah dragonball Z ben ik gestopt te kijken na de Buu Saga daarna werd het me wat teveel.

Eigenlijk vergelijken veel mensen Dbz met Naruto.

raar :?

mahja ...
Ik snap het wel.. Het begin gaat nog goed vooruit (DB) maar dan DBZ gaat veel trager (Naruto episodes 90-133 ofzo) en nu met die Shippuuden vind ik het niks meer veel brol fucking tering traag...
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

barbapapa wrote:Mja, ik zal gewoon zeggen: Hoe meer manga je leest, hoe meer je perspectief verandert ;)
Vroeger was Naruto ook hét van hét voor mij.
Ja idd, ik was vroeger helemaal gek van de anime en nu lees ik de manga maar ik vind het helemaal niet meer zo leuk als toen (en ga ze ook niet meer kopen, wel in de bib huren).
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

Vampheir
Posts: 23
Joined: Wed May 30, 2007 12:57

Post by Vampheir »

Ik verkies nog steeds de manga boven de anime.
Maar net als met boeken en films zie je de karakters iets anders voor je.
Dan bedoel ik de kleur van haar enzo ^^ ik raak dan soms wel eens teleurgesteld
The road will lead me, destination unknown.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Op 7 maart 2007 verscheen Naruto 4 in het Nederlands. Lees hier de review van dit alweer spannende volume!

Onze helden bevinden zich nog steeds temidden van hun gevecht met Zabuza en zijn handlanger Haku. Terwijl Kakashi het opneemt tegen Zabuza, hebben Sasuke en Naruto hun handen vol met Haku. Zullen ze het allemaal overleven?

Dit volume luidt ook een nieuwe arc in. Het chuunin-selectie-examen staat immers voor de deur en veelbelovende jongeren stromen toe om hieraan deel te nemen. Een heleboel nieuwe personages zullen tijdens dit examen hun intrede maken.

Naruto 4 is een volume vol actie. Het gevecht tegen Zabuza kent nog maar pas een spannende ontknoping of het volgende hoofdstuk biedt zich al aan voor onze helden. Naruto blijft boeien.

De vertaling van Kana blijft ook in dit volume overeind, maar weer moeten we een onvergeeflijke werkwoordsfout vaststellen. Op pagina 79 is ‘ik beantwoorde’ een fout die natuurlijk niet door de beugel kan.

Gelukkig krijgen we als extraatje van Kana enkele informatieve pagina’s over de Japanse taal waardoor we die fout door de vingers kunnen zien…
motivatiedip. help!

Vampheir
Posts: 23
Joined: Wed May 30, 2007 12:57

Post by Vampheir »

mooi gedaan, die review ^^
The road will lead me, destination unknown.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Ik beantwoorde zijn vraag..

Hoe is het dan anders :?

Gewoon beantwoord?
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Post Reply